REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2011 m.  – 104 dalyviai, 2012 m. – 134, o 2013 metais – 156 dalyviai iš šešių valstybių: Lietuva, Latvija, Estija, Rusija, Anglija, Suomija. Tokia yra „Autoplius Fast Lap“ lenktynių statistika pastaraisiais metais. Pasak organizatorių, šie rodikliai neatspindi realaus lenktynių populiarumo, nes jos netalpina visų norinčiųjų.
Surinkdamos 3000 žiūrovų, lenktynės yra vienos iš didžiausių renginių „Nemuno žiedo“ trasoje. Pagal žiūrovų kiekį konkuruodami su populiariuoju driftu, „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai yra numatę formato ir programos naujoves, kurios sutrauks dar didesnę ir įvairesnę publiką.
„Autoplius Fast Lap“ paskelbtame lenktynių kalendoriuje išlaikomas tarptautinis principas – siekis aplankyti visas kaimynines lenktynių trasas.
Pirmasis etapas, kuris tikimasi bus lydimas šilto ir saulėto oro, vyks Gegužės 17 d. „Nemuno žiedo“ trasoje, netoli Kačerginės miestelio. Pirmajam etapui lenktynių organizatoriai yra paruošę naujų varžybų rungčių automobilių mėgėjams, o žiūrovams - daugiau veiksmo zonų.

2011 m.  – 104 dalyviai, 2012 m. – 134, o 2013 metais – 156 dalyviai iš šešių valstybių: Lietuva, Latvija, Estija, Rusija, Anglija, Suomija. Tokia yra „Autoplius Fast Lap“ lenktynių statistika pastaraisiais metais. Pasak organizatorių, šie rodikliai neatspindi realaus lenktynių populiarumo, nes jos netalpina visų norinčiųjų.
Surinkdamos 3000 žiūrovų, lenktynės yra vienos iš didžiausių renginių „Nemuno žiedo“ trasoje. Pagal žiūrovų kiekį konkuruodami su populiariuoju driftu, „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai yra numatę formato ir programos naujoves, kurios sutrauks dar didesnę ir įvairesnę publiką.
„Autoplius Fast Lap“ paskelbtame lenktynių kalendoriuje išlaikomas tarptautinis principas – siekis aplankyti visas kaimynines lenktynių trasas.
Pirmasis etapas, kuris tikimasi bus lydimas šilto ir saulėto oro, vyks Gegužės 17 d. „Nemuno žiedo“ trasoje, netoli Kačerginės miestelio. Pirmajam etapui lenktynių organizatoriai yra paruošę naujų varžybų rungčių automobilių mėgėjams, o žiūrovams - daugiau veiksmo zonų.

REKLAMA


Birželio 23 d. lenktynių dalyviai lenktyniaus bene jų mėgstamiausioje Pernu miestelio “auto24ring” trasoje. Pernai pastatyta trasa gali pasigirti idealia infrastruktūra ir kokybe. Šiemet trasa bus dar labiau patobulinta: padidintos ir pagerintos saugos zonos, ruošiamos papildomos žiūrovų tribūnos.
Liepos 26 d. lenktynininkų karavanas apsilankys Latvijoje, kur „Bikernieki“ trasoje visi svečiai stengsis sutramdyti vietinius greituolius, kurių priešakyje yra 2013 metų „Autoplius Fast Lap“ čempionas Mareks Matvejevs su „Lotus Exige“. Tiesa, „Bikernieki“ trasa irgi galės pasigirti atnaujinta danga, mat joje yra vykdomi renovavimo darbai.
Festivalis. Taip pavadinę paskutinį „Autoplius Fast Lap“ etapą, kuris vyks Rugpjūčio 30 d. „Nemuno žiedo“ trasoje, mes neapsiriksime. Lenktynės priims naują Šiaurės Europos „Time Attack“ lenktynių seriją, subursiančią greičiausius Suomijos, Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Time Attack“ lenktynininkus. Verta paminėti, kad suomių automobilių parkas ir jų pajėgumas yra vienas ryškiausių Europoje. Negana to, kartu su kitų automobilių sporto šakų atstovais tikimasi surinkti gausų būrį „Show off“ parodos dalyvių ir superautomobilių savininkų.
Naujovės trumpų distancijų „Race“ lenktynėse – į naudą
Daugiausia pakeitimų šiemet susilaukė „Race“ lenktynių taisyklės. „Race“ dalyviai bus skirstomi į keturias naujas klases: R1600, R2000, NA2000 ir Turbo2000. Paskutinės dvi klasės vertos atskiro paminėjimo, kadangi panašaus skirstymo neturi jokios kitos trumpų distancijų lenktynių serijos.
Į NA2000 papuola visi lenktyniniai automobiliai su atmosferiniais varikliais, kurių darbinis tūris viršija 2001 kub. cm. Turbo2000 - automobiliai su varikliais, turinčiais priverstinį oro padavimą, ir kurių variklio darbinis tūris (pritaikius koeficientą) viršija 2001 kub. cm.
„Autoplius Fast Lap“ „juoduojasis arkliukas“ „Race“ pernai paskutinio etapo startinėje rikiuotėje subūręs 35 dalyvius, šiemet turi potencialo surinkti apie 50 dalyvių. Organizatoriai taip pat yra numatę dvigubai daugiau „Race“ važiavimų: vieną grupę sudarys R1600 ir R2000, antrąją – NA2000 ir Turbo2000 klasių lenktynininkai. Kiekviena grupė važiuos po du kartus – o tai reiškia dvigubai daugiau veiksmo azartiškose lenktynėse.
Kas įkąs „Time Attack“ elitui?
Atrodo, pastaruosius metus greičiausio „Time Attack“ lenktynių titulą it paklodę tai į vieną, tai į kitą pusę tampo nuolatiniai lyderiai Jonas Poškus („Mitsubishi Lancer EVO VIII“) ir latvis Mareks Matvejevs („Lotus Exige“). Retkarčiais jiems pagrasina Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer EVO VIII“  ir tradiciškai tik paskutiniuose etapuose dalyvaujantis Egidijus Bulotas su „Porsche 968 EBR”.
Šiemet „Time Attack“ lyderių planus gali sujaukti ambicingasis „Xtra Racing“ „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ projektas. Taip pat rimtus ketinimus demonstruoja Andrius Firantas, kuris „Honda S2000” varikliui užmontavo turbiną bei žymiai patobulino pakabą. Kaip jam seksis panaikinti 3,5 sekundės atsilikimo deficitą, pamatysime Gegužės 17 d. pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape „Nemuno žiedo“ trasoje.
Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų