REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu vadovautumėmės stereotipais apie automobilius, tuomet visuomet laikytumėmės pozicijos, jog vokiški automobiliai yra patys patikimiausi, itališki - patys gražiausi, prancūziški - inovatyviausi, o japoniški - technologiškai pažangiausi. 
Atsižvelgiant į stereotipus, kaip tuomet reikėtų reaguoti į automobilį, kuris buvo sukurtas Vokietijoje, tačiau buvo gaminamas Italijoje? Ar šių dviejų šalių inžinierių sąjunga yra pati blogiausia, kokia tik gali būti? Tiesą sakant - ne.
Italija yra ne tik superautomobilių, bet ir pačių geriausių automobilių dizainerių kraštas. Šioje saulėtoje šalyje veikia arba veikė tokios žinomos dizaino studijos kaip : „Pininfarina“, „Zagato“, „Ghia“ ir kas be ko - „Bertone“. Kiekviena dizaino studija yra sukūrusi daugybę fantastiškų automobilių, tačiau ne visi sulaukė tokios didžiulės sėkmės kaip štai šis „Bertone“ kūrinys - „Opel Astra“ kabrioletas, kuris patekęs į Vilniuje gyvenančios automanų porelės rankas įgavo naujų po potėpių.

Jeigu vadovautumėmės stereotipais apie automobilius, tuomet visuomet laikytumėmės pozicijos, jog vokiški automobiliai yra patys patikimiausi, itališki - patys gražiausi, prancūziški - inovatyviausi, o japoniški - technologiškai pažangiausi. 
Atsižvelgiant į stereotipus, kaip tuomet reikėtų reaguoti į automobilį, kuris buvo sukurtas Vokietijoje, tačiau buvo gaminamas Italijoje? Ar šių dviejų šalių inžinierių sąjunga yra pati blogiausia, kokia tik gali būti? Tiesą sakant - ne.
Italija yra ne tik superautomobilių, bet ir pačių geriausių automobilių dizainerių kraštas. Šioje saulėtoje šalyje veikia arba veikė tokios žinomos dizaino studijos kaip : „Pininfarina“, „Zagato“, „Ghia“ ir kas be ko - „Bertone“. Kiekviena dizaino studija yra sukūrusi daugybę fantastiškų automobilių, tačiau ne visi sulaukė tokios didžiulės sėkmės kaip štai šis „Bertone“ kūrinys - „Opel Astra“ kabrioletas, kuris patekęs į Vilniuje gyvenančios automanų porelės rankas įgavo naujų po potėpių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bagged Opel Astra © Arnas Paul Media (5)


Pirmajam automobiliui - be didelių reikalavimų
Kalbindami įvairaus amžiaus automanus įsitikinome, jog kiekvienam iš jų, pirmasis automobilis, o tiksliau - rimtesnė pažintis su automobiliu įvyksta išlaikius vairuotojo egzaminą ir gavus tikrą vairuotojo pažymėjimą, kuris suteikia teisę džiaugtis šiais nuostabiais inžineriniais kūriniais.
Ne išimtis ir šios istorijos herojus - Audrius, kuris pasakodamas apie pažintį su automobiliais prisimena kaip jis nekantriai laukė, kuomet jam sukaks 18 metų ir galės išlaikyti vairuotojo egzaminą.
„Vargu ar esu didžiulė išimtis. Juk daugelis vaikinų laukia tos dienos, kuomet jie atšvęs 18-ą gimtadienį ir galės keliauti į vairavimo mokyklą. Aš buvau ne išimtis. Vos tik sulaukęs pilnametystės pradėjau mokytis automobilio vairavimo“, - priduria Audrius.
Kadangi noras vairuoti buvo didesnis už svajonę turėti pirmąjį automobilį, kuris būtų kietas, išskirtinis ar itin greitas, Audrius nekreipė dėmesio, jog išlaikęs vairavimo egzaminą ir gavęs vairuotojo pažymėjimą, jo rankose atsidūrė 1989 metų gamybos „Volkswagen Jetta“, kurią prieš tai vairuodavo vaikino mama.
„Man buvo visiškai nesvarbu ką vairuotoju. Man svarbiausia buvo tai, jog galiu vairuoti ir tuo mėgautis“, - pasakoja Audrius.
Vis dėlto, metams bėgant, o senutėlei „Jettai“ vis dažniau rodant savo amžių, vėliau vaikino kolekciją papildė tokie modeliai kaip : antros kartos „Volkswagen Golf“, „BMW 318i“, „Opel Astra“ hečbekas ir dabar - „Opel Astra“ kabrioletas.
Netikėta pažintis
Patys didžiausi netikėtumai labai dažnai būna patys maloniausi. Tai galėtų patvirtinti ir mūsų kalbintas Audrius, kuris apie kabrioleto įsigijimo istoriją kalba su didžiausia šypsena.
Prieš persėsdamas į Italijoje gamintą „Astra“ kabrioletą, vaikinas džiaugdavosi tos pačios kartos „Opel Astra“ hečbeku, kurio nuotraukomis mes dalinomės „
Gražiausių automobilių nuotraukų“ rubrikoje. Tuomet šį stilingą hečbeką buvo įamžinęs automobilių fotografas „Papartis“.

REKLAMA


„Astros hečbeką be galo mylėjau ir prižiūrėjau. Įsigijęs šią mašiną, tuo metu neturėjau merginos, tad visą dėmesį, kurį galėjau skirti merginai, skyriau savo automobiliui“, - juokdamasis priduria Audrius.
Taip jau atsitiko, jog automobilių entuziastams skirtame renginyje Audrius susipažino su dabartine savo antrąją puse, kuri taip pat turi silpnybę automobiliams ir automobilių kultūrai.
„Abu žavėjo mašinos, abudu jomis domimės, tad manau nėra labai keista, jog per automobilius mes ir susipažinome.“
„Astrą“ pakeitė... „Astra“
Audriaus paklausę kaip šis kabrioletas pateko į jo rankas, vaikinas labai ilgai neieškodamas žodžio kišenėje atšovė - „Tiesiog vieną dieną pamačiau šio automobilio skelbimą internete ir sau pagalvojau - „Kodėl gi ne?“
„Taip spontaniškai ją ir nusipirkau“, - priduria Audrius.
Įprastai, žmonės ieškodami naujo automobilio, pradeda žvalgytis į naujesnį tos pačios markės ar visiškai kito gamintojo modelį, tačiau kam tai daryti, jeigu iki menkiausio varžtelio žinomas automobilis sugeba patenkinti poreikius?
„Manau, jog yra tam tikri nusistatymai ir prikabintos nuomonės. Svarbiausia vairuoti tai, kas tau teikia didžiausią džiaugsmą. Naujesnis ar senesnis - į bet kokią mašiną reikės investuoti, o jeigu nori turėti kažką gražaus ir išskirtinio - pasiruoškite tiksliai apskaičiuoti savo išlaidas“ - savo nuomonę dėsto Audrius.

REKLAMA
REKLAMA

Bagged Opel Astra © Arnas Paul Media (7)


Vis dėlto, po kurio laiko Audrius pripažįsta, jog jis ir jo antroji pusė, Simona, turi silpnybę „Opel“ markės automobiliams. Šiuo metu automanų porelės kieme stovi trys vokiškų automobilių gamintojos modeliai : „Opel Vectra“, „Astra“ hečbekas ir štai šis „Astra“ kabrioletas.
„Kaip pasakytų Simona - šeimyninė, darbinė ir žaislinė“, - juokdamasis priduria Audrius.
Kadangi „Astra“ kabrioletas priskiriamas prie žaislinių automobilių kategorijos, Audrius su Simona nusprendė, jog šis projektas bus modifikuojamas pagal „Stance“ stiliaus taisyklės. Galbūt Audrius būtų pasirinkęs kitą kryptį, tačiau vaikino antroji pusė, Simona, turi didžiulę silpnybę prie žemės prigludusiems modeliams.
„Su Simona seniai šnekėjome, jog norėtume turėti automobilį su orinės pakabos komplektu, tad atsiradus kabrioletui iškart pasakėme - „Šis automobilis darys pšššš pšššš pšššš“, - su šypsena veide priduria Audrius.
Šiek tiek daugiau apie automobilį :


  • Sumontuoti „RH ZW1“, 10 colių ratlankiai.

  • Sumontuota orinė pakaba.

  • Sudėtos „Irmscher“ ir „OPC“ modelių kėbulo apdailos detalės.

  • Šiuo metu automobilis turi 2,2 litro benzininį variklį, tačiau Audrius puoselėja mintį, jog ateityje automobilis galėtų gauti 2,0 litrų turbininį arba 3,0 litrų darbinio tūrio motorą.


GALERIJA (
ARNAS PAUL MEDIA)


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų