REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi visame pasaulyje žinoma dėl keturių varomųjų ratų sistemos Quattro. Ugnimi besispjaudantis ralio bolidas visiems laikams pakeitė pasaulio ralio čempionato veidą.
Tačiau ar kada nors savęs paklausėte - Kaip pasikeitė keturių varomųjų ratų sistema per daugiau kaip trisdešimt metų? Jeigu taip, Audi kompanijos padalinys D.Britanijoje nusprendė „susukti“ vaizdo reportažą ir visiems markės gerbėjams paaiškinti bei parodyti šiuolaikinę keturių varomųjų ratų pavarą, kuri paremta Haldex specialistų sukurta sistema.
Skirtingų dydžių modeliai, turi skirtingas keturių varomųjų ratų sistemas.
Mažiausieji kompanijos šeimos nariai turi labai primityvią, elektronikos valdomą sistemą. Audi A1, A3, Q3 ir TT įprastai yra varomi priekiniais ratais, tačiau jeigu davikliai užfiksuoja, pavyzdžiui, ratų prasisukimą, automobilio kompiuteris iškart perduoda variklio galią į galinius ratus. Tai nėra tikroji keturių varomųjų ratų sistema, tačiau ji idealiai tinka kompaktiškiems hečbekams, kuriems nuolatinės keturių varomų ratų pavaros reikia tik kritinėje situacijoje.
Vidutinio dydžio automobiliai ir visureigiai turi kitokią sistemą. Audi A4, A5, A6, A8, Q5 ir Q7 turi savaime užsiblokuojantį centrinį diferencialą, kuris galią tarp ratų paskirsto priklausomai nuo oro sąlygų, ratų sukibimo su keliu ir pan. Pavyzdžiui, Audi RS4 galios paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies yra 40 : 60.
Vis dėlto, vyrukai iš Audi stovyklos jums viską paaiškins informatyviau.

Audi visame pasaulyje žinoma dėl keturių varomųjų ratų sistemos Quattro. Ugnimi besispjaudantis ralio bolidas visiems laikams pakeitė pasaulio ralio čempionato veidą.
Tačiau ar kada nors savęs paklausėte - Kaip pasikeitė keturių varomųjų ratų sistema per daugiau kaip trisdešimt metų? Jeigu taip, Audi kompanijos padalinys D.Britanijoje nusprendė „susukti“ vaizdo reportažą ir visiems markės gerbėjams paaiškinti bei parodyti šiuolaikinę keturių varomųjų ratų pavarą, kuri paremta Haldex specialistų sukurta sistema.
Skirtingų dydžių modeliai, turi skirtingas keturių varomųjų ratų sistemas.
Mažiausieji kompanijos šeimos nariai turi labai primityvią, elektronikos valdomą sistemą. Audi A1, A3, Q3 ir TT įprastai yra varomi priekiniais ratais, tačiau jeigu davikliai užfiksuoja, pavyzdžiui, ratų prasisukimą, automobilio kompiuteris iškart perduoda variklio galią į galinius ratus. Tai nėra tikroji keturių varomųjų ratų sistema, tačiau ji idealiai tinka kompaktiškiems hečbekams, kuriems nuolatinės keturių varomų ratų pavaros reikia tik kritinėje situacijoje.
Vidutinio dydžio automobiliai ir visureigiai turi kitokią sistemą. Audi A4, A5, A6, A8, Q5 ir Q7 turi savaime užsiblokuojantį centrinį diferencialą, kuris galią tarp ratų paskirsto priklausomai nuo oro sąlygų, ratų sukibimo su keliu ir pan. Pavyzdžiui, Audi RS4 galios paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies yra 40 : 60.
Vis dėlto, vyrukai iš Audi stovyklos jums viską paaiškins informatyviau.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų