Variklio judesį paskirsto specialiai šiems modeliams modifikuota standartinė Audi tiptronic 8 laipsnių pavarų dėžė. Pavaros perjungiamos įprasta svirtimi arba šalia oda aptraukto sportinio daugiafunkcinio RS vairaračio esančiomis svirtelėmis. Įjungus rankinį pavarų perjungimo režimą, šiuo metu pasirinkta pavara ir apsukų diapazonai rodomi borto kompiuterio ekrane arba vairuotojo akių lygyje esančiame papildomame ekranėlyje.
Ratams judesį perduoda quattro nuolatinė visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis, 40% variklio sukimo momento tenka priekiniams ir 60% - galiniams ratams. Sukibimą su keliu nuolat stebi ir esant reikalui suveikia selektyvinio judesio paskirstymo sistema, neleidžianti ratams praslysti. Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.
Abiejuose Audi modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais reguliuojamo standumo amortizatoriais. Ji reguliuoja automobilio aukštį (greitai važiuojant yra galimybė pažeminti kėbulą 20 mm) ir amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų (fiksuotas nustatymas) arba automatiškai, t.y., priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.
Papildomai galima sumontuoti padidinto sportiškumo RS pakabą plus su DRC sistema. Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.
Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš Audi R8 superautomobilio. Čia ir panašų valdymo priemonių rinkinį turintis daugiafunkcinis vairaratis, ir automobilio parametrų suderinimas vienu mygtuko paspaudimu, ir grynai lenktyninės borto kompiuterio funkcijos.
Abu naujieji performance modeliai komplektuojami 21 colio lengvo lydinio ratlankiais. RS 6 Avant performance „apautas”“ 285/30, o RS 7 Sportback performance - 275/30 dydžio padangomis. Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus. ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.
Naujųjų RS performance modelių išorė išsiskiria pakeistos formos bamperiu su didesnėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis, masyviu galiniu bamperiu su difuzoriumi, korinės struktūros oro įsiurbimo kiaurymių grotelėmis ir pabrėžtinai akcentuotais slenksčių antdėklais.
Naujųjų Audi RS 6 Avant performance ir Audi RS 7 Sportback performance salono dekoratyviniai ir spalviniai sprendimai puikiai suderinti su kėbulo spalva. Įspūdingos odinės sportinės sėdynės papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis. Papildomai galima užsisakyti RS apdailos paketą.
Audi RS 6 Avant performance Vokietijoje kainus 117000 eurų, o Audi RS 7 Sportback performance dar kiek daugiau - 121,700 eurų.
Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.
Naujųjų modelių degalų sąnaudos
Audi RS 6 Avant performance:
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.6 l
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 223
Audi RS 7 Sportback performance:
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.5 l
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 221