REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Variklis ir pavarų dėžė yra vieni svarbiausių ir brangiausių automobilio komponentų, tačiau superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ mano, jog netrukus ateis metas, kai automobiliai galės atsisakyti tradicinių pavarų dėžių, kurių kūrimas, gamyba ir priežiūra retkarčiais būna per brangi ar komplikuota. 
„Koenigsegg“ kompanijos inžinieriai labai daug dėmesio skiria naujoms technologijoms, inovacijoms, kurios palengvintų ir taip sudėtingą automobilio komponentų veikimo procesą. Vienas iš jų - mechanizmas, kuris leidžia atsisakyti tradicinės pavarų dėžės ir sugeba į priekį varyti naujausią „Koenigsegg“ kūrinį - „Regera“.
„Koenigsegg Regera“ - hibridinis kompanijos automobilis, kuris turi 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis ir sugebantį išvystyti 1115 arklio galių. Tai dar ne viskas.
Automobilis taip pat turi net tris elektros motorus, kurių bendras pajėgumas siekia net 707 arklio galias. Tad kaip ši milžiniško pajėgumo jėgainė veikia? Pasižiūrėkime žemiau esantį vaizdo reportažą, kuriame „Koenigsegg“ vadovas detaliai paaiškins kodėl „Regera“ yra truputėlį kitoks hibridinis automobilis.

VIDEO


Variklis ir pavarų dėžė yra vieni svarbiausių ir brangiausių automobilio komponentų, tačiau superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ mano, jog netrukus ateis metas, kai automobiliai galės atsisakyti tradicinių pavarų dėžių, kurių kūrimas, gamyba ir priežiūra retkarčiais būna per brangi ar komplikuota. 
„Koenigsegg“ kompanijos inžinieriai labai daug dėmesio skiria naujoms technologijoms, inovacijoms, kurios palengvintų ir taip sudėtingą automobilio komponentų veikimo procesą. Vienas iš jų - mechanizmas, kuris leidžia atsisakyti tradicinės pavarų dėžės ir sugeba į priekį varyti naujausią „Koenigsegg“ kūrinį - „Regera“.
„Koenigsegg Regera“ - hibridinis kompanijos automobilis, kuris turi 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis ir sugebantį išvystyti 1115 arklio galių. Tai dar ne viskas.
Automobilis taip pat turi net tris elektros motorus, kurių bendras pajėgumas siekia net 707 arklio galias. Tad kaip ši milžiniško pajėgumo jėgainė veikia? Pasižiūrėkime žemiau esantį vaizdo reportažą, kuriame „Koenigsegg“ vadovas detaliai paaiškins kodėl „Regera“ yra truputėlį kitoks hibridinis automobilis.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų