Išbandę EasyDrift technologiją, „Fast Lap” lenktynių dalyviai sutartinai tvirtino, kad patirtis buvo naudinga. „Ši technologija gerai imituoja automobilio galinės ašies slydimą ant ledo arba puikiai ugdo refleksą, kaip suvaldyti automobilį, jei važiuojant dideliu greičiu sprogsta galinė padanga”, – kalba Vytas Bilinskas, „Autoplius Fast Lap” II etapo STR2500 grupės III vietos laimėtojas.
Lenktynininkai sutinka, kad vairavimo įgūdžių tobulinimas naudojant EasyDrift būtų naudingas visiems vairuotojams. „Didžiausia mūsų šalies vairuotojų bėda – automobilio galimybių nežinojimas. Tobulinti vairavimo įgūdžius reikia ne gatvėje, o uždaruose autodromuose, prižiūrint patyrusiems instruktoriams. Tuomet negrės chuliganiško vairavimo baudos, nebus sudaužyti automobiliai ir nenukeltės žmonės”, – kalba pašnekovai.
EasyDrift pramogos Lietuvoje organizatoriai, įmonės „Laisvalaikio Dovanos” ir „Saugus vairavimas” atstovai džiaugiasi, kad norinčių patobulinti savo vairavimo įgūdžius atsiranda vis daugiau: „Vairuotojai tampa vis labiau sąmoningi – ugdyti savo vairavimo įgūdžius pradeda iš anksto, o ne tada, kai iškrenta pirmasis sniegas. EasyDrift suteikia puikias galimybes geriau pažinti savo automobilį bei išmokti jį suvaldyti pavojingose situacijose”.
Naujosios drifto technologijos kūrėjas, prancūzas Alexandre Hayot, buvo profesionalus ralio lenktyninkas, tačiau 2004 m., patekęs į siaubingą avariją, šeimai ir draugams pažadėjo nustoti ekstremaliai sportuoti. Vis tik noras pajusti vairavimo ekstremalumą buvo toks stiprus, kad A. Hayot pradėjo ieškoti būdų, kaip galima lenktyniauti nepavojingai. Jam kilo mintis sukurti tokią technologiją, kuri priverstų automobilį slysti net važiuojant nedideliu greičiu. Valandų valandos eksperimentuojant nepraėjo veltui – 2013 m. A. Hayot užpatentavo EasyDrift technologiją.