Mūsų šalyje netrūksta nei „Lancer EVO“ gerbėjų, nei „Lancer EVO“ savininkų. Nors didžiąją daugumą „EVO“ automobilių parko sudaro penktos, šeštos, septintos, aštuntos, devintos bei dešimtos kartos modeliai, tačiau Lietuvoje tikrai bent vienas automanas, kuris norėtų savo garaže matyti pirmosios kartos „Lancer EVO“. Automobilį, nuo kurio prasidėjo nuostabi „Lancer EVO“ istorija.
Pirmosios kartos „Lancer EVO“ buvo pristatytas 1992 metų spalį. „Mitsubishi“ inžinieriai nusprendę papildyti sportiškų modelių gamą nauju modeliu, 2.0 litrų benzininį variklį bei keturių varančiųjų ratų pavarą pasiskolino iš „Galant VR-4“ ir visus šiuos komponentus sumontavo į „Lancer“. Tačiau tuomet sportiškoji „Lancer“ versija buvo pavadinta ne „EVO“, o „GSR“ vardu.
Pirmoji „Lancer“ evoliucija turėjo dvi modifikacijas : „GSR“ ir „RS“. „Lancer RS“ versija buvo skirta tiems automanams, kurie kiekvieną dieną praleisdavo lenktynių trasoje ir norėjo įsigyti iškart lenktynėms paruoštą automobilį. „RS“ versija neturėjo elektra valdomų langų bei sėdynių, ABS sistemos, galinio lango valytuvo ir svėrė maždaug 70 kilogramų mažiau nei „GSR“.
Tuo tarpu Lancer GSR“ buvo tas modelis su kuriuo buvo maloniau važinėti bendro naudojimo keliais. Automobilis turėjo 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 247 arklio galias esant 6000 aps/min ir 309 Nm sukimo momentą esant 3000 aps/min. Maksimalus „Lancer GSR“ greitis siekė 228 km/val.
Kaip tik toks modelis šiuo metu laukia naujo šeimininko. Iš Japonijos atkeliavęs į D.Britaniją, o vėliau ir Lietuvą - „Lancer GSR“ nėra visiškai standartinis ir nėra pačios geriausios būklės automobilis.
Potencialūs pirkėjai turėtų žinoti, jog reikės perdažyti stogą ir sutvarkyti kitus ant kėbulo matomus trūkumus. Taip pat reikės įsigyti naujas padangas bei pakeisti generatorių.
Privalumai? Važiuojantis, „nesupuvęs“ sportiškas sedanas, turintis keletą modifikacijų. Kaina? 3000 eurų. Savininko kontaktai ČIA.
GALERIJA