
Vokietijos sostinės savivaldybė giriasi, jog paspartino naujų dviračių takų ir jiems skirtų juostų tiesimą, tačiau tokiu miesto savivaldybės požiūriu jau kurį laiką piktinasi automobilių vairuotojai, mat daugeliu atvejų, nauji dviračių takai tiesiami ten, kur anksčiau buvo automobilių stovėjimo vietos arba buvo jiems skirta eismo juosta.
Vokietijos krikščionių demokratų sąjunga atsižvelgdama į vairuotojų nepasitenkinimą, vykdydami rinkimų kampaniją teigė, jog sieks sustabdyti tokį grobuonišką savivaldybės elgesį ir užtikrino, jog dviračių takų plėtra bus paremta racionaliais kriterijais.
Šiuo klausimu aktyviai diskutavę partijos nariai, regis, sugebėjo atkreipti vairuotojų dėmesį, mat savivaldybės rinkimuose didžiąją daugumą įgijo būtent Vokietijos krikščionių demokratų sąjunga, kuri praėjusią savaitę sustabdė dviračių takų plėtrą neribotam laikui, praneša „Exberliner“.
Berlyno miesto mero postą užėmęs Kajus Wegneris pareiškė, kad jis nepritaria dviračių takų projektams, kurie lėtina automobilių eismą. Jam pritarė ir mobilumo, transporto, klimato apsaugos ir aplinkos apsaugos frakcijos seniūnę Manją Šreiner (Manja Schreiner), kuri teigė, kad automobilių stovėjimo vietos neturėtų būti aukojamos vardan dviračių takų: „Žmonėms reikia galimybės kur nors pasistatyti automobilius. Vyriausybė negali tiesiog ateiti ir pasakyti, kad automobilių stovėjimo vietų nebėra“.
Analitikams liepos mėnesį atlikus 11 naujų dviračių takų tiesimo projektų priėmė išvadą, jog žalia šviesa bus uždegta šešiems projektams, o likusieji bus atidėti neribotam laikui.
Vertindami jų tikslingumą, ji atsižvelgė į eismo saugumą, eismo srautus, dubliuojamus maršrutus, policijos, greitosios pagalbos ir gaisrinių privažiavimą. Taip pat ir per didelį automobilių stovėjimo vietų praradimą.
Tokiu būdu buvo atsisakyta dviračių takų tiesimo Sonnenallee gatvėje prie Neukölln ir Treptow-Köpenick, Siegfriedstraße, Bornitzstraße ir Rüdigerstraße (Lichtenberg), Berliner Straße ir keliose kitose vietose. Be to, kai kuriose buvo panaikinti esami dviračių takai. Pavyzdžiui, automobilių eismas sugrįžo į daugeliui vietos gyventojų gerai pažįstamą Friedrichstraße.