REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu reikėtų išrinkti patį stilingiausią „Audi“ markės modelį, juo greičiausiai taptų „
Audi TT“. Kiekviena „Audi TT“ modelio karta sugebėdavo patraukti aplinkinių dėmesį, tačiau užkariauti automanų širdžių jam taip ir nepavyko. Vis dėlto, kuriant trečios kartos modelį, „Audi“ kompanijos inžinieriai norėjo ne tik pakeisti šio modelio įvaizdį, bet ir sukurti grynakraujį sportišką kupė, kuris būtų mėgstamas ne tik dėl savo išvaizdos, bet ir dėl puikių valdymo savybių bei inovatyvių sprendimų.

Nepaisant „Audi“ kompanijos inžinierių norų kardinaliai pakeisti „TT“ receptą, naujos kartos modelis išlaikė senojo modelio siluetą ir labai stipriai nenutolo nuo savo pirmtako, kuris savo laiku buvo giriamas už išskirtinį dizainą. Tačiau palyginus su savo pirmtakais, naujasis modelis atrodo kur kas agresyviau, dėka didesnių radiatoriaus grotelių, siauresnių ir aštresnių priekinių žibintų, kurie iškart sugeba atkreipti aplinkinių dėmesį.
Audi TT Info
Virtualus prietaisų skydelis
Jeigu automobilio eksterjeras pasikeitė ne tiek jau ir daug, tuo tarpu naujos kartos „Audi TT“ interjeras pasikeitė neatpažįstamai. Kaip ir priklauso „Audi“ markės automobiliams, surasti priekaištų surinkimo kokybei ir interjere panaudotoms medžiagoms negalėtų net ir didžiausias perfekcionistas. Tačiau naujos kartos modelio interjeras tapo ne tik minimalistinis, bet ir funkcionalus bei labai gražus.
Centrinėje konsolėje neišvysite ne vieno ekrano, kuriame būtų rodoma pati svarbiausia informacija. Pradedant navigacija ir baigiant garso sistemos nustatymais. Nuo šiol naujos kartos „Audi TT“ bus komplektuojamas su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, kuriame bus rodomas ne tik degalų bako likutis, variklio temperatūra, greitis ar variklio sūkiai. Žiūrint į prietaisų skydelį, galėsite pakeisti gausybę automobilio parametrų, naudotis pilnaverte navigacija ir, esant reikalui, surinkti norimo žmogaus telefono numerį. Skamba nuostabiai, ar ne? Tačiau ar toks sprendimas yra palankus vartotojui?
Tiesą sakant, prie šio „Audi“ sprendimo reikia įprasti. Tačiau perprasti visą sistemą reikia ne 30 ir ne 50, o 5 minučių. Viskas atrodo - logiška. Net ir klimato kontrolės valdymas yra kitoks negu kituose automobiliuose. Oro išputimo angose sumontuoti mažyčiai LCD ekranėliai, kuriuose rodoma temperatūra, langų apipūtimo sistemos greitis. Viskas paprasta, aišku ir logiška.

Jeigu reikėtų išrinkti patį stilingiausią „Audi“ markės modelį, juo greičiausiai taptų „
Audi TT“. Kiekviena „Audi TT“ modelio karta sugebėdavo patraukti aplinkinių dėmesį, tačiau užkariauti automanų širdžių jam taip ir nepavyko. Vis dėlto, kuriant trečios kartos modelį, „Audi“ kompanijos inžinieriai norėjo ne tik pakeisti šio modelio įvaizdį, bet ir sukurti grynakraujį sportišką kupė, kuris būtų mėgstamas ne tik dėl savo išvaizdos, bet ir dėl puikių valdymo savybių bei inovatyvių sprendimų.

Nepaisant „Audi“ kompanijos inžinierių norų kardinaliai pakeisti „TT“ receptą, naujos kartos modelis išlaikė senojo modelio siluetą ir labai stipriai nenutolo nuo savo pirmtako, kuris savo laiku buvo giriamas už išskirtinį dizainą. Tačiau palyginus su savo pirmtakais, naujasis modelis atrodo kur kas agresyviau, dėka didesnių radiatoriaus grotelių, siauresnių ir aštresnių priekinių žibintų, kurie iškart sugeba atkreipti aplinkinių dėmesį.
Audi TT Info
Virtualus prietaisų skydelis
Jeigu automobilio eksterjeras pasikeitė ne tiek jau ir daug, tuo tarpu naujos kartos „Audi TT“ interjeras pasikeitė neatpažįstamai. Kaip ir priklauso „Audi“ markės automobiliams, surasti priekaištų surinkimo kokybei ir interjere panaudotoms medžiagoms negalėtų net ir didžiausias perfekcionistas. Tačiau naujos kartos modelio interjeras tapo ne tik minimalistinis, bet ir funkcionalus bei labai gražus.
Centrinėje konsolėje neišvysite ne vieno ekrano, kuriame būtų rodoma pati svarbiausia informacija. Pradedant navigacija ir baigiant garso sistemos nustatymais. Nuo šiol naujos kartos „Audi TT“ bus komplektuojamas su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, kuriame bus rodomas ne tik degalų bako likutis, variklio temperatūra, greitis ar variklio sūkiai. Žiūrint į prietaisų skydelį, galėsite pakeisti gausybę automobilio parametrų, naudotis pilnaverte navigacija ir, esant reikalui, surinkti norimo žmogaus telefono numerį. Skamba nuostabiai, ar ne? Tačiau ar toks sprendimas yra palankus vartotojui?
Tiesą sakant, prie šio „Audi“ sprendimo reikia įprasti. Tačiau perprasti visą sistemą reikia ne 30 ir ne 50, o 5 minučių. Viskas atrodo - logiška. Net ir klimato kontrolės valdymas yra kitoks negu kituose automobiliuose. Oro išputimo angose sumontuoti mažyčiai LCD ekranėliai, kuriuose rodoma temperatūra, langų apipūtimo sistemos greitis. Viskas paprasta, aišku ir logiška.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_5702


Brangininkas
Kiekvienas „Premium“ segmento automobilis turi vieną problemą - skurdžią bazinę įrangą. Nesvarbu ar tai „Audi“, ar „BMW“ ar „Jaguar“, pirkdami automobilį už daugiau kaip 30 tūkst. eurų gaunate „pliką“ automobilį. Tuo tarpu visi geriausi „žaisliukai“ kainuoja nemažus pinigus, tad norimą automobilį susikomplektavus pagal savo norus, galutinė jo kaina išauga iki 40 ar net 50 tūkst. eurų.
Deja, tačiau su naujos kartos „Audi TT“ niekas nepasikeitė. Pirkdami patį pigiausią modelį, gausite elektra valdomus langus ir veidrodėlius, 5 stipinų lengvo lydinio ratlankius, ksenonius žibintus, skaitmeninį prietaisų skydelį ir dar keletą niekučių. Tačiau visi kiti privalumai yra papildomos įrangos sąraše. Užtenka pasižiūrėti į mūsų bandyto automobilio įrangos sąrašą ir suprasti, kad Jūsų svajonių „Audi TT“ kainuos ne 40 tūkst, o 58 tūkst. eurų!
Vien mūsų bandytas automobilis turėjo papildomos įrangos net už 18 tūkst. eurų! Nuostabi raudona spalva - 759 eurai, elektra valdomos sėdynės - 1126 eurai, parkavimo sistema - 883 eurai, lengvo lydinio ratlankiai - 1336 eurai, „Alcantara“ oda - 1239 eurai, „MMI“ navigacija - 2819 eurų, naujos kartos „Matrix LED“ priekiniai žibintai - 2422 eurai. Sąrašą galime tęsti ir tęsti.

REKLAMA

IMG_5714


„Drive Select“

Išskirtinė automobilio išvaizda ir gausus naujų technologijų skaičius nėra vienintelės naujos kartos „Audi TT“ stiprybės. Naujasis modelis taip pat tapo sportiškesniu ir tuo pačiu komfortiškesniu. Kadangi mūsų bandytas modelis nėra pačios aukščiausios rūšies atletas, nenuostabu, kad „Audi“ inžinieriai norėjo sukonfigūruoti pakabos darbą taip, jog ji tiktų ne tik smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje, bet ir kuo puikiausiai sugertų mieste esančius kelio nelygumus.
„Audi TT“ neatsilieka nuo šiuolaikinių tendencijų ir stengiasi būti universaliu automobiliu. Pakeisti sportiško kupė elgesį kelyje galima paspaudus tik vieną mygtuką, kuris įjungia „Drive Select“ meniu. Pasirinkus vieną iš keletos režimų, pasikeičia ne tik akceleratoriaus jautrumas, variklio skleidžiamas garsas, bet ir amortizatorių bei vairo mechanizmo darbas.

REKLAMA
REKLAMA

TT


Įprastai tokie režimai neturi labai didžiulės įtakos ir nesugeba kardinaliai pakeisti automobilio elgesio, tačiau bandydami įvairiausius režimus : „Sport“, „Normal“ ir „Eco“, pajautėme kaip visi trys režimai sugeba pakeisti automobilio charakterį. Jie akivaizdūs ir juntami. Vis dėlto, vairuojant tokį automobilį ir šnekėti apie komfortą ir ekonomiją būtų tikra nuodėmė, todėl kiekvienoje išvykoje reikėtų naudoti „Sport“ režimą, kuris karts nuo karto primins, kodėl tokie automobiliai egzistuoja.
Vienintelis klausimas į kurį dabar reikėtų atsakyti - Kaip „Audi TT“ vairuojasi? Automobilis puikiai sukimba su keliu, vairo mechanizmas greitai reaguoja į bet kokius pasukimus, tačiau... Mes norėtume, kad vairo mechanizmas būtų informatyvesnis ir suteiktų daugiau informacijos kuria kryptimi sukasi priekiniai ratai. Vairuotojai, kurie iš tokių automobilių tikisi „tikrumo“, naujos kartos „Audi TT“ suteiks mažiau džiaugsmo, tačiau keturių varančiųjų ratų sistema ir elektroninės pagalbinės sistemos padės paprastam vartotojui iš automobilio išspausti maksimumą. Greičiausiai toks ir buvo „Audi“ inžinierių tikslas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_5718


Turbo Era
Naujos kartos „Audi TT“ galima įsigyti su vienu iš trijų variklių : 1.8 litro ir 2.0 litrų benzininiu bei 2.0 litrų dyzeliniu agregatais. Mūsų bandytas automobilis buvo aprūpintas ne dyzeliniu (ačiu dievui!), o galingu 2.0 litrų turbo-benzininiu motoru, kuris taip pat yra montuojamas į „Golf GTI“, „Golf R“, „Leon Cupra“.
Priklausomai nuo Jūsų poreikių, 2.0 litrų benzininis variklis gali būti suporuotas su 6 bėgių mechanine, „S-Tronic“ automatine pavarų dėžėmis, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA

IMG_5706


Ačiū dievui (dar kartą), mūsų bandytas automobilis turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą ir 230 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą išvystantį variklį. Net ir esant didžiausiam greičio maniakui, vargu ar bendro naudojimo keliuose pavyks išnaudoti visą šio motoro potencialą. Vis dėlto, tik paspaudus akceleratoriaus pedalą, automobilis šauna į priekį ir priverčia Jus jaustis, lyg būtumėte „Wile E. Coyote and The Road Runner“ animaciniame seriale.
Iki pilno laimės trūksta greičiau reaguojančios pavarų dėžės. Važinėjant į darbą, į prekybos centrą, į pajūrį, automatinė pavarų dėžė puikiai atlieka savo darbą, tačiau kai dešinė koja tampa sunkesnė, o rankos pačios perjunginėja pavaras su už vairo esančiomis mentelėmis, „S-Tronic“ pavarų dėžė į komandas truputėlį vėluoja.

REKLAMA

IMG_5726


Verdiktas
„Audi“ norėjo, kad naujos kartos „TT“ nebūtų nišinis produktas. Šią užduoti jie įvykdė su kaupu. Tiek automobilio dizainas, tiek technologijų gausa sugebės sužavėti ne vieną automaną.
„Audi TT“ nėra grynakraujis sportinis automobilis. „Audi TT“ - universalus automobilis, galintis atlikti įvairiausias užduotis. Tai - stilingas aksesuaras, tai - pakankamai praktiškas maišelis, tai - komfortiškas kelionių draugas ir galiausiai - tai - labai greitas kupė.
„Audi TT“ mums primena „Xbox“ arba „Playstation“ valdymo pultelius. Jie puikiai atlieka savo funkciją, su jais galima žaisti kiekvieną kompiuterinį žaidimą, net ir gryną vairavimo simuliatorių. Tačiau specialus vairas ir pedalai suteikia žymiai didesnį malonumą.
Plus ir minus Audi TT
 

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų