REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų „International Engine of the Year” tarptautiniame konkurse nuo 2 iki 2,5 litro darbinio tūrio variklių kategorijoje geriausiu tapo naujausios kartos Audi 2.5 TFSI penkių cilindrų variklis.
Tai jau šeštoji Audi variklių kūrėjų pergalė šioje kategorijoje iš eilės. Ankstesniais metais šios kategorijos laureatais būdavo pripažintos šio variklio pirmtakai. Iš viso tai jau 11- oji Audi variklių pergalė per visą šio konkurso istoriją. 2005 – 2009 metais 5 metus iš eilės Audi varikliai buvo neprilygstami nuo 1,8 iki 2,0 litrų darbinio tūrio kategorijoje. Tuomet laurus skynė kasmetinės 2.0 TFSI variklio versijos.

Šių metų „International Engine of the Year” tarptautiniame konkurse nuo 2 iki 2,5 litro darbinio tūrio variklių kategorijoje geriausiu tapo naujausios kartos Audi 2.5 TFSI penkių cilindrų variklis.
Tai jau šeštoji Audi variklių kūrėjų pergalė šioje kategorijoje iš eilės. Ankstesniais metais šios kategorijos laureatais būdavo pripažintos šio variklio pirmtakai. Iš viso tai jau 11- oji Audi variklių pergalė per visą šio konkurso istoriją. 2005 – 2009 metais 5 metus iš eilės Audi varikliai buvo neprilygstami nuo 1,8 iki 2,0 litrų darbinio tūrio kategorijoje. Tuomet laurus skynė kasmetinės 2.0 TFSI variklio versijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

audi_rs_3_sportback_22


Konkursą rengia specializuotas tarptautinis žurnalas „Engine Technology International”. Šiais metais vertinimo komisiją sudarė 65 įtakingi automobilių tematika rašantys žurnalistai iš įvairių pasaulio šalių.
„Aukščiausios Audi kokybės ir puikaus suderinamumo dėka laureatu tapęs  variklis užtikrina neprilygstamą vairavimo malonumą. Konstrukcijoje nenaudojamos jokios papildomos variklio keliamo garso gerinimo priemonės, tad šis nuostabus vienaeilis 5 cilindrų variklis kelia iš tiesų nepakartojamą gausmą”, - tokia vieninga buvo komisijos nuomonė.

REKLAMA

audi_rs_3_sportback_5


Komentuodamas pasibaigusio konkurso rezultatus, Audi bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas priminė, kad Audi turi didžiulę 5 cilindrų variklių kūrimo patirtį. Į padidinto galingumo Audi modifikacijas jie pradėti montuoti devintąjame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Naujasis Audi RS 3 Sportback su konkursą laimėjusiu 2,5 TFSI – įspūdingas padidintos galios kompaktinis automobilis, žavintis neprilygstamu sukimo momentu ir maloniu ausiai variklio gausmu. Už šio variklio tobulinimą jau 6 kartą iš eilės gaunamas šis prestižinis apdovanojimas leidžia dar kartą įsitikinti Audi variklių vystymo koncepcijos teisingumu.
Šiuo metu naujasis variklis montuojamas į du automobilius: galingą Premium segmento kompaktinį penkiadurį RS 3 Sportback ir taip pat padidintos galios, tik jau SUV klasės atstovą RS Q3.

REKLAMA
REKLAMA

audi_rs_3_sportback_4


Audi RS 3 Sportback su šiuo 2.5 TFSI motoru su turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvysto 270 kW (367 AG) pajėgumą ir paverčia RS 3 Sportback galingiausiu Premium segmento kompaktinės klasės automobiliu. Jo 465 Nm maksimalus sukimo momentas prieinamas jau esant 1625 aps/ min ir išlieka nepakitęs iki 5550 aps/min. Su šiuo varikliu automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 4,3 sek. ir išvysto 280 km/val. maksimalų greitį.  Vidutinės degalų sąnaudos, priklausomai nuo pasirinktų ratlankių ir padangų, siekia 8,1 – 8,3 l benzino 100 km kelio. CO2 tarša: 189 – 194 g/ km.
Sukdamas SUV klasės atstovo Audi RS Q3 ratus, šis variklis demonstruoja 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm maksimalų sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 sek.
Maksimalus elektroninių ribotuvų leidžiamas greitis - 250 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos, priklausomai nuo pasirinktų ratlankių ir padangų, siekia maždaug 8,4 l benzino 100 km kelio. CO2 tarša: maždaug 198 g/ km.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų