REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sumažėjusi paklausa, pasirodžiusi nauja modelio karta, pasikeitusi gamintojo strategija - tai tik kelios priežastys, kurios priverčia sustabdyti vieno ar kelių modelių gamybą.
Įprastai, kiekvieno modelio gyvavimo trukmė priklauso nuo pirkėjų noro jį įsigyti. Jeigu automobilis išlieka populiarus net ir po penkerių ar šešerių metų gamybos, daugelis gamintojų atlieka tik keletą kuklesnių pakeitimų ir tokiu būdu pratęsia konkretaus modelio gamybos laikotarpį iki tol, kol pasirodys visiškai naujas modelis. Tuo tarpu sunkiai naujus namus surandantys modeliai iš gamintojų sukurto meniu išbraukiami patys pirmieji.
Sustabdyti tam tikro modelio gamybą gali ne tik sumažėjusi paklausa, bet ir nauji reikalavimai varikliams, saugumo įrangai. Tiesą sakant, tai yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl tam tikri „Opel“ ar „Peugeot“ modeliai turėjo atsisveikinti su šių markių prekybos salonai. Jie tiesiog neatitiko ne vieno saugumo ar taršos reikalavimų. Puikus pavyzdys galėtų būti „Land Rover“, kurio gamyba buvo sustabdyta net po 60 metų.
Kas be ko, nereikėtų užmiršti pirkėjus nuvylusių modelių, tokių kaip : „Lancia Delta“, „Lancia Flavia“ ar „Voyager“. „Fiat - Chrysler“ bandymas uždėti „Lancia“ logotipą ant „Chrysler“ automobilių daugelio europiečių buvo išjuoktas, o ir mes jų dėl to nekaltiname. Parodykite bent vieną europietį, kuris norėtų įsigyti ne iki galo išbaigtą produktą, kuris net nebuvo sukurtas Europoje.

1 ) Aston Martin DB9


Šis automobilis serijinėje gamyboje išliko pakankamai ilgai, tačiau dėl to reikėtų kaltinti ne didžiulę „DB9“ paklausą, bet gamintojo norą kuo ilgiau jį išlaikyti prekyboje iki tol, kol pasirodys visiškai naujas modelis.

Sumažėjusi paklausa, pasirodžiusi nauja modelio karta, pasikeitusi gamintojo strategija - tai tik kelios priežastys, kurios priverčia sustabdyti vieno ar kelių modelių gamybą.
Įprastai, kiekvieno modelio gyvavimo trukmė priklauso nuo pirkėjų noro jį įsigyti. Jeigu automobilis išlieka populiarus net ir po penkerių ar šešerių metų gamybos, daugelis gamintojų atlieka tik keletą kuklesnių pakeitimų ir tokiu būdu pratęsia konkretaus modelio gamybos laikotarpį iki tol, kol pasirodys visiškai naujas modelis. Tuo tarpu sunkiai naujus namus surandantys modeliai iš gamintojų sukurto meniu išbraukiami patys pirmieji.
Sustabdyti tam tikro modelio gamybą gali ne tik sumažėjusi paklausa, bet ir nauji reikalavimai varikliams, saugumo įrangai. Tiesą sakant, tai yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl tam tikri „Opel“ ar „Peugeot“ modeliai turėjo atsisveikinti su šių markių prekybos salonai. Jie tiesiog neatitiko ne vieno saugumo ar taršos reikalavimų. Puikus pavyzdys galėtų būti „Land Rover“, kurio gamyba buvo sustabdyta net po 60 metų.
Kas be ko, nereikėtų užmiršti pirkėjus nuvylusių modelių, tokių kaip : „Lancia Delta“, „Lancia Flavia“ ar „Voyager“. „Fiat - Chrysler“ bandymas uždėti „Lancia“ logotipą ant „Chrysler“ automobilių daugelio europiečių buvo išjuoktas, o ir mes jų dėl to nekaltiname. Parodykite bent vieną europietį, kuris norėtų įsigyti ne iki galo išbaigtą produktą, kuris net nebuvo sukurtas Europoje.

1 ) Aston Martin DB9


Šis automobilis serijinėje gamyboje išliko pakankamai ilgai, tačiau dėl to reikėtų kaltinti ne didžiulę „DB9“ paklausą, bet gamintojo norą kuo ilgiau jį išlaikyti prekyboje iki tol, kol pasirodys visiškai naujas modelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

db9


2 ) Volvo S80


Kaip ir „Volvo XC90“, taip ir „S80“ serijinėje gamyboje išbuvo labai, labai ilgą laiko tarpą. Gera žinia yra ta, jog jį pakeis visiškai naujas modelis, galintis išdidžiai nešti „Volvo“ vėliavą.

REKLAMA

volvo_s80_d4_14


3 ) Volvo XC70


„Volvo“ moka gaminti universalus, tačiau atrodo, jog „XC70“ nebuvo taip stipriai mylimas, ypač gimtojoje Švedijoje. Gera žinia yra ta, jog talpių universalų gerbėjams „Volvo“ paruošė tikrą skanėstą - „V90“.

volvo_xc70_d4_black_1


4 ) Lancia Voyager


Visi mes puikiai žinome, jog tai yra „Chrysler Voyager“ su „Lancia“ ženkliuku. Jeigu „Fiat - Chrysler“ koncerno vadovai turi bent menkiausią supratimą apie tai ko trokšta europiečiai, jie senajame žemyne turėtų pasiūlyti visiškai naują „Voyager“ su dyzeliniu varikliu.

REKLAMA
REKLAMA

ancia_voyager_23


5 ) Peugeot 4008


Dar vienas automobilis, kuriam labai tinka apibūdinimas - „Ką jūs po velnių sau galvojote?“ Tai yra bendras „Mitsubishi“ ir „PSA“ koncerno vaisius, kuris Europoje didžiulės sėkmės nesusilaukė.

4008


6 ) Nissan Pathfinder


Senajam modeliui atėjo metas iškeliauti į sunkiai užsitarnautą poilsį, jo vietą užims naujutėlė „Nissan Navara“.

nissan_pathfinder_38


7 ) Opel Ampera


Išmanus, technologiškai pažangus, tačiau atrodo, jog jis rinkoje pasirodė per anksti. Be to, „Opel“ kompanijai praverstų „Tesla“ marketingo skyriaus darbuotojai, kurie iš mažo burbulo sugeba išpūsti dramblį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

opel_ampera_6


8 ) Peugeot RCZ


Nežinome kodėl, bet nuostabiai atrodantis „Peugeot RCZ“ nepateisino gamintojo lūkesčių. Nors automobilio pardavimai nebuvo patys geriausi, tačiau puikus eksterjeras ir „Peugeot Sport“ ingredientai „RCZ“ modelio neišgelbėjo.

peugeot_rcz_r_29


9 ) Toyota Verso-S


Next...

ver


10 ) Land Rover Defender


Legendų legenda, serijinėje gamyboje išbuvusi net 60 metų.

land_rover_defender_110_adventure_13


11 ) Audi RS5


„Audi“ kompanijai pristačiusi naujos kartos „A4“ ir „A5“ modelių šeimą, sportiškieji „RS4“ ir „RS5“ modeliai turėjo atsisveikinti. Dabar reikia sulaukti kada pasirodys naujos kartos „RS4“ ir „RS5“ modeliai.

REKLAMA

rs


12 ) Jaguar XF Sportbrake


Europiečiai dievina universalus, tačiau dėl mums nesuprantamų priežasčių jie nemėgsta „Jaguar“ universalų.

aguar_xf_sportbrake_option_pack_6


13 ) Seat Altea


Na, turbūt turėjote patys suprasti kodėl buvo nutraukta šio automobilio gamyba.

altea


14 ) Chevrolet Malibu


Automobilis, kuris buvo pardavinėjamas beveik visame pasaulyje, o tiksliau - 98 pasaulio rinkose, net ir Europoje, kurioje amerikietiškas sedanas neprigijo. Net ir mažesnė kaina nepadėjo šiam automobiliui sudominti europiečius, kurie turi silpnybę klasikiniams sedanams.

chevrolet_malibu_eu-spec_30


15 ) Renault Laguna


„Laguna“ šiai automobilių markei padarė daugiau blogo negu gero, ypač paskutinioji modelio karta, kuri nesugebėjo tinkamai konkuruoti su segmento lyderiais. „Laguna“ pakeitęs „Talisman“ yra žymiai įdomesnis ir geresnis automobilis.

REKLAMA

renault_laguna_gt_hatchback_7


16 ) Peugeot Bipper Tepee


Dar vienas savo vietos po saulę nesuradęs modelis, kuriuo domėjosi tik Prancūzijos gyventojai.

peugeot_bipper_tepee_1


17 ) Mazda 5


Puikus modelis, tačiau „Mazda“ norėdama į senąjį modelį sumontuoti „Euro 6“ taršos reikalavimus atitinkančius variklius būtų turėjusi išleisti labai didelę sumą pinigų. Lengviau ir protingiau būtų sukurti visiškai naują modelį.

mazda_5_edition_40_6


18 ) Suzuki Grand Vitara


Dar vienas automobilis, kurį pasitraukti privertė saugumo ir taršos reikalavimai. Jį pakeitė mažesnis, kompaktiškesnis modelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

suzuki_grand_vitara_5-door_28


19 ) Chevrolet Cruze


„Chevrolet“ kompanijai nusprendus pasitraukti iš senojo žemyno rinkos, „Cruze“ gyvenimo dienos buvo suskaičiuotos.

chevrolet_cruze_hatchback_13


20 ) Škoda Roomster


Jeigu ne „VAG“ koncerno skandalas, šiuo metu matytume antrosios kartos „Roomster“ modelį. Deja...

skoda_roomster_18


21 ) Peugeot 207 CC


Mažas, kompaktiškas ir ... nelabai populiarus.

peugeot_207_cc_6


22 ) Mercedes Benz GLK


Pirmasis blynas šiek tiek prisvilo, tačiau „GLK“ pakeitęs „GLC“ modelis džiaugiasi populiarumu ir saulės spinduliais.

mercedes-benz_glk_220_cdi_blueefficiency_8


23 ) Infinti Q60 kupė


Europoje, deja, šios markės automobiliai niekam neįdomūs.

infiniti_q60_3.7_ipl_coupe_5


24 ) Hyundai ix35


Puikiai pasirodęs „ix35“ iškeliavo į pensiją. Jį pakeitė naujutėlis „Tuscon“.

REKLAMA

hyundai_ix35_26


25 ) Suzuki Kizashi


Sukurtas Jungtinėms Valstijoms, pritaikytas Europai. Ne pats geriausias receptas.

suzuki_kizashi_sport_4x4_2


26 ) Audi RS4


Sportiškų universalų ikona, kurios nauja pamaina turėtų pasirodyti kitais metais.

audi_rs_4_avant_1


27 ) Suzuki Splash


Pigus, bet tai vienintelis šio automobilio privalumas.

suzuki_splash_41


28 ) Fiat Bravo


„Fiat - Chrysler“ koncernas turi gausybę puikių inžinierių, kurie gali sukurti konkurencingą produktą. Nors pirmaisiais „Bravo“ prekybos metais automobilis demonstravo puikius rezultatus, tačiau „Fiat“ nenoras investuoti į šį modelį labai stipriai pakenkė „Bravo“ automobilių paklausai.

REKLAMA

fiat_bravo_street_3


29 ) Volkswagen Eos


Europoje šis automobilis taip ir nesugebėjo prigyti. Ar tai buvo blogas automobilis? „Volkswagen“ blogų automobilių negamina.

volkswagen_eos_us-spec_26


30 ) Bugatti Veyron


Vienas brangiausių planetos automobilių priėjo liepto galą. Dabar atėjo  metas sceną užleisti jaunesniam ir raumeningesniam broliui.

bugatti_veyron_16.4_super_sport_11


31 ) Mini Coupe


Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų šį modelį vadina beprasmišku. Ar mes juos dėl tokių pareiškimų turėtume smerkti? Mes manome, jog ne.

mini_cooper_s_coupe_5


32 ) Lancia Delta


Brangesnis ir išvaizdesnis už „Fiat Bravo“, tačiau ar už tuos pačius komponentus verta sumokėti kelis kartus daugiau?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_lancia_delta_33


33 ) Honda Accord


Vienas geriausių modelių savo segmente. Gaila, jog europiečiams jis nelabai rūpėjo.

honda_accord_diesel_type-s_sedan_3


34 ) Chevrolet Spark


„Chevrolet“ nesėkmes Europoje atspindys.

chevrolet_spark_78


35 ) Land Rover Freelander


Vienas populiariausių „Land Rover“ modelių, kurį iš vakarėlio išvarė neseniai pristatytas „Discovery Sport“.

land_rover_freelander_2_ed4_4


36 ) Mitsubishi Lancer EVO


Amžiną atilsį. Legenda, kurią atsimins visi automanai.

mitsubishi_lancer_evolution_x_9


37 ) Mercedes Benz SLS AMG


Triukšmingas, nepraktiškas, beprotiškai brangus, bet ar tai labai svarbu?

mercedes-benz_sls_63_amg


38 ) Jaguar XK


„Jaguar“ ikona, kuriai nauja pamaina nenumatoma. O gaila, juk daugelį metų „Jaguar XK“ buvo šios kompanijos flagmanas.

REKLAMA

jaguar_xkr_coupe_53


39 ) Fiat Freemont


Daugybę privalumų turėjęs automobilis turėjo pasitraukti iš serijinės gamybos dėl „Fiat - Chrysler“ koncerno lėšų trūkumo, kurios būtų leidusios sumontuoti „Euro 6“ variklį ir modernesnį interjerą. Šie du pokyčiai būtų padėję pratęsti „Freemont“ gyvenimą 3 ar 4 metams.

fiat


40 ) Renault Koleos


Sukurtas Prancūzijoje, pagamintas Korėjoje.

renault_koleos_1_1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų