REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kitą savaitgalį, spalio 19 dieną, Hokenheimo trasoje įvyksiančiame Vokietijos DTM čempionato finale be kitų tokias lenktynes neišvengiamai lydinčių pramoginių renginių žiūrovai matys iš tiesų unikalų reginį – trasa skries „Audi RS 7 sportback“... be vairuotojo. Tikimasi, kad automobilis išvystys vidutinį lenktynių greitį ir be klaidų įveiks numatytą vieną trasos ratą.

Kitą savaitgalį, spalio 19 dieną, Hokenheimo trasoje įvyksiančiame Vokietijos DTM čempionato finale be kitų tokias lenktynes neišvengiamai lydinčių pramoginių renginių žiūrovai matys iš tiesų unikalų reginį – trasa skries „Audi RS 7 sportback“... be vairuotojo. Tikimasi, kad automobilis išvystys vidutinį lenktynių greitį ir be klaidų įveiks numatytą vieną trasos ratą.

REKLAMA


Planuojamas važiavimas – jau ne mokslinis eksperimentas, o realus automominio vairavimo sistemų potencialo demonstravimas tikroje lenktynių trasoje. Šiuo važiavimu žiūrovams bus rodomas autonominio vairavimo sistemų faktinis tikslumas ir gebėjimas operatyviai reaguoti į nuolat kintančias važiavimo sąlygas.
Hokenheime važiuos keliuose autosalonuose jau matyto „Audi RS 7“ demonstracinio koncepto pagrindu sukonstruotas autonominio vairavimo įrenginys. Šis roboto ir automobilio hibridas, galintis išvystyti iki 240 km/val. greitį, pademonstruos Audi inžinierių įdirbį automominio vairavimo srityje.
Žinoma, visiškai be vairuotojo važinėjantys, ir ypač – lenktyniaujantys automobiliai vis dar išlieka tolimos ateities perspektyva, tačiau Audi bendrovė yra vienas iš nedaugelio gamintojų, jau pasiruošusių įdiegti kai kuriuos autonominio vairavimo elementus masinės gamybos transporto priemonėse.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų