REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjantis savaitgalis Lietuvos autosporto scenoje nusimato itin aktyvus: „Nemuno žiede“ po ilgos pertraukos rinksis stipriausieji žiedinių lenktynių meistrai, o mėgstantys slysti šonu net trims dienoms ketina okupuoti Kėdainių aerodromą.
Net trijų skirtingų čempionatų finišu kvepiantis savaitgalis žada netik puikius vaizdus žiūrovams, bet ir atkaklias kovas tarp dalyvių. Ant plauko vis dar kabo Lietuvos čempiono titulas, kurį nesunkiai į savo pasiekimų sąrašą gali įsitraukti net keturi pilotai – Andrius Vasiliauskas, Andrius Čibirka, Timas Simniška ar dabartinis čempionato lyderis, stebuklus šį sezoną demonstruojantis Mantas Kulvinskas. Visi šie sportininkai tikrai verti čempiono vardo ir visi jie atiduos viską dėl šanso lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Tuo metu Kėdainių okupantų tarpe laukiamas dar vienas šiame sezone pagyrų nusipelnęs, komandos „Ride It Out“ pilotas Aurimas Vaškelis. Pirmą sezoną „PRO“ lygoje dalyvaujantis kaunietis per mažiau nei pusmetį virto maža legenda ir yra itin mėgstamas fanų dėl savo paprasto ir tuo pačiu magiško požiūrio į važiavimą. Pirmą kartą dėmesį į save šis jaunuolis patraukė „Prestigio EEDC“ metu. Tarp tūkstančius arklio galių į „Nemuno žiedą“ atsigabenusių dalyvių Aurimas išsiskyrė nesunkiai – po jo kapotu alsavo kiek mažiau nei trys šimtai galios vienetų, o ištaigingą serviso zoną atstojo paprastutė sodo palapinė. Tačiau tai nesutrukdė šiam į limitus ir fiziką daug nesigilinančiam sportininkui nusileisti slystant šonu nuo dar vienos legendos – „Nemuno žiedo“ kalno.
Patekęs į porinius važiavimus toli šis sportininkas nežengė, tačiau pats dalyvavimo ir kvalifikavimosi faktas šluostė nosis ir ašaras nuo žymiai stipresnę techniką į Kačerginę atsigabenusių drifto meistrų veidų. Šiomis varžybomis Aurimo legenda nesibaigė.
Atvykus į rugsėjo pirmąjį savaitgalį Kauno gatves siaubusį „Drift-Allstars“ etapą Aurimas susidūrė su gana stulbinančia problema – lygos organizatoriai iš Didžiosios Britanijos atsisakė leisti dalyvauti, argumentuodami, jog nėra matę šio atleto pasirodymo trasoje ir bijantys, jog neoficialiu Lietuvos drifto metų debiutantu jau vadinamas drifteris ir jo tik 280 arklio galių turinti technika bus kiek per „minkšti“ Europos šonaslydžio elitui.
Nuomonę, kaip ir sprendimą teko netrukus pakeisti. Niekam nepaslaptis, jog itin maža dalis „Drift-Allstars“ dalyvių yra išbandę „Nemuno žiedo“ trasos konfigūraciją leidžiantis nuo kalno 200km/h greičiu ir net pateikus asmeninius kvietimus, retas kuris susigundo perlipti visiems įprastą ir patogų, kiek 120km/h viršijantį slydimo šonu greitį,  tad jiems, o ne Aurimui reikia įrodinėti savo sugebėjimus.
Rezultatai šnekėjo už save ir netrukus baltasis „BMW“ jau stovėjo prie starto linijos – tai tikrai nebuvo greičiausias bolidas tarp bombų, tačiau suteiktą šansą tikrai pateisino.
Ar šis sportininkas gali pateikti staigmenų sekmadienio finale? Be abejo. Greita trasa ir pakankamai ilgas įsibėjimo takas nemaža dalimi leis eliminuoti galios nepriteklių, o visa kita jau tik vairuotojo rankose.
Stipriau besidomintys užsienio drifto scena, o ypač drifto gimtinėje Japonijoje vykstančiais evoliucijos procesais žino, jog po truputėlį šis sportas grįžta prie savo šaknų ir būtent greitas, nuokalnėje demonstruojamas važiavimas slystant ne tik galiniais, o jau visais keturiais ratais ir išnaudojant būtent inerciją, o ne variklio teikiamus privalumus po truputį grįžta į stiliaus ir vertinimo azimutą.
Drifto sportas technologiškai jau pasiekė tai, ką galima geriausia išgauti iš kėbulinių automobilių, neretai savo automobiliais prilygdamams ir „WTCC“ technikai, tačiau nuo pat pirmųjų dienų tai buvo procesas, leidžiantis išsiaiškinti geresnį vairuotoją, tiek  vairavo gebėjimų, tiek drąsos prizmėje, tad gana natūralu, jog veiksmas grįžta prie savo ištakų.
Mažai kas žino, jog Lietuvoje, spiriamas esamos situacijos ir itin didelio noro važiuoti po truputį auga būtent tokį važiavimo stilių propoguojantis šviesiaplaukis, kuriam jau pavyko įrodyti savo gebėjimus užimant trečiąją vietą „UP Hill“ etape, už podiumo laiptelių paliekant tikrai stiprų, šį sezoną techninių problemų kamuojamą Darių Balį.
 

Artėjantis savaitgalis Lietuvos autosporto scenoje nusimato itin aktyvus: „Nemuno žiede“ po ilgos pertraukos rinksis stipriausieji žiedinių lenktynių meistrai, o mėgstantys slysti šonu net trims dienoms ketina okupuoti Kėdainių aerodromą.
Net trijų skirtingų čempionatų finišu kvepiantis savaitgalis žada netik puikius vaizdus žiūrovams, bet ir atkaklias kovas tarp dalyvių. Ant plauko vis dar kabo Lietuvos čempiono titulas, kurį nesunkiai į savo pasiekimų sąrašą gali įsitraukti net keturi pilotai – Andrius Vasiliauskas, Andrius Čibirka, Timas Simniška ar dabartinis čempionato lyderis, stebuklus šį sezoną demonstruojantis Mantas Kulvinskas. Visi šie sportininkai tikrai verti čempiono vardo ir visi jie atiduos viską dėl šanso lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Tuo metu Kėdainių okupantų tarpe laukiamas dar vienas šiame sezone pagyrų nusipelnęs, komandos „Ride It Out“ pilotas Aurimas Vaškelis. Pirmą sezoną „PRO“ lygoje dalyvaujantis kaunietis per mažiau nei pusmetį virto maža legenda ir yra itin mėgstamas fanų dėl savo paprasto ir tuo pačiu magiško požiūrio į važiavimą. Pirmą kartą dėmesį į save šis jaunuolis patraukė „Prestigio EEDC“ metu. Tarp tūkstančius arklio galių į „Nemuno žiedą“ atsigabenusių dalyvių Aurimas išsiskyrė nesunkiai – po jo kapotu alsavo kiek mažiau nei trys šimtai galios vienetų, o ištaigingą serviso zoną atstojo paprastutė sodo palapinė. Tačiau tai nesutrukdė šiam į limitus ir fiziką daug nesigilinančiam sportininkui nusileisti slystant šonu nuo dar vienos legendos – „Nemuno žiedo“ kalno.
Patekęs į porinius važiavimus toli šis sportininkas nežengė, tačiau pats dalyvavimo ir kvalifikavimosi faktas šluostė nosis ir ašaras nuo žymiai stipresnę techniką į Kačerginę atsigabenusių drifto meistrų veidų. Šiomis varžybomis Aurimo legenda nesibaigė.
Atvykus į rugsėjo pirmąjį savaitgalį Kauno gatves siaubusį „Drift-Allstars“ etapą Aurimas susidūrė su gana stulbinančia problema – lygos organizatoriai iš Didžiosios Britanijos atsisakė leisti dalyvauti, argumentuodami, jog nėra matę šio atleto pasirodymo trasoje ir bijantys, jog neoficialiu Lietuvos drifto metų debiutantu jau vadinamas drifteris ir jo tik 280 arklio galių turinti technika bus kiek per „minkšti“ Europos šonaslydžio elitui.
Nuomonę, kaip ir sprendimą teko netrukus pakeisti. Niekam nepaslaptis, jog itin maža dalis „Drift-Allstars“ dalyvių yra išbandę „Nemuno žiedo“ trasos konfigūraciją leidžiantis nuo kalno 200km/h greičiu ir net pateikus asmeninius kvietimus, retas kuris susigundo perlipti visiems įprastą ir patogų, kiek 120km/h viršijantį slydimo šonu greitį,  tad jiems, o ne Aurimui reikia įrodinėti savo sugebėjimus.
Rezultatai šnekėjo už save ir netrukus baltasis „BMW“ jau stovėjo prie starto linijos – tai tikrai nebuvo greičiausias bolidas tarp bombų, tačiau suteiktą šansą tikrai pateisino.
Ar šis sportininkas gali pateikti staigmenų sekmadienio finale? Be abejo. Greita trasa ir pakankamai ilgas įsibėjimo takas nemaža dalimi leis eliminuoti galios nepriteklių, o visa kita jau tik vairuotojo rankose.
Stipriau besidomintys užsienio drifto scena, o ypač drifto gimtinėje Japonijoje vykstančiais evoliucijos procesais žino, jog po truputėlį šis sportas grįžta prie savo šaknų ir būtent greitas, nuokalnėje demonstruojamas važiavimas slystant ne tik galiniais, o jau visais keturiais ratais ir išnaudojant būtent inerciją, o ne variklio teikiamus privalumus po truputį grįžta į stiliaus ir vertinimo azimutą.
Drifto sportas technologiškai jau pasiekė tai, ką galima geriausia išgauti iš kėbulinių automobilių, neretai savo automobiliais prilygdamams ir „WTCC“ technikai, tačiau nuo pat pirmųjų dienų tai buvo procesas, leidžiantis išsiaiškinti geresnį vairuotoją, tiek  vairavo gebėjimų, tiek drąsos prizmėje, tad gana natūralu, jog veiksmas grįžta prie savo ištakų.
Mažai kas žino, jog Lietuvoje, spiriamas esamos situacijos ir itin didelio noro važiuoti po truputį auga būtent tokį važiavimo stilių propoguojantis šviesiaplaukis, kuriam jau pavyko įrodyti savo gebėjimus užimant trečiąją vietą „UP Hill“ etape, už podiumo laiptelių paliekant tikrai stiprų, šį sezoną techninių problemų kamuojamą Darių Balį.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų