REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ šiuo metu ruošiasi intensyviai modelių gamos elektrifikacijai. Po keletos metų „Audi“ modelių gamoje atsiras ne tik elektromobiliai, bet ir gausus kiekis automobilių su hibridinėmis jėgainėmis. Vis dėlto, dabar - 2017 metais, automobilių gamintoja iš Vokietijos nori priminti jums apie variklį, kuris tikrai pateks į geriausių kada nors pagamintų jėgos agregatų sąrašą. 
Populiarios markės atstovai norėdami tinkamai pagerbti 5 cilindrų benzininį variklį, kuris buvo montuojamas į skirtingus „Audi“ modelius ir yra perėjęs kelis evoliucijos etapus, sukūrė trumpą dokumentinį filmą, kuriame pasakojama apie šio motoro privalumus.

„Audi“ šiuo metu ruošiasi intensyviai modelių gamos elektrifikacijai. Po keletos metų „Audi“ modelių gamoje atsiras ne tik elektromobiliai, bet ir gausus kiekis automobilių su hibridinėmis jėgainėmis. Vis dėlto, dabar - 2017 metais, automobilių gamintoja iš Vokietijos nori priminti jums apie variklį, kuris tikrai pateks į geriausių kada nors pagamintų jėgos agregatų sąrašą. 
Populiarios markės atstovai norėdami tinkamai pagerbti 5 cilindrų benzininį variklį, kuris buvo montuojamas į skirtingus „Audi“ modelius ir yra perėjęs kelis evoliucijos etapus, sukūrė trumpą dokumentinį filmą, kuriame pasakojama apie šio motoro privalumus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi 100 TDI (C3), model year 1990


Pirmasis 5 cilindrų benzininis variklis į „Audi“ automobilius buvo pradėtas montuoti 1976 metais. Tuomet „Audi“ patekusi į „Volkswagen“ rankas turėjo sukurti labai aiškų planą kaip tapti pilnaverčiu „BMW“ ir „Mercedes Benz“ konkurentu. Nors ši užduotis atrodo įmanoma, tačiau „Audi“  markei šį tikslą pasiekė tik prieš praėjusio dešimtmečio pradžioje.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų