REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sporto galimybės ir nauda gamintojas yra pakankamai didelės. Jie gali išbandyti naujausias technologijas, kurias veliau pritaiko masinės produkcijos modeliuose.
Tačiau kai kurie automobilių gamintojai į automobilių sportą žiūri kur kas plačiau, vienas tų gamintojų yra „Ferrari". Šis gamintojas rimtai ruošiasi lenktynėms, net tada kai „Ferrari" komanda neskina laurų ir nelipa ant podiumo. Tai turbūt paaiškina tas faktas, kad „Ferrari" automobilių lenktynių komanda gyvuoja ilgiau, nei to paties pavadinimo automobilių gamintojas.
1929 metais Enzas Feraris davė užduotį „Alfa Romeo" automobilių gamintojams pagaminti lenktynėms skirtą automobilį pagal specialų užsakymą. Taip gimė „Ferrari Scuderia".
Tarpukario laikotarpyje „Ferrari" turėjo daugiau kaip 40 lenktynininkų ir buvo svarstoma šią komandą padaryti oficialia „Alfa Romeo" lenktynių komanda. Tačiau prasidėjo Antrasis Pasaulinis karas ir „Alfa Romeo" buvo konfiskuota tuometinės fašistinės valdžios. Tad Enzas Feraris nusprendė pats pradėti automobilių gamybą.

auto-juodrastis25[1]
„Ferrari" lenktynių komanda egzistavo  ankščiau, nei „F-1" lenktynių čempionatas, kuriam dabar tenka didžiausias „Ferrari" dėmesys. Šio gamintojo lenktynių komanda turi daugiausiai čempionato pergalių per visą „F-1" lenktynių istoriją. Pirmasis „Ferrari" ženkliuku papuoštas automobilis iš gamyklos išriedėjo 1947 metais, o pirmasis GT klasės automobilis 1949 metais.  Kuris startavo F-1 čempionate 1950 metais ir 1952 - 1953 metais komanda iškovojo dvi čempionato taures, dėka komandos lenktynininko Alberto Askario. Įdomus faktas, tai buvo vienintelės „Ferrari" pergalės čempionate iškovotos italų lenktynininko. Penktasis dešimtmetis buvo sėkmingas gamintojui tiek F-1, tiek LeMans lenktynių serijose. O štai kitas dešimtmetis buvo kiek spalvingesnis. „Ferrari" prototipas 1960-65 metais skynė iš eilės visus laurus, tačiau antroje 60-ųjų pusėje „Porsche" perėmė lyderio pozicijas.

auto-juodrastis26[1]
Po kiek laiko LeMans lenktynių serijoje pradėjo dominuoti „Ford", o F-1 lenktynių pasaulyje lyderiu tapo "McLaren" komanda. Kuri 1999 metais tapo sėkmingiausia visų laikų F-1 lenktynių komanda. O „Ferrari" visus 20 metų nepavyko laimėti čempionato. Tačiau vos tik vokiečių lenktynininkas Michaelis Šumacheris atsisėdo už „Ferrari" bolido vairo viskas pasikeitė. Jis 2000 - 2004 metais laimėjo visus čempionatus ir gerino, iki tol niekam nepavykusius pagerinti, rekordus. Tai leido „Ferrari" aplenkti „McLaren" komandą ir tapti sėkmingiausia komanda kartu su visų laikų geriausiu F-1 pilotu, Michaeliu Šumacheriu.

auto-juodrastis27[1]
Michaelis Šumacheris ir Sebastianas Vetelis „Ferrari" gamintojui padėjo be galo stipriai sužibėti F-1 lenkynių istorijoje. O pelnytos pergalės puikiai atsispindi ir „Ferrari" pagamintuose automobiliuose.
Savo laiku homologuotas „Ferrari GTO" automobilis buvo geidžiamiausias lenktynių fano automobilis. Dabar „Ferrari" nebegamina  automobilių su homologacija, tačiau gamina iškart lenktynių trasai paruoštus automobilius. Šiuo metu labai sėkmingas yra „Ferrari 458 Challenge" tai iškart gimęs lenktyniauti automobilis, kuris yra savo pirmtako „F430 Scuderia" sėkmingas pasekėjas. Šie automobiliai yra labai rimti privačių lenktynių komandų žaislai, skinantys pergales automobilių sporte.

auto-juodrastis28[1]
Nors F-1 pasaulyje šiuo metu dominuoja „Red Bull" komanda, „Ferrari" nepasiduoda ir galima netrukus tikėtis vėl šio gamintojo išsiveržimo į lyderių pozicijas. Juk ne veltui „Ferrari" vardas yra automobilių sporto sinonimas. Tai yra ne dėl pelnytų pergalių skaičiaus, o dėl rimto gamintojo atsidavimo automobilių lenktynėms.

auto-juodrastis29[1]

auto-juodrastis30[1]

auto-juodrastis31[1]

auto-juodrastis32[1]
 

Automobilių sporto galimybės ir nauda gamintojas yra pakankamai didelės. Jie gali išbandyti naujausias technologijas, kurias veliau pritaiko masinės produkcijos modeliuose.
Tačiau kai kurie automobilių gamintojai į automobilių sportą žiūri kur kas plačiau, vienas tų gamintojų yra „Ferrari". Šis gamintojas rimtai ruošiasi lenktynėms, net tada kai „Ferrari" komanda neskina laurų ir nelipa ant podiumo. Tai turbūt paaiškina tas faktas, kad „Ferrari" automobilių lenktynių komanda gyvuoja ilgiau, nei to paties pavadinimo automobilių gamintojas.
1929 metais Enzas Feraris davė užduotį „Alfa Romeo" automobilių gamintojams pagaminti lenktynėms skirtą automobilį pagal specialų užsakymą. Taip gimė „Ferrari Scuderia".
Tarpukario laikotarpyje „Ferrari" turėjo daugiau kaip 40 lenktynininkų ir buvo svarstoma šią komandą padaryti oficialia „Alfa Romeo" lenktynių komanda. Tačiau prasidėjo Antrasis Pasaulinis karas ir „Alfa Romeo" buvo konfiskuota tuometinės fašistinės valdžios. Tad Enzas Feraris nusprendė pats pradėti automobilių gamybą.

auto-juodrastis25[1]
„Ferrari" lenktynių komanda egzistavo  ankščiau, nei „F-1" lenktynių čempionatas, kuriam dabar tenka didžiausias „Ferrari" dėmesys. Šio gamintojo lenktynių komanda turi daugiausiai čempionato pergalių per visą „F-1" lenktynių istoriją. Pirmasis „Ferrari" ženkliuku papuoštas automobilis iš gamyklos išriedėjo 1947 metais, o pirmasis GT klasės automobilis 1949 metais.  Kuris startavo F-1 čempionate 1950 metais ir 1952 - 1953 metais komanda iškovojo dvi čempionato taures, dėka komandos lenktynininko Alberto Askario. Įdomus faktas, tai buvo vienintelės „Ferrari" pergalės čempionate iškovotos italų lenktynininko. Penktasis dešimtmetis buvo sėkmingas gamintojui tiek F-1, tiek LeMans lenktynių serijose. O štai kitas dešimtmetis buvo kiek spalvingesnis. „Ferrari" prototipas 1960-65 metais skynė iš eilės visus laurus, tačiau antroje 60-ųjų pusėje „Porsche" perėmė lyderio pozicijas.

auto-juodrastis26[1]
Po kiek laiko LeMans lenktynių serijoje pradėjo dominuoti „Ford", o F-1 lenktynių pasaulyje lyderiu tapo "McLaren" komanda. Kuri 1999 metais tapo sėkmingiausia visų laikų F-1 lenktynių komanda. O „Ferrari" visus 20 metų nepavyko laimėti čempionato. Tačiau vos tik vokiečių lenktynininkas Michaelis Šumacheris atsisėdo už „Ferrari" bolido vairo viskas pasikeitė. Jis 2000 - 2004 metais laimėjo visus čempionatus ir gerino, iki tol niekam nepavykusius pagerinti, rekordus. Tai leido „Ferrari" aplenkti „McLaren" komandą ir tapti sėkmingiausia komanda kartu su visų laikų geriausiu F-1 pilotu, Michaeliu Šumacheriu.

auto-juodrastis27[1]
Michaelis Šumacheris ir Sebastianas Vetelis „Ferrari" gamintojui padėjo be galo stipriai sužibėti F-1 lenkynių istorijoje. O pelnytos pergalės puikiai atsispindi ir „Ferrari" pagamintuose automobiliuose.
Savo laiku homologuotas „Ferrari GTO" automobilis buvo geidžiamiausias lenktynių fano automobilis. Dabar „Ferrari" nebegamina  automobilių su homologacija, tačiau gamina iškart lenktynių trasai paruoštus automobilius. Šiuo metu labai sėkmingas yra „Ferrari 458 Challenge" tai iškart gimęs lenktyniauti automobilis, kuris yra savo pirmtako „F430 Scuderia" sėkmingas pasekėjas. Šie automobiliai yra labai rimti privačių lenktynių komandų žaislai, skinantys pergales automobilių sporte.

auto-juodrastis28[1]
Nors F-1 pasaulyje šiuo metu dominuoja „Red Bull" komanda, „Ferrari" nepasiduoda ir galima netrukus tikėtis vėl šio gamintojo išsiveržimo į lyderių pozicijas. Juk ne veltui „Ferrari" vardas yra automobilių sporto sinonimas. Tai yra ne dėl pelnytų pergalių skaičiaus, o dėl rimto gamintojo atsidavimo automobilių lenktynėms.

auto-juodrastis29[1]

auto-juodrastis30[1]

auto-juodrastis31[1]

auto-juodrastis32[1]
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų