Atlikus šį eksperimentą, automobilių gamintoja „Audi“ paviešino ir keletą įdomių detalių. Vidutinis automobilio greitis siekė 80 km/val, vidutinės kuro sąnaudos 100 kilometrų siekė 3.7 litro. Tai yra 0.5 litro mažiau negu „Audi“ kompanija rašo šio modelio brošiūroje.
Eko žygyje naudotas automobilis turėjo 2.0 litrų dyzelinį variklį, kuris išvysto 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Bent jau Lietuvoje, modelis su šiuo varikliu kainuoja nuo 42 316 eurų.
Tai bus ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas nori pademonstruoti dyzelinių variklių ekonomiškumą. Kaip bebūtų keista, tačiau šia veikla dažniausiai užsiima „VAG“ koncernui priklausančių markių viešųjų ryšių departamentas.
Naujausiame eko žygyje dalyvavo „Premium“ klubo narė - „Audi“. Automobilių gamintojos atstovai už vairo pasodino profesionalią lenktynininkę Rebecca Jackson, o keleivio vietą užėmė žurnalistas Andrew Frankel.
Šių dviejų žmonių ekipažas su pilnu baku, per 28 valandas sugebėjo įveikti 14 šalių ir nuvažiuoti 1865 kilometrų atstumą. Maršrutas driekėsi įvairiausiais Olandijos, Vengrijos, Belgijos, Liuksemburgo, Prancūzijos, Šveicarijos, Lichtenšteino, Austrijos, Vokietijos, Italijos, Slovenijos, Kroatijos, Bosnijos ir Serbijos keliais.
Tai bus ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas nori pademonstruoti dyzelinių variklių ekonomiškumą. Kaip bebūtų keista, tačiau šia veikla dažniausiai užsiima „VAG“ koncernui priklausančių markių viešųjų ryšių departamentas.
Naujausiame eko žygyje dalyvavo „Premium“ klubo narė - „Audi“. Automobilių gamintojos atstovai už vairo pasodino profesionalią lenktynininkę Rebecca Jackson, o keleivio vietą užėmė žurnalistas Andrew Frankel.
Šių dviejų žmonių ekipažas su pilnu baku, per 28 valandas sugebėjo įveikti 14 šalių ir nuvažiuoti 1865 kilometrų atstumą. Maršrutas driekėsi įvairiausiais Olandijos, Vengrijos, Belgijos, Liuksemburgo, Prancūzijos, Šveicarijos, Lichtenšteino, Austrijos, Vokietijos, Italijos, Slovenijos, Kroatijos, Bosnijos ir Serbijos keliais.