REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors automobiliai buvo sukurti prieš daugiau nei šimtą metų, tačiau idėja juos paversti mažaisiais traukiniais atsirado maždaug 1910 - 1911 metais.
Tradiciškai, beprotiškas idėjas mėgsta įgyvendinti ne vokiečiai, bet prancūzai. Yano Fejes buvo tas žmogus, kuris 1910 metais pradėjo dirbti prie automobilio, kuris galėtų važiuoti ne tik bendro naudojimo takeliais, bet ir traukinių bėgiais. Iš tiesų, tai buvo ne paprastas, o šarvuotas automobilis.

Nors automobiliai buvo sukurti prieš daugiau nei šimtą metų, tačiau idėja juos paversti mažaisiais traukiniais atsirado maždaug 1910 - 1911 metais.
Tradiciškai, beprotiškas idėjas mėgsta įgyvendinti ne vokiečiai, bet prancūzai. Yano Fejes buvo tas žmogus, kuris 1910 metais pradėjo dirbti prie automobilio, kuris galėtų važiuoti ne tik bendro naudojimo takeliais, bet ir traukinių bėgiais. Iš tiesų, tai buvo ne paprastas, o šarvuotas automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

auto-1 (1)


Mintis sukurti tokią transporto priemonę kilo siekiant padidinti pinigų transportavimo saugumą. Inžinierius pasiėmė Mercedes Benz automobilio važiuoklę, uždėjo savo gamybos kėbulą, pridėjo keletą ginklų ir sumontavo šešias sėdynes. Tačiau ši radikali naujiena taip ir neprigijo, nes vokiško kraujo turintis šarvuotas automobilis buvo per brangus ir per lėtas.
1928 metais prie traukinio bėgiais galinių automobilių idėjos pradėjo dirbti kitas inžinierius - Nicholas Dyrenkovas. Rusijoje gimęs, tačiau Vokietijoje užaugęs specialistas prie tokio tipo mašinų pradėjo dirbti tik dėl vienos priežasties - jis gavo privatų užsakymą iš Sovietų Sąjungos armijos. Vėliau jo sukurti kūriniai buvo naudojami antrajame pasauliniame kare.

REKLAMA

auto-2


Antrasis pasaulinis karas buvo vienintelis momentas, kai daugelis investavo ne tik į karinę techniką, bet ir į geležinkelį ir įvairias transporto priemones, kurios galėtų išnaudoti bėgius.
Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, 1953 metais, Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo įkurta „Crane Carrier“ kompanija, kuri specializavosi įvairių transporto priemonių pritaikymu geležinkelio bėgiams. Automobiliai, vienatūriai, vilkikai, sunkvežimiai ir net autobusai. Tačiau po įvairių bandymų, kompanijos produktų krepšelis sumažėjo nuo 11 iki vos 3 transporto priemonių.
Dabar daugelis įmonių gamina tik įvairiausius kranus, sunkvežimius ir komercinėms reikmėms skirtus automobilius, kurie galėtų riedėti geležinkelio bėgiais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų