Klasikiniai automobiliai vis dažniau būna naudojami ne tik sekmadienio pasivažinėjimams po apylinkes ar klasikinių automobilių lenktynėms. Vis daugiau automanų savo garažuose pastato ne pirmos jaunystės automobilį, kuris reikalauja neeilinio dėmesio.
Kaip ir daugelis automanų projektų, taip ir šis prasidėjo nekaltai. Už pakankamai mažą sumą įsigytas, tikrai ne pačios geriausios būklės „BMW 635CSi“ pakliuvo į šiuolaikines automobilių puošybos madas mėgstančio automano rankas.
Pirmasis darbas - trūkumų šalinimas, kuris dažniausiai pareikalauja daugiausiai pastangų ir laiko. Tačiau kitaip nei daugelis tokio automobilio savininkų, kurie sutvarkę kėbulo įbrėžimus, pašalinę rūdis ir panaikinę visus įmanomus trūkumus sėstų iškart už vairo ir važiuotų džiaugtis tik ką užbaigtu projektu, šis automanas pasirinko kitą kelią.
„BMW 635CSi“ kėbului atvykus iš dažymo kameros, automobilio savininkas pradėjo darbuotis ties orinės pakabos komplekto montavimu, naujų sėdynių paieška ir vienetinių, trijų dalių ratlankių gamyba. Įdomu yra tai, jog auksinės spalvos ratlankiai naudoja centrinę „Chrysler LHS“ ratų dalį. Kas galėjo pagalvoti, ar ne?
Šie trijų dalių ratlankiai yra 9,65 colio pločio priekyje, 11 colių pločio gale, ir yra apauti 18 colių skersmens padangomis.
Kadangi tai „BMW 635CSi“, po ilgu variklio dangčiu slypinčiai širdžiai papildomo pastiprinimo neprireikė.
GALERIJA