Naujasis „Audi S4“ bus gaminamas tiek su sedano, tiek su universalo kėbulo tipu. Nepaisant keletos skirtumų kėbulo struktūroje, „Audi S4“ sedano ir universalo svorio skirtumas siekia tik 45 kilogramus. „Audi S4“ sedanas sveria 1630 kilogramų, o universalas - 1675 kilogramus.
Didžiulio dėmesio sulaukęs „Audi S4“ bus komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kurio pajėgumas sieks 354 arklio galias ir net 500 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, 500 Nm sukimo momentas bus pasiekiamas esant 1300 - 4500 aps/min. diapazone.
Aprūpintas keturių varančiųjų ratų sistema, pakankamai kukliai atrodantis sedanas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4.7 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
Naujoji „Haldex“ keturių varančiųjų ratų sistema turi centrinį užsiblokuojantį diferencialą, kuris priklausomai nuo važiavimo sąlygų gali didžiausią variklio sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirstyti 60 : 40 koeficientu. Maksimalus priekinei ašiai tenkantis sukimo momentas gali siekti 70% , o galinei - iki 85%.
Sukurtas ant naujosios „MLB EVO“ modulinės platformos, naujos kartos „Audi S4“ nuo savo pirmtako išsiskiria ne tik mažesniu svoriu, bet ir kelis kartus padidėjusiu kėbulo standumu. Kadangi naujasis modelis buvo kuriamas atsižvelgiant ne tik į komfortą, bet ir valdymo savybes, vokiškų automobilių gamintojos stende stovėję atstovai teigė, jog „Audi S4“ taps geriausiai valdomu „Audi A4“ modeliu per visą šios šeimynos istoriją. Na, tik iki to momento, kai „Audi“ modelių gamoje atsiras „RS4“.