Naujienos

„Audi“ ruošiasi atsisakyti tradicinių amortizatorių

Šiuolaikiniai, modernūs automobiliai turi daugybę sudėtingų sistemų, kurios palengvina eilinio vairuotojo dieną. Beveik kiekvienas modernus automobilis turi kelias oro pagalves, išmanias greičio palaikymo arba stabdymo sistemas.

Keletas pažangių automobilių turi ir dar vieną sistemą, kuri leidžia stabdymo metu atsirandančią energiją kaupti, o po to panaudoti kaip energijos šaltinį varant automobilį. Įprastuose automobiliuose stabdymo metu atsirandanti energija išvaistoma šilumos pavidale. Nors sportiniuose boliduose anksčiau naudota sistema po truputėlį adaptuojama lengviesiems automobiliams, tačiau pažvelgus į naująjį „Audi“ inžinierių kūrinį, susidaro įspūdis, jog vokiečiai nori žengti didžiulį žingsnį į priekį ir atsisakyti tradicinių pakabos komponentų.

„Audi“ valdybos narys, Ingas Stefanas Knirschas, teigia, jog atsirandančią energiją galima kaupti ne tik automobiliui stabdant, bet ir važiuojant. Ką jis turi omenyje? „Audi“ inžinieriai sukūrė pakabos sistemą, kuri energiją kaupia automobiliui važiuojant. Kiekvienas kelio nelygumas, kiekvienas posūkis padeda kaupti energiją, kuri įprastai išvaistoma šilumos pavidalu.

The innovative shock absorber system from Audi: New technology s

„Audi“ inžinieriai sukūrė naujo tipo automobilių amortizacijos sistemą, kurioje nėra tradicinių teleskopinių amortizatorių. Vietoj jų atsirado svirtys sujungtos su rotacinėmis sklendėmis, kurios atlieka tradicinių amortizatorių funkciją ir tuo pačiu sugeria sukauptą elektros energiją ir ją siunčia į ant galinės ašies esantį elektros motorą.

Naujoji sistema ne tik sumažintų automobilių gamybos ir eksploatacijos kaštus, bet ir gerokai sumažintų vidutines kuro sąnaudas. Be to, naujoji sistema leidžia be jokių apribojimų keisti pakabos parametrus. Tai reiškia, jog kiekvienas šios sistemos specialistas galės pakeisti, pavyzdžiui, pakabos standumą.

„Audi“ kompanijos specialistai, kol kas, apie naujos sistemos masinę gamybą kalba atsargiai. Vokiškų automobilių gamintojos atstovų teigimu, jeigu naujoji sistema gaus palaiminimą, serijinei gamybai skirtuose automobiliuose ji pasirodys ne ankščiau nei 2022 metais.

Panašūs įrašai

Back to top button