REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Aivaras Grigelevičius / 

Kai „Audi“ lygiai prieš dešimt metų pristatė pirmąjį kompanijos istorijoje visureigį - „Q7“, net ir patys didžiausi optimistai nesitikėjo, jog šis eksperimentas sulauks tokio didžiulio palaikymo ne tik gimtojoje Europoje, bet ir likusiame pasaulyje, ypač Jungtinėse Valstijose. Didysis „Audi“ šeimos automobilis nuo kitų išskyrė tuo, jog buvo gaminamas pakankamai ilgai - devynerius metus. Palyginus su kitais modeliais, tai yra maždaug 2 - 3 metais ilgiau.
Faktų_lentelė
„Audi“ kompanijos vadovai ir inžinieriai žinodami šio visureigio svarbą, prie visiškai naujo modelio pradėjo dirbti tik tada, kai žalia šviesa buvo uždegta visiškai naujai platformai. Į naujos platformos kūrimą įtraukę „Bentley“ bei „Porsche“ markių inžinierius, vokiečiams pavyko sumažinti kūrimo kaštus ir sutrumpinti „MLB 2“ vardu pavadintos platformos kūrimo laiką.
Nepaisant pastovaus pirkėjų dėmesio senajam modeliui, anksčiau ar vėliau pirmosios kartos „Audi Q7“ turėjo išeiti į sunkiai užsitarnautą poilsį. Pagal šiuolaikinius standartus, prieš dešimt metų pristatytas „Q7“ buvo per sunkus, per didelis (kaip bebūtų keista), varomas ne pačiais efektyviausiais varikliais, dinaminėmis savybėmis jis nusileisdavo savo konkurentams.
Žinodami pirmosios kartos „Audi Q7“ trūkumus, vokiečiai naująjį modelį aprūpino naujausiomis technologijomis, modernizuotais varikliais. Tačiau pats geriausias naujos kartos „Audi Q7“ bruožas - drastiškai sumažėjęs svoris. Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos ir papildomos įrangos kiekio, bendras automobilio svoris sumažėjo iki 325 kilogramų. Pavyzdžiui, į automobilį montuojamos sėdynės sveria 20 kilogramų, durys - 25 kilogramus, išmetimo sistema - 19 kilogramų, elektrinės sistemos instaliacija - 4 kilogramus mažiau. Po truputėlį, po truputėlį ir skirtingų komponentų dėka „Audi Q7“ sugebėjo numesti pavydėtinai didelį antsvorio kiekį.


Aivaras Grigelevičius / 

Kai „Audi“ lygiai prieš dešimt metų pristatė pirmąjį kompanijos istorijoje visureigį - „Q7“, net ir patys didžiausi optimistai nesitikėjo, jog šis eksperimentas sulauks tokio didžiulio palaikymo ne tik gimtojoje Europoje, bet ir likusiame pasaulyje, ypač Jungtinėse Valstijose. Didysis „Audi“ šeimos automobilis nuo kitų išskyrė tuo, jog buvo gaminamas pakankamai ilgai - devynerius metus. Palyginus su kitais modeliais, tai yra maždaug 2 - 3 metais ilgiau.
Faktų_lentelė
„Audi“ kompanijos vadovai ir inžinieriai žinodami šio visureigio svarbą, prie visiškai naujo modelio pradėjo dirbti tik tada, kai žalia šviesa buvo uždegta visiškai naujai platformai. Į naujos platformos kūrimą įtraukę „Bentley“ bei „Porsche“ markių inžinierius, vokiečiams pavyko sumažinti kūrimo kaštus ir sutrumpinti „MLB 2“ vardu pavadintos platformos kūrimo laiką.
Nepaisant pastovaus pirkėjų dėmesio senajam modeliui, anksčiau ar vėliau pirmosios kartos „Audi Q7“ turėjo išeiti į sunkiai užsitarnautą poilsį. Pagal šiuolaikinius standartus, prieš dešimt metų pristatytas „Q7“ buvo per sunkus, per didelis (kaip bebūtų keista), varomas ne pačiais efektyviausiais varikliais, dinaminėmis savybėmis jis nusileisdavo savo konkurentams.
Žinodami pirmosios kartos „Audi Q7“ trūkumus, vokiečiai naująjį modelį aprūpino naujausiomis technologijomis, modernizuotais varikliais. Tačiau pats geriausias naujos kartos „Audi Q7“ bruožas - drastiškai sumažėjęs svoris. Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos ir papildomos įrangos kiekio, bendras automobilio svoris sumažėjo iki 325 kilogramų. Pavyzdžiui, į automobilį montuojamos sėdynės sveria 20 kilogramų, durys - 25 kilogramus, išmetimo sistema - 19 kilogramų, elektrinės sistemos instaliacija - 4 kilogramus mažiau. Po truputėlį, po truputėlį ir skirtingų komponentų dėka „Audi Q7“ sugebėjo numesti pavydėtinai didelį antsvorio kiekį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Vis dar didelis
Nepaisant įvairiausių struktūrinių pakeitimų ir sumažėjusių kėbulo išmatavimų, ypač jeigu palygintume su pirmosios kartos „Audi Q7“, vokiškas septynvietis visureigis išlieka dideliu automobiliu. Vis dėlto, „Audi“ inžinieriai nepraleido progos pakeisti „Q7“ įvaizdžio ir sukurti automobilio, kuris iš pirmo žvilgsnio neprimintų tradicinio visureigio. Dėl žemesnės ir nuožulnesnės stogo linijos, automobilis atrodo kur kas žemesnis, būna momentų, kai „Q7“ netgi primena padidinto pravažumo universalą!
Po atletiškesne automobilio išvaizda slypi „Audi“ inžinierių noras pagerinti „Q7“ dinamines savybes. Inžinieriai prailgino ratų bazę, praplatino ratų provėžą ir iš naujo sukonfigūravo orinės pakabos sistemą bei vairo stiprintuvo mechanizmą. „Audi“ į naujos kartos „Q7“ taip pat sumontavo keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kuri galinius ratus bet kuria kryptimi gali pasukti 5 laipsniais važiuojant iki 50 km/val. ir 3.5 laipsnio važiuojant didesniu greičiu.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Kad ir kaip kukliai „Q7“ atrodytų šalia savo varžovų, tačiau naujasis „Audi“ visureigių flagmanas turi pilnavertes septynias vietas. Žinoma, norint įtaisyti suaugusįjį į trečią sėdynių eilę būtų labai kvaila, tačiau vaikai ar vidutinio dydžio šuo, trečioje sėdynių eilėje jausis puikiai.  Tuo tarpu suaugusiems skirta antroji sėdynių eilė tapo kaip niekada erdvi. Kadangi visos antroje sėdynių eilėje vietos reguliuojamos individualiai, į automobilį gali tilpti įvairaus ūgio ir pločio keleiviai.
Vis dėlto, jeigu trečioji sėdynių eilė jums nereikalinga, vieno mygtuko paspaudimu jos nusileidžia ir pradingsta, tokiu būdu bagažinės tūris padidėja iki 770 litrų, o išmontavus ir antrąją sėdynių eilę, bagažinės tūris išauga iki net 1955 litrų.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


2 tonų atletas
Modernūs visureigiai turi atlikti ne vieną, bet kelias funkcijas. Toks automobilis kaip „Audi Q7“ neprivalo pasižymėti tik pačiomis geriausiomis pravažumo savybėmis. Gamintojai dabar didžiulį prioritetą skiria technologijoms, komfortui, garso izoliacijai, lengvam valdymui, dinamiškumui. Kadaise pelkėse besimaudę, dabar visureigiai tapo bene idealiausi šeimyniniai automobiliai, kurie turi įtikti ne tik šeimos galvai, bet ir kaklui. Tad pradėkime nuo to, kas labiausiai patinka šeimos galvai - tėčiui - dinamikos.
Priekyje sumontuotas 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų turbo-dyzelinis variklis išvysto 272 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Šis motoras būna suporuotas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema. Efektyviai dirbantys komponentai leidžia šiam masyviam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti tik per 6.5 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Tai yra įspūdingi rodikliai. Tačiau dar didesnį įspūdį palieka 6 cilindrų dyzelinis variklis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Tylus, beveik vibracijų neskleidžiantis, iškart į akceleratoriaus komandas reaguojantis ir svarbiausia - ekonomiškas. Pilna mašina keleivių, su įjungtu oro kondicionieriumi, važiuodama 100 km/val. greičiu, 100 kilometrų suvartodavo TIK 8.2 litro dyzelino. Pasitelkus ekonomiško vairavimo pamokas, užmiestyje vidutinių kuro sąnaudų vidurkį galima sumažinti ir iki 7.1 litro.
Vertėtų paminėti ir dar vieną dalyką - garso izoliaciją. Nors profesionalių garso izoliacijos matavimo prietaisų neturėjome, tačiau pasinaudojus keliomis skirtingomis išmaniuose telefonuose esančiomis programėlėmis, mūsų bandymų rezultatai rodė, jog važiuojant 110 km/val. greičiu triukšmo lygis automobilio interjere siekė vos 70 decibelų!
Dabar trumpam užmirškime nuostabią garso izoliaciją ar ekonomišką, tačiau galingą variklį. Laikas išsiaiškinti ar naujasis „Audi Q7“ iš tikrųjų tapo dinamiškesniu automobiliu ir ar naujos kartos „Q7“ galėtų būti vadinamas vairuotojo automobiliu.
Jeigu kada nors esate vairavę bent vieną „Audi“ modelį, turėtumėte puikiai žinoti kokį trūkumą turi visi šios markės modeliai, ypač tie, kurie yra varomi tik priekiniais ratais. Nustumdami variklį į priekį, „Audi“ inžinieriai galėdavo padidinti interjero erdvę, tačiau tai atsiliepdavo valdymo savybėms. Ar tą pačią ydą turi ir naujasis „Audi Q7“?  Vienareikšmiškai - taip.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Naujasis modelis valdomas kur kas azartiškiau ir posūkius įveikia užtikrinčiau, tačiau vargu ar mes galėtume pasakyti, jog „Audi Q7“ valdymas įtraukiantis. Būkime realistais, „Q7“ buvo kurtas su mintimi apie šeimas, o ne apie automaną, kuris šeštadienio popietę nori praleisti „Nemuno žiede“. Naujos kartos „Audi Q7“ yra vienas iš tų automobilių, kurio tikslas nuvežti jus iki „Nemuno žiedo“, o ne jame važinėtis.
Vis dėlto, automobiliui parodžius aštresnį posūkį, priekinė „Q7“ dalis stengiasi iš visų jėgų įsikibti į kelią ir iš rankų nepaleisti lietuviško asfalto. Tačiau yra viena problema - labai mažytė riba tarp didžiulio sukibimo su kelio danga ir priekinių ratų slydimo. Tačiau tai aktualu tik tiems, kurie mėgsta ieškoti nuotykių. Realiame gyvenime, didysis „Audi“ visureigis valdosi kaip kompaktiškas hečbekas - lengvai ir intuityviai.
Aukščiausia klasė
Būsime atviri, niekada nebuvome tokių automobilių gerbėjai, tačiau vertinant „Audi Q7“, antipatiją šio segmento automobiliams reikėtų nustumti į šoną. Vokiečių inžinieriai greičiausiai nėrėsi iš kailio norėdami sukurti aukščiausios klasės „SUV“ tipo automobilį, kuris įtiktų ne tik šeimoms, bet tiems, kurie tokius automobilius perka norėdami pabrėžti savo socialinę padėtį visuomenėje.
Tiek vienų, tiek kitų poreikius šis automobilis patenkins, galbūt netgi juos viršys. Tačiau, ar iš tikrųjų verta išleisti 100 tūkst. eurų automobiliui, kuris nuo asfalto nuvažiuos tik vieną kartą per metus? Kodėl šios sumos neišleidus „Audi A6“ universalui?
verdiktas3
pliusai ir minusai

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų