REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiškas ir sedanas jau seniai neturi nieko bendro. Kadaise 3 serijos BMW, Audi A4 ar Mercedes Benz C klasė atstovavo kompaktiškų sedanų klasei, tačiau bėgant metams, kiekviena modelio karta paaugo, išplatėjo ir dabar dydžiu prilygsta dvidešimties metų senumo prabangiems sedanams.
Norėdami išspręsti šią problemą, dauguma automobilių gamintojų sugrįžo prie braižymo lentos ir pradėjo kurti naujus, modernius, kompaktiškus sedanus, kurie kadaise buvo populiarūs visoje Europoje.
Apie kompaktiškų sedanų sugrįžimą pirmą kartą prabilo BMW, tačiau atrodo, jog ji bus paskutinė, kuri pristatys modernią BMW E30 interpretaciją. Tuo tarpu Audi ir Mercedes Benz inžinieriai nieko nelaukia ir praėjusiais metais pristatė A3 sedaną ir mažesnįjį Mercedes Benz CLS broliuką - CLA.
AudiA3Sedanas2014

Kompaktiškas ir sedanas jau seniai neturi nieko bendro. Kadaise 3 serijos BMW, Audi A4 ar Mercedes Benz C klasė atstovavo kompaktiškų sedanų klasei, tačiau bėgant metams, kiekviena modelio karta paaugo, išplatėjo ir dabar dydžiu prilygsta dvidešimties metų senumo prabangiems sedanams.
Norėdami išspręsti šią problemą, dauguma automobilių gamintojų sugrįžo prie braižymo lentos ir pradėjo kurti naujus, modernius, kompaktiškus sedanus, kurie kadaise buvo populiarūs visoje Europoje.
Apie kompaktiškų sedanų sugrįžimą pirmą kartą prabilo BMW, tačiau atrodo, jog ji bus paskutinė, kuri pristatys modernią BMW E30 interpretaciją. Tuo tarpu Audi ir Mercedes Benz inžinieriai nieko nelaukia ir praėjusiais metais pristatė A3 sedaną ir mažesnįjį Mercedes Benz CLS broliuką - CLA.
AudiA3Sedanas2014

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1957744_3974365413016_1158440185_o


dizainas
Pripažinsime, esame ne patys didžiausi modernių Audi gerbėjai. Būsime priskirti prie mažumos, tačiau negalime pakęsti, kai kiekvienam modeliui prilipdomas toks pats veidas, o užpakalis apvelkamas naujai persiūtomis kelnėmis. Nors tą patį daro BMW ir Mercedes Benz, tačiau ar tai geras sprendimas? Ne visada.
Vis dėlto, šį kartą Audi neprašovė, nes naujasis A3 sedanas atrodo šimtą kartų geriau negu kompaktiškas hečbekas, kuris turėtų sudaryti net 75 procentus
Audi A3
pardavimų Europoje.
Priekinė automobilio dalis yra identiška hečbekui, tačiau pažvelgus į galinę dalį, nejučiomis širdis pradeda spurdėti. Agresyvių formų, išraiškingi ir jokiame kitame modelyje nepanaudoti žibintai atrodo nuostabiai, ypač naktį. Galime tik paploti Audi dizaineriams ir pagirti, kad ištaisė didesnių markės modelių bėdą - blankią galinę dalį. A4, A6 ir A8 turi tokią pačią bėdą.

REKLAMA

Audi-A3-Automanas-02


interjeras
Audi automobilių interjeras visada buvo stiprioji jų pusė. Nors tai yra pats pigiausias markės sedanas, tačiau vargu ar tai pasakytumėte sėdėdami už Audi A3 sedano vairo.
Nors mūsų bandytas automobilis buvo ne pačios aukščiausios komplektacijos, tačiau to pakako susidaryti labai gerą įspūdį. Apdailos medžiagos aukščiausios kokybės, surinkimo kokybė nepriekaištinga.
Jeigu temą pakreiptume link interjero erdvės, naujasis Audi A3 sedanas yra šiek tiek erdvesnis už hečbeką. Kadangi sedanas yra 11 milimetrų platesnis, gale sėdintiems keleiviams yra šiek tiek daugiau vietos negu hečbeke. Įlipimas pro galines duris taip pat yra žymiai patogesnis negu hečbeke.
Vairuotojo pozicija beveik neturi priekaištų. Vienintelis trūkumas, prastas matomumas per galinį langą ir galinio vaizdo veidrodėlį, kuris yra per mažas. Tačiau šią problemą galima išspręsti įsigyjant parkavimo daviklius, kurie padės pastatyti automobilį ankštose vietose.
Vis dėlto, daugiausiai kritikos nusipelnė Audi informacijos ir pramogų sistema - MMI. Nors ją valdyti yra pakankamai lengva, tačiau norint prie sistemos prisijungti muzikos grotuvą arba USB, teks pirkti specialų adapterį, kuris kainuoja nemažus pinigus. Sprendimas atsisakyti standartinio USB lizdo yra labai keistas ir šiek tiek nesuprantamas. Juk ne devintame dešimtmetyje gyvename!

REKLAMA
REKLAMA

Audi-A3-Automanas-06


variklis
Audi A3 sedanas komplektuojamas su tais pačiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais kaip ir hečbekas. Tad kompaktišką sedaną galima įsigyti su pakankamai veržliais 1.4 ir 1.8 litro benzininiais ir ekonomiškais VAG koncerno dyzeliniais agregatais.
Mūsų bandytas automobilis buvo aprūpintas 1.4 litro benzininiu varikliu, kuris išvysto 140 arklio galių ir 250 NM sukimo momentą. Nors iš pirmo žvilgsnio, tai nėra labai daug, tačiau vos 1200 kilogramų sveriančiam automobiliui to pakanka. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas jau ties 1500 aps/min. Variklio didžiausia galia teoriškai yra nuolatos po jūsų dešine koja.
Reikėtų paminėti, jog mūsų bandytas automobilis turėjo ne mechaninę, bet automatinę S-Tronic pavarų dėžę. Priekaištų dėžei neturime. S-Tronic yra puikiai suderinta su 1.4 litro  motoru. Bėgiai perjungiami tada kada reikia, variklis į akceleratoriaus komandas reaguoja žvitriai - nėra prie ko prikibti.
Iš tikro, kas kart išlipus iš automobilio, galvoje sukasi klausimas - Ar tikrai reikia dyzeliniu varikliu aprūpinto automobilio? Benzininis variklis dirba žymiai tyliau, galią pateikia sklandžiau ir tolygiau, o kuro sąnaudos - pakankamai mažos. Mieste 1.4 litro darbinio tūrio motoras suvartoja vos 7.5 litro degalų, o užmiestyje vidurį galima sumažinti iki 5 ar 6 litrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi-A3-Automanas-10


valdymas
Pati didžiausia Audi bėda nuo pat devinto dešimtmečio - valdymas. Nors automobiliai puikiai skriedavo tiesiosiose, tačiau posūkiuose beveik kiekvienas modelis kentėdavo nuo sunkaus priekio. Ar Audi sugebėjo pasimokyti iš savo klaidų? Iš dalies taip ir iš dalies ne.
Kadangi naujasis Audi A3 sedanas turi elektrinį vairo stiprintuvą, tikėtis informatyvumo ir tikslumo nevertėtų. Nors vairo sunkumą galima pakeisti Audi MMI informacinės ir pramogų sistemos pagalba, tačiau valdymo kokybės tai nekeičia.
Tačiau, mūsų tonas pasikeičia, kai su automobiliu pradedame žaisti vingiuotuose kelio ruožuose, kuriuose norisi dešinės kojos nepaleisti nuo akceleratoriaus. Taip, vairo mechanizmui informatyvumo trūksta, tačiau galime pagirti Audi inžinierius už važiuoklės konfigūracija. Automobilio sukibimas su keliu fenomenalus.
Staigmenos nesibaigia net ir duobėtose mūsų šalies gatvėse. Automobilio pakaba su kelio nelygumais susitvarko pagirtinai. Nesitikėkite prabangios sofos, nes gausite vidutinio kietumo fotelį.
Vis dėlto triukšmo lygis galėtų būti mažesnis. Važiuojant didesniu greičiu, girdisi padangų, kelio ir vėjo keliamas triukšmas. Labai keista, nes pigesnis ir ant tos pačios platformos sukurtas Volkswagen Golf pasižymi žymiai geresne garso izoliacija.

REKLAMA

Audi-A3-Automanas-04


kainos
Reikėtų pradėti nuo to, jog tai nėra pigus automobilis. Lietuvoje, pats pigiausias Audi A3 sedanas kainuoja nuo 79.677 litų. Už tai gausite 1.4 litro, 122 arklio galias išvystantį variklį, elektra valdomus langus, oro kondicionierių, oda aptrauktą vairą ir dar keletą niekučių.
Tuo tarpu mūsų bandytas modelis buvo įkainotas net 115.000 litų suma. Raudona spalva, lengvo lydinio ratlankiai, MMI sistema ir kiti privalumai išaugino mašinos kainą iki neregėtų aukštumų.

Clipboard01


4
Galime tik pasidžiaugti, jog tai nėra tik dar viena prasta konversija. Vietoj to, kad pridėtų naują užpakalį, Audi inžinieriai įdėjo nemažai darbo ir sukūrė stilingą ir unikalų kompaktišką sedaną.
Audi A3 sedanas bus puiki alternatyva tiems, kurie iki šiol dairėsi į hečbekus ir galvojo apie labai ankštus daugiabučių kiemus. Kadangi A3 sedanas yra beveik tokių pačių išmatavimų kaip ir hečbekas, ši problema dingsta.
Jeigu ne labai didelė kaina, šį automobilį drąsiai galėtume pavadinti tobulu.
AudiA3
Audi A3 galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų