REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šimtai tūkstančių kiekvienais metais – taip būtų galima apibūdinti 3 serijos BMW pardavimų statistiką Europoje. Vien tik Europoje, bet ar tuo reikėtų stebėtis? Tiesiog pasižiūrėkite į mūsų šalies kelius, kuriuose tikrai netrūksta skirtingame laikmetyje pagamintų 3-iukų.

Ilgainiui „E90“ bei „F30“ modelių vietą, teoriškai, turėtų užimti štai ši – „G20“ kodu paženklinta mašinėlė, kuri į sportiškų sedanų segmentą sugrįžta itin neparankiu metu. Kitoje tvoros pusėje stoviniuoja neseniai atsinaujinę konkurentai „Audi A4“, C klasės „Mercedes-Benz“ ir „Jaguar XE“, o už jų – tuntas „BMW X“ šeimos modelių gerbėjų, kurie net nesudvejoję 3 serijos sedaną arba universalą iškeistų į „X3“, „X4“ ar „X5“. Na, patys suprantate dėl ko – „Aš sėdžiu dideliame soste ir man viskas ...“. Tad, kai naujoji 3 serija įžengę į Lietuvą, mums kilo klausimas – ar klasikinis sedanas su galinių varančiųjų ratų pavara gali atrasti savo vietą tarp gvardijos SUV tipo mašinų?

Šimtai tūkstančių kiekvienais metais – taip būtų galima apibūdinti 3 serijos BMW pardavimų statistiką Europoje. Vien tik Europoje, bet ar tuo reikėtų stebėtis? Tiesiog pasižiūrėkite į mūsų šalies kelius, kuriuose tikrai netrūksta skirtingame laikmetyje pagamintų 3-iukų.

Ilgainiui „E90“ bei „F30“ modelių vietą, teoriškai, turėtų užimti štai ši – „G20“ kodu paženklinta mašinėlė, kuri į sportiškų sedanų segmentą sugrįžta itin neparankiu metu. Kitoje tvoros pusėje stoviniuoja neseniai atsinaujinę konkurentai „Audi A4“, C klasės „Mercedes-Benz“ ir „Jaguar XE“, o už jų – tuntas „BMW X“ šeimos modelių gerbėjų, kurie net nesudvejoję 3 serijos sedaną arba universalą iškeistų į „X3“, „X4“ ar „X5“. Na, patys suprantate dėl ko – „Aš sėdžiu dideliame soste ir man viskas ...“. Tad, kai naujoji 3 serija įžengę į Lietuvą, mums kilo klausimas – ar klasikinis sedanas su galinių varančiųjų ratų pavara gali atrasti savo vietą tarp gvardijos SUV tipo mašinų?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


DIZAINAS


Verdiktas 3.5
Tam tikri modeliai leidžia formuoti bendrovės įvaizdį, kiti leidžia demonstruoti savo technologinį pranašumą. Tuo tarpu 3-ioji ir 5-oji modelio versija visuomet buvo BMW bendrovės stuburas. Būtent šie du modeliai neša milžinišką pelną ir būtent šie du modeliai yra skirti plačiosioms masėms, tad kai BMW oficialiai pristatė naujos kartos, jau septintos, 3 serijos sedaną – su nekantrumu laukėme, kada galėsime jį išvysti nebe kompiuterio ekrane, nes absoliučiai visi šios bendrovės kūriniai pastaruoju metu gyvai atrodo kelis kartus geriau negu skaitmeninėse nuotraukose. Ir ši 3-ioji serija yra bene idealus pavyzdys.
Žvelgiant į naujo BMW tvarinio nuotraukas susidaro įspūdis, jog jis pernelyg stipriai nulaižytas, ištemptas, o dar tos šnervės. Visa tai kėlė dvejopus jausmus, kaip ir „X7“ visureigis, kuris realybėje atrodo gerokai įspūdingiau.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Tuo tarpu priėjus arčiau prie egzemplioriaus, stypsančio ir kviečiančio pačiupinėti, po keleto akimirkų supranti, jog 3-iukas atrodo taip, kaip ir privalo atrodyti 3-iukas – solidžiai ir stebėtinai veržliai. Žinoma, tam tikrų abejonių kelia priekiniai žibintai, kurių forma šiek tiek primena „Peugeot“ stilistiką arba galiniai žibintai, primenantys „Lexus“, bet apskritai – bendra automobilio visuma atrodo gerai. Ypač jį lygiagrečiai pastatai šalia didesniojo brolio. Tuomet mažesnė, bet tikrai ne pigesnė 3 serija šalia 5-uko atrodo jaunatviškiau ir dinamiškiau.
Kalbant apie 5 serijos BMW, dabar naujoji 3-čiuko karta yra bene tokių pačių išmatavimų kaip ir prieš keletą dešimtmečių pasirodžiusi „E34“ 5 serijos karta. 3-iukas yra vos 11 milimetrų trumpesnis, užtat ratų bazė yra net 91 milimetru ilgesnė. Apskritai naujoji modelio karta yra 85 milimetrais platesnė ir 16 milimetrais ilgesnė už prieš tai gamintą egzempliorių.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija





































Vertinimo kriterijus BMW 330i
Išskirtinumo faktorius 6 balai
Interjero dizainas 8 balai
Eksterjero dizainas 7 balai
Ilgis (mm) 4709
Plotis (mm) 1827
Aukštis (mm) 1442
Ratų bazės ilgis (mm) 2851


INTERJERAS


Verdiktas 3.5
Jeigu 3-iuko eksterjeras sugebėjo pasikeisti kardinaliai, tuomet užmetę akį į automobilio vidų didžiulių pasikeitimų neišvysite. Na, jeigu kalbėsime apie pagrindinius elementus: interjero struktūrą bei pagrindinių detalių baigiamuosius štrichus.
Vertinant automobilio vidų pagal jo stilistiką, BMW dizaineriams norėtųsi išsakyti ne vieną pastebėjimą, bet tai – skonio reikalas. Nors vizualinė pusė verčia žiovauti, funkcionalumo prasme BMW interjerui sunku ką nors prikišti. Vis dėlto, naujasis trečiukas nesugeba sukurti gero pirmojo įspūdžio. Dėl kelių priežasčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Pirmiausia į akis krenta viduje panaudotų apdailos medžiagų įvairovė. Tam tikrose vietose – ji kokybiška ir pateisina aukštą automobilio kainą. Kitos detalės, pavyzdžiui, iš plastiko pagaminta apdaila, supanti pavarų perjungimo svirtį, priverčia atitraukti ranką lyg nuo ugnies. Kaip ir vienas bendras, didelis mygtukas, kuriame sutalpinti skirtingi vairavimo režimų jungikliai. Vietoj atskirų mygtukų, leidžiančių įjungti konkretų važiavimo režimą, gaunate vieną bendrą, o šis sprendimas – tiesiog meh.


Naujos kartos BMW 3 serija


Ne ką geresnį įspūdį palieka viršutine priekinės konsolės apdaila ar blizgūs ir, žinoma, pigūs plastiko elementai: juosiantys transmisijos tunelį ar oro apipūtimo angas centrinėje konsolėje. Apskritai – išskyrus vidines durų apdailas, sėdynes ir tam tikrus intarpus, didžioji dalis apdailos medžiagų nepateisina net ir bazinės 3-iuko kainos. Kokybine prasme „G20“ yra keliais žingsniais priekyje už „F30“,

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Vis dėlto, naujasis 3-čiukas turi ir nemažai gerų savybių. Pavyzdžiui, vairuotojo sėdynė – išskirtinai vokiška, turinti puikų šoninį prilaikymą ir tinkanti įvairaus ūgio bei sudėjimo žmogui. Galimybių surasti patogią sėdėjimo poziciją netrūksta, vairo storis ir dydis – bene idealus, o kairei kojai skirta pasostė – itin patogioje pozicijoje. Vairuotojui ir vairavimui skirti prieskoniai – puikūs.
Gerokai ilgesnė ratų bazė 3-iukui suteikė dar vieną privalumą. Dabar ant galinių sėdynių gebės įsipatoginti ne tik vaikai ar žemaūgės merginos. Net ir tada, kai vairuotojo ūgis sieks 1,9 metro. Žinoma, žinomiausias BMW modelis nėra toks erdvus, kaip pavyzdžiui, „Volkswagen Passat“ ar „Škoda Superb“, bet žvelgiant iš kitos barikadų pusės – jie neturi galinių varančiųjų ratų pavaros ir išilgai sumontuoto variklio. Na, žinoma, iki kaulų smegenų racionaliai mąstantys vairuotojai erdvės trūkumą visada laikys kaip itin svarbų argumentą, dėl kurio 3-iukas nėra pranašesnis už nuostabiąją „Škodą“.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija

















































Vertinimo kriterijus BMW 330i
Interjero erdvė 8
Interjero apdailos medžiagos 6
Surinkimo kokybė 9
Ergonomika 9
Matomumas 9
Prietaisų skydelio informatyvumas 7
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir jų funkcionalumas 7
Multimedijos sistema 9
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 9
Bagažinės tūris (l) 480


DINAMIKA


Verdiktas 4
Pirmieji naujos kartos 3-iuko gamybos metai neturėtų nuvilti tų, kurie mėgsta pasirinkimo laisvę. Bent jau dabar, 3-iukas gali būti komplektuojamas su keliais skirtingo pajėgumo motorais, dviejų tipų transmisijomis ir galinių arba keturių varančiųjų ratų pavara.
Variklių gama atrodo labai elementariai: du benzininiai („320i“ ir „330i“, nuo šiol turintys kietųjų dalelių filtrus) bei trys dyzeliniai („318d“, „320d“, „330d“). Papildomų pasirinkimų sąraše vėliau atrasite hibridinę „330e“ versiją ir itin smagių parametrų „M340i“. Pastaroji turėtų leisti apšilti kojas prieš pasirodant „BMW M3“. Tuo tarpu į mūsų rankas pateko „330i“ abreviatūra padabinta versija.
Kadaise „330i“ aplinkiniams sakė, jog tai versija su 6 cilindrų variklių. Dabar – tai nėra tiesa. „330i“ versijoje atrasite 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvysto 258 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą arba 10 arklio galių ir 50 Nm daugiau negu prieš tai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Kad ir kaip skeptiškai žiūrite į BMW su keturių cilindrų varikliu – ko gero atėjo metas šį požiūrį uždaryti į požemius dėl kelių itin svarbių savybių. Visų pirma – jis veikia sklandžiai. Visų antra – jis yra pakankamai lankstus ir leidžia automobiliui greitėti tolygiai, nes 400 Nm sukimo momentas išvystomas plačiame sūkių diapazone – nuo 1550 iki 4400 aps/min. Ir visų trečia – jis mėgsta, kai vairuotojas naudojasi plačia sūkių amplitude. Vienintelė šio variklio problema – skleidžiamas garsas, kuris nėra nei itin malonus, nei labai įdomus. Tai – tiesiog keturių cilindrų keliamas triukšmas, kurį retkarčiais paįvairina šypseną sukeliantys, simboliniai, „Pykšt, Pokšt, Brapapa“ garsai, bet tik naudojant „Sport“ režimą ir tik išmetimo sistemai pasiekus kiaušinį čirškinančią temperatūrą.
Natūralu, jog ši motoras poruojamas tik su 8 laipsnių, „ZF“ bendrovės inžinierių sukurta automatine transmisija. Skirtingos šios transmisijos evoliucijos BMW automobiliuose naudojamos jau kurį laiką, todėl nenuostabu, jog naujausioje 3 serijos interpretacijos esantis komponentas veikia bene nepriekaištingai. Pavaros jungiamos sklandžiai, tiek automatiniu, tiek rankiniu režimu, o naudojant adaptyvųjį režimą pakankamai greitai perpranta sunkiai nuspėjamo vairuotojo veiksmus. Netgi tokio, kuris pamatęs net ir trumpą tiesiąją mėgsta su dešine koja pramušti mašinos dugną, tada staigiai stabdo ir vėl rieda lyg niekur nieko.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Kitame automobilyje toks vairavimo stilius keltų dvejopas emocijas, nes pavarų dėžės darbą stebintis kompiuteris galvos, jog užsimanėte važiuoti taip, lyg skubėtumėte į ligoninę pas savo artimąjį. Tuo tarpu pavarų dėžės darbą kontroliuojantis kompiuteris jos veikimą stebi nuolatos ir akimirksniu prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir vairuotojo elgesio. Žinoma, ją visada galima užklupti nepasiruošusią. Ilgą laiką važiavus tolygiu greičiu ir netikėtai nusprendus spustelėti akceleratorių (naudojant „Comfort“ režimą), pavaros paaukštinimas truputėlį užsidelsia, bet antrąjį kartą tokio pokšto neiškrėsite.
Tad galutinį sprendimą lems tik vienas faktorius – kuro sąnaudos, kurios, kaip ir pridera moderniai BMW širdelei su „sraige“, priklausys nuo važiavimo stiliaus. Turėdami užtektinai kantrybės galite šį 3-čiuką priversti siurbčioti vos 5 litrus 100 kilometrų, tačiau vargu ar pasaulyje atrasime bent penkis BMW pirkėjus, kurie su šiuo modelio akceleratoriaus pedalu visuomet elgsis atsargiai. Labai realu, jog ši jėgainė nuolatos reikalaus tarp 7-9 litrų benzino 100–ui kilometrų, o tai – neblogas rodiklis.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija





























Vertinimo kriterijus BMW 330i
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 5,8 sekundės / 5,6 sekundės
60 - 100 km/val. („Auto“ režimu) 4 sekundės
80 - 120 km/val. („Auto“ režimu) 3,8 sekundės
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 9,8 litro / 6 litrai / 6,7 litro
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 650 kilometrų


VALDYMAS


Verdiktas 4
Valdymo savybės – tai, ko gero, labiausiai nuvilianti praėjusios „F30“ modelio kartos charakteristika. Taip, „M“ simboliką turinčios modifikacijos savo darbą atlikdavo kaip joms ir būdavo liepiama, tačiau valdymo savybės nebebuvo nepranokstamas kriterijus, dėl kurio būtų verta įsigyti 3-iuką.
BMW siekdama sugrąžinti geriausiai valdomo sedano titulą, į pagalbą pasitelkė ne tik brangius komponentus, bet ir sumanius inžinerinius sprendimus. Štai nepaisant pasikeitusių automobilio kėbulo parametrų, naujoji 3-iukė gali būti iki 55 kilogramų lengvesnė. Vien iš aliuminio pagamintas kapotas padėjo atsikratyti 15 kilogramų, o naujoji platforma yra gerokai standesnė – vietomis kėbulas yra netgi 50 procentų standesnis už „F30“ naudotą struktūrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Siekiant geriausių valdymo savybių, BMW sugebėjo pasiekti nepriekaištingą 50:50 svorio paskirstymą tarp ašių. O kartu su šiuo pasiekimu verta paminėti ar vieną pasikeitimą – 43 milimetrais platesnę priekinę tarpvėžę ir 21 milimetrais platesnę galinę. Ką tai reiškia? Jog plačiau sumontuoti ratai visokeriopai prisideda prie automobilio stabilumo visose įmanomose situacijose.
Pakabos sistemoje – dvigubos skersinės svirtys priekyje ir penkių svirčių konfigūracija gale. Šią konfigūraciją gaunate kiekviename modelyje. Tuo tarpu mūsų bandytasis „M-Sport“ turėjo 10 milimetrų žemesnę pakabą, gerokai stipresnes spyruokles, stabilizatorius ir tik „M-Sport“ būdingus rato guolius. Ir žinoma, nereikėtų pamiršti naujų amortizatorių, kurie iki šiol nebuvo naudojami nei viename BMW modelyje.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Matote, tai nėra adaptyvūs amortizatoriai (nors tokius vis dar galima užsisakyti), kurių veikimo charakteristikos ne visuomet patenkina aukštus inžinierių lūkesčius. Priekinėje ir galinėje pakaboje atrastume pagrindines ir pagalbines spyruokles bei hidraulinius amortizatorius, kurie palaipsniui gali padidinti slėgį smūgio metu važiuojant nelygia kelio danga.
Taigi, BMW inžinierių pasirinkta taktika mums sufleruoja, jog naujasis 3-iukas turėtų sugrąžinti tyrą vairavimo malonumą, kurio „F30“ modelyje taip trūko. Ir mūsų nuostabai – naujoji 3-iuko karta kelyje demonstruoja pavyzdines manieras. Mus pradžiugino gerokai informatyvesnis vairo mechanizmas, tiksliai veikianti stabdžių sistema bei automobilio stabilumas ir pakabos darbas važiuojant didesniu greičiu. Be to, pagalbinės sistemos pakankamai liberaliai žiūri į galinės dalies slydimą, tad mūsų ir kitų džiaugsmui – BMW nepamiršo kodėl tiek daug žmonių renkasi būtent BMW.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


Standesnės pakabos „malonumus“ pajunti sugrįžęs į miestą, ten kur gali atrasti skirtingos būklės kelio dangą, kuri, beje, ne visada būna maloni vairuojamam automobiliui. Bent jau „M-Sport“ versijoje grubūs sujungimai, netolygi kelio danga tikrai neteikia didžiulio malonumo, bet prie to prisideda ne tik standesnė pakaba, bet ir bandytame modelyje sumontuotos „Bridgestone Turanza T005“ žemo profilio padangos, kurios turi du trūkumus: 1) Neturi užtektinai mėsos sugerti, pavyzdžiui, Vilniuje esančios Stepono Batoro gatvės teikiamus džiaugsmus. 2) Jos yra pernelyg jautrios greitai besikeičiančiai kelio dangai ir yra ganėtinai triukšmingos važiuojant šiurkščia kelio danga.
Jeigu į šią mašiną žvelgtume statistinio vairuotojo akimis, 3-iukas, ko gero, galėtų pradžiuginti net ir didžiausią žioplį. Tuntas pagalbinių sistemų ne tik stebi vairuotojo elgseną, bet ir nuolatos bando užkirsti kelią bet kokiam nemaloniam incidentui. Ir jos veikia – nuolatos, bet kuriuo momentu. Patogu, jeigu mėgstate bimbinėti, bet gigantišką BMW saugumo kokoną galima sumažinti keleto mygtukų paspaudimu.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija





























Vertinimo kriterijus BMW 330i
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 9 balai
Manevringumas 9 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 9 balai
Triukšmo lygis 8 balai


EKSPLOATACIJA


Verdiktas 3
Visi automobiliai brangsta – tai visuotinė ir, deja, neišvengiama tendencija. Tai ypatingai matyti pažvelgus į aukštesnės klasės automobilių gamintojus, kurie savo rankose turi keletą stiprių kozirių. Vienas iš jų – prekinio ženklo suteikiamos emocijos, dėl kurių žmonės yra linkę sumokėti daugiau.
Nepriklausomai, kuriuo kampu bepažvelgsite, naujos kartos 3 serijos BMW yra brangus automobilis. Štai – „330i“ modelio kaina startuoja nuo 44 000 eurų. Pačio pigiausio modelio – nuo 37 300 eurų. Už šiuos pinigus gausite „318d“ modifikaciją su 150 arklio galių išvystančiu dyzeliu. Ko gero, tai bus ta versija, kuri džiugins didžiulių įmonių darbuotojus.

Naujos kartos BMW 3 serija


Teoriškai, daugelis žvalgysis į „320d“ arba į „320i“ modelius, kurių kainos startuoja nuo maždaug 40 000 eurų. Ir tai be papildomos įrangos, kurios jūs tikrai norėsite. Įdomesnė spalva – apie 1000 eurų, gražesni ratlankiai – apie 2000 eurų, ne dirbtinės odos sėdynės – apie 1500 eurų, „Apple Car Play“ sąsaja – 310 eurų ir tai tik pradžia, tad realiame pasaulyje, daugelio norius patenkinanti 3-serija kainuos maždaug 50 000-60 000 eurų.
Konkurentų stovyklose situacija ne ką geresnė. Panašaus galingumo, panašų komforto įrangos kiekį turinti „Audi A4“, C klasės „Mercedes-Benz“ ar „Jaguar XE“ kainuos praktiškai tiek pat. Šiokį tokį pranašumą šioje kompanijoje turi „Alfa Romeo Giulia“, visgi, ne tokį jau ir didelį.




































Vertinimo kriterijus BMW 330i
Pigiausio modelio kaina 37 300 eurų
Bandyto modelio kaina 66 149 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 6 balai
Standartinė garantija 5 metų / 100 000 kilometrų
Numatoma išliekamoji vertė po 5 metų  ~ 35%
Išlaidos planiniams aptarnavimams 100 000 kilometrų 2200 eurų
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje

REKLAMA

BMW 3 Verdiktas su nuotrauka
3 serijos BMW visuomet stengdavosi būti pavyzdžiu visiems automobilių gamintojams. Na, bent jau anksčiau 3 serija buvo kaip ant plakato kabantis pavyzdys su užrašu – štai koks turi būti kompaktiškas, klasikinės komponuotės sedanas. Ar naujasis trečiukas vis dar yra toks įtakingas?
Verdiktas 4
Jau seniai praėjo tie laikai, kai BMW automobiliai turėjo visapusišką pranašumą prieš savo varžovus. Technologine, inžinerine ir dinamine prasme. Tai ypatingai pasijautė, kai BMW pristatė „F30“ modelio kartą, kurią pranokti buvo nepaprastai lengva.
Sulig „G20“ modelio karta BMW inžinieriai akivaizdžiai pasitempė, įtraukė šiek tiek antsvorio turintį pilvą ir suteikė 3-iukui to, ko trūko pastaruosius 8 metus – dinaminį pranašumą prieš beveik visus varžovus, išskyrus vienintelį – „Alfa Romeo Giulia“. Būtent pastarasis, kalbant išskirtinai apie valdymo savybes, yra Dovydas šios 3 serijos Galijotui, bet tai daugelio neturėtų jaudinti, nes didžiajai daugumai labiau rūpi nuotolinis programinės įrangos atnaujinimas, gestais valdoma multimedija ar markės suteikiamas socialinis statusas, o ne absoliutus ir nuoširdus džiaugsmas vairuojant.
Kaip aukštesnės klasės sedanas, 3 serija yra kaip niekada kompetentinga ir turinti pasiūlyti šūsnį gerų savybių, kurios bus aktualios tikslinei auditorijai. Dabar tik lieka sulaukti kada pasirodys atnaujinti „Jaguar XE“ bei „Alfa Romeo Giulia“. Tik tada galėsime sužinoti , ar naujasis 3-iukas gali būti vadinamas pavyzdiniu šio segmento automobiliu.

REKLAMA

Naujos kartos BMW 3 serija


MUMS PATIKO



  • Puikus variklio balansas tarp ekonomijos ir dinamikos

  • Šauniai veikianti 8 laipsnių transmisija

  • BMW automobiliams būdinga vairuotojo pozicija

  • Manevringumas

  • „M-Sport“ siūloma standesnė pakaba patiks ne visiems, bet teiks džiaugsmą tiems, kas vertina stabilumą važiuojant didesniu greičiu

  • Palyginus su „medine“ F30 modelio karta – automobilis tiksliau ir paklusniau reaguoja į vairuotojo komandas

  • Iki smulkmenų apgalvota ergonomika

  • Esant poreikiui, išmetimo sistema gali pradėti spraginti spragėsius

  • Erdvė ant galinių sėdynių


MUMS NEPATIKO



  • Padangų keliamas triukšmas

  • Kvestionuotas eksterjero dizainas

  • Kartais kiek glušpetrė balso atpažinimo sistema

  • Gestais valdoma multimedijos sistema reikalinga tik norint pasirodyti prieš giminaičius

  • Automobilio kainos nepateisinančios interjero apdailos medžiagos. Nebent tai maksimaliai sukomplektuotas ar „Luxury Line“ paketu aprūpintas modelis

  • Paskui konkurentus bėganti automobilio kaina

  • Nykus skaitmeninio prietaisų skydelio dizainas, kuriam taip pat trūksta funkcionalumo

  • Versijos su 6 cilindrų varikliu kaina yra praktiškai tokia pati kaip ir 5-uko su tuo pačiu varikliu: ~ 62 000 eurų

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų