Nuolatos kalbame apie puikius, sportiškus bei dinamiškus „Peugeot“ markės hečbekus, kurie priverstų nusišypsoti kiekvieną automaną. „Peugeot 106 S16“ yra vienas iš tų šios markės modelių, kuris buvo sukurtas ne Jūsų šeimai, bet Jūsų malonumui.
„Peugeot 106“ buvo sukurtas tam, jog galėtų konkuruoti su kitu prancūzišku automobiliu „Renault Clio“. Pagal pirminį planą, mažasis „106“ taip pat turėjo tapti mažesne ir modernesne alternatyva „Peugeot 205“. 1991 metais pirmą kartą pristatytas hečbekas ne tik sulaukė teigiamų atsiliepimų iš žurnalistų, bet ir tapo neįtikėtinai populiarus Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Belgijoje, D.Britanijoje ir net Vokietijoje.
Kadangi „106“ buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip „Citroen AX“ bei „Peugeot 205“, miesto džiunglėms skirtas modelis turėjo nepriklausomą pakabą priekyje, o gale stūksojo prancūziškiems automobiliams būdingas torsionas.
Kitaip negu daugelis miesto automobilių, kurie priversdavo Jus jaustis, lyg sėdėtumėte ant taburetės, tačiau net ir sportiškiausios „106“ modelio versijos buvo pakankamai komfortiškos, patogios ir nesukeldavo nemalonių emocijų. Vis gi, juk tai miesto automobilis, todėl vienintelis dalykas kurio reikėtų reikalauti iš „106“ - manevringumas.
Štai šis, šiuo metu naujo šeimininko ieškantis „Peugeot 106 S16“ yra pati tinkamiausia versija automanams. „S16“ arba „GTi“ vardu vadinamas versija turėjo 1.6 litro, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 118 (nuo 1998 metų 120) arklio galių ir 145 Nm sukimo momentą. Tai nėra labai daug, tačiau kai automobilis sveria vos 950 kilogramų, tai yra daugiau nei pakankamai.
Pasak automobilio šeimininko, „S16“ neseniai gavo naujus priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, stabilizatoriaus traukes, termostatą, tepalus bei visus filtrus.
Trūkumų šis automobilis turi, tačiau jų nėra labai daug. Tepalą leidžia vožtuvų dangtelis, reikėtų pakeisti priekinius šarnyrus bei perrinkti galinius stabdžių suportus.
Nesenai pakeisti priekiniai stabdžių diskai ir kaladėlės, priekinio stabilizatoriaus traukės, termostatas, tepalai (Valvoline SynPower 5w40) ir visi filtrai. Variklis dirba gražiai, trauka gera, kuriasi tiek žiemą tiek vasarą, kėbulas tvarkingas.
Gedimai: Tepalą leidžiantis vožtuvų dangtelis, priekiniai šarnyrai jau truputį pavargę, reikia perrinkti galinius stabdžių suportus (netolygiai stabdo), atsiklijavusi priekinė arkos apdaila.
Šios raketos kaina siekia vos 999 eurus. Savininko kontaktai.
GALERIJA
Parduodate savo automanišką automobilį? Apie tai pranešti galite trimis būdais : El.paštu, „Facebook“ socialiniame tinkle arba pasinaudokite „mano.automanas.lt“ socialiniu tinklu.