REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiški padidinto pravažumo automobiliai kaip koks nors užkratas, kuriuo kiekvienais metais užsikrečia vis daugiau žmonių. Vis daugiau ir daugiau žmonių suserga liga, kuri priverčia įsigyti ne tradicinį hečbeką ar universalą, o į visureigį panašią dėžutę. Dėžutę, kuri neturi nieko bendro su visureigiais, negali pasigirti geromis pravažumo savybėmis ir yra labiau orientuoti į dailiosios lyties atstoves. Vienas iš tokių - neseniai iš plastinės chirurgijos išėjęs, šiek tiek atjaunėjęs „Audi Q3“.   
Kol kas tai pats mažiausias padidinto pravažumo automobilis, kurį galima įsigyti „Audi“ kompanijos atstovybėse. Labai greitai ši situacija pasikeis, tačiau iki tol populiarumu nesiskundžiantis „Q3“ į gatves išvažiavo pasidabinęs naujomis kėbulo spalvomis, modernizuotais varikliais ir gausesniu standartinės ir papildomos įrangos sąrašu. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Audi Q3
Užuominos - 2006 metais
Prieš devynerius metus pasaulis atrodė visiškai kitaip. Visi galvojome, kad ekonominė krizė yra tik didžiulis pramanas, o Europos Sąjungoje naudojama valiuta skamba kaip egzotiškas super-automobilis. Visgi, prieš devynerius metus „Audi“ kompanijos dizaineris ir inžinierius Julianas Hoenigas, be vadovybės pritarimo, sukūrė kompaktišką, padidinto pravažumo automobilį. „Audi Cross Coupe Quattro“ vardu pavadintas koncepcinis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo ne tik iš visuomenės, bet ir iš „VAG“ koncerno vadovybės.

Kompaktiški padidinto pravažumo automobiliai kaip koks nors užkratas, kuriuo kiekvienais metais užsikrečia vis daugiau žmonių. Vis daugiau ir daugiau žmonių suserga liga, kuri priverčia įsigyti ne tradicinį hečbeką ar universalą, o į visureigį panašią dėžutę. Dėžutę, kuri neturi nieko bendro su visureigiais, negali pasigirti geromis pravažumo savybėmis ir yra labiau orientuoti į dailiosios lyties atstoves. Vienas iš tokių - neseniai iš plastinės chirurgijos išėjęs, šiek tiek atjaunėjęs „Audi Q3“.   
Kol kas tai pats mažiausias padidinto pravažumo automobilis, kurį galima įsigyti „Audi“ kompanijos atstovybėse. Labai greitai ši situacija pasikeis, tačiau iki tol populiarumu nesiskundžiantis „Q3“ į gatves išvažiavo pasidabinęs naujomis kėbulo spalvomis, modernizuotais varikliais ir gausesniu standartinės ir papildomos įrangos sąrašu. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Audi Q3
Užuominos - 2006 metais
Prieš devynerius metus pasaulis atrodė visiškai kitaip. Visi galvojome, kad ekonominė krizė yra tik didžiulis pramanas, o Europos Sąjungoje naudojama valiuta skamba kaip egzotiškas super-automobilis. Visgi, prieš devynerius metus „Audi“ kompanijos dizaineris ir inžinierius Julianas Hoenigas, be vadovybės pritarimo, sukūrė kompaktišką, padidinto pravažumo automobilį. „Audi Cross Coupe Quattro“ vardu pavadintas koncepcinis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo ne tik iš visuomenės, bet ir iš „VAG“ koncerno vadovybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Kaip ir daugelis „VAG“ koncernui priklausančių markių, taip ir „Audi“ privalėjo surasti būdų kaip sumažinti automobilio kūrimo ir gamybos kaštus. Kadangi įvairovės „VAG“ koncerne netrūksta, tai padaryti buvo pakankamai lengva. Juliano Hoenigo vadovaujama komanda per pakankamai trumpą laikotarpį sukūrė du „Q3“ prototipus ant penktos kartos „Volkswagen Golf“ platformos.
Pagal pirminį planą, automobilis į serijinę gamybą turėjo patekti 2008 metų rudenį, tačiau projektas užstrigo „VAG“ koncerno vadovybės posėdžiuose. Automobilio dizainas buvo keičiamas, koreguojamas, tobulinamas, kol galiausiai 2009 metais projekto vystymas buvo sustabdytas neribotam laikui. Tačiau prie to prisidėjo ir pasaulinė finansų krizė, kuri privertė susiveržti diržus ne vieną gamintoją.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Pažįstamas veidas
Nežinome ar tai privalumas ar trūkumas, tačiau beveik visi „Audi“ modeliai turi vieną ir tą patį veidą. Plačios radiatoriaus grotelės, raumeningi sparnai, siauri priekiniai žibintai - vizitinė „Audi“ automobilių kortelė, kuri patinka ne visiems.
Kol konservatyviausių automobilių titulas atitenka „Volkswagen“ markės modeliams, tai „Audi“ modeliams atiteko solidumas. Būtent taip atrodo „Audi Q3“ - solidžiai.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Nesvarbu iš kurio kampo pasižiūrėtumėte, įmantrių formų neišvysite. Tiesą sakant, pati automobilio forma yra pakankamai paprasta. Jeigu ne stati priekinė dalis mums asmeniškai „Q3“ primena mažą bulkutę.
„Q3“ interjere, kaip ir eksterjere, sukuriamas solidaus automobilio įspūdis. Kokybiškos apdailos medžiagos, „Audi“ automobiliams būdinga surinkimo kokybė ir gausus skaičius detalių, kurias buvo galima išvysti viename ar kitame „Volkswagen“, „Škoda“ ar „Seat“ modeliuose. Tik nepagalvokite, jog tai yra trūkumas - tikrai ne. „Audi“ specialistai pasirūpino, jog Jūsų akys dažniausiai matytų tik „Audi“ markės automobiliams būdingas detales, o ten kur akys nemato - galima ir šiek tiek paimprovizuoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Saugu ir stabilu
Net ir praėjus keliems dešimtmečiams, automobilių gamintoja „Audi“ nori, jog mes šios markės kūrinius asocijuotume su legendiniu „Audi Quattro“ bolidu, kuris visame pasaulyje išgarsėjo dėl keturių varančiųjų ratų pavaros. Šiuolaikinė „Quattro“ sistema neturi nieko bendro su ta, kuri buvo naudojama prieš 30 metų, nes į „Audi“, „Škoda“, „Seat“ ir „Volkswagen“ automobilius montuojama keturių varančiųjų ratų sistema buvo sukurta „Haldex“ specialistų. Tačiau tai neturėtų būti didžiulė naujiena, nes „VAG“ koncernas „Haldex“ sistemas naudoja nuo 1998 metų.
Visgi, jeigu galvojate, jog „Quattro“ užrašas ant „Q3“ bagažinės reiškia, jog jis gali įveikti sunkesnius bekelės ruožus - pagalvokite dar kartą. „Audi Q3“ buvo sukurtas, jog galėtų važinėti asfaltuotais keliais ir retkarčiais žvyrkeliu. Daugiau iš jo nesitikėkite.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Iš galvos išmetus mintis apie pasivažinėjimą bekele, mažasis „Q3“ tampa patogiu, komfortišku ir stabiliu automobiliu. Kaip bebūtų keista, kompaktiškasis „Q3“ vingiuotuose kelio ruožuose elgiasi judriai ir demonstruoja didžiulį norą įveikti posūkius didesniu greičiu. Kėbulo pasvyrimai minimalus, o aukšta vairuotojo sėdėsena užtikrina puikų matymo lauką.
Dyzelinio variklio jėga
Priklausomai nuo poreikių, automobilis gali būti komplektuojamas su skirtingo galingumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 150 iki 220 arklio galių.
Mūsų bandytas automobilis turėjo 2.0 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų, 184 arklio galias išvystantį dyzelinį motorą. Jis buvo suporuotas su automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Kombinacija, kuriai būtų sunku atsispirti net jeigu tai būtų „Volkswagen Golf“ ar „Seat Leon“.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Nežinome, kaip „Audi Q3“ kelyje elgiasi su silpnesniais dyzeliniais motorais, tačiau 184 arklio galių kaimenę turintis variklis yra nuostabus. 380 Nm sukimo momentą variklis pasiekia plačiame sūkių diapazone - 1800 - 3250 aps/min, o tai leidžia variklį išnaudoti bet kokiose situacijose. Tiek mieste, tiek greitkelyje jis nedemonstruoja silpnybės požymių.
Vienintelis dalykas, kurį reikėtų paminėti - skirtumas tarp gamintojo pateiktų ir realiame pasaulyje pasiektų kuro sąnaudų. Gamintojas deklaruoja, jog „Q3“ šimtui kilometrų gali nuvažiuoti sunaudodamas 6.4 litro mieste ir 4.6 litro užmiestyje. Nuvažiavę kelis šimtus kilometrų, borto kompiuteryje rodytas skaičius buvo - 6.9 litro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Sukurtas moterims, bet tinka ir vyrams?
„Audi Q3“ yra vienas iš tų automobilių, kuris buvo apgalvotas iki menkiausių smulkmenų. „Q3“ nėra pilnavertis šeimyninis automobilis, ant galinių sėdynių įsitaisys ne aukštesni nei 180 cm ūgio žmonės, o į bagažinę tilps arba tik pora lagaminų arba tik vidutinio dydžio šuo. Visgi, jaunai šeimai arba aktyvų gyvenimo būdą gyvenantiems žmonėms šis automobilis patiks. O jeigu ne, visada galima pasirinkti vieną iš keletos alternatyvų, kurios bus ne ką prastesnės.
verdiktas3
pliusai ir minusai

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų