REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po labai ilgai trukusios pertraukos į automanų pasaulį sugrįžta 8 serijos modelių šeimyna. Šiuo metu „BMW“ intensyviai bando kelias dešimtis skirtingų 8 serijos prototipų, kurie inžinieriams leidžia atrasti visas silpnąsias būsimo automobilio vietas.
„BMW“ norėdama atskleisti daugiau detalių apie būsimą modelį, į pagalbą pasikvietė du „M850i xDrive“ modelių prototipus, kurie ne tik papozavo automobilių fotografui. „BMW“ taip pat paskelbė koks motoras bus montuojamas į šį modelį ir kokiomis savybėmis jis išsiskirs.

Po labai ilgai trukusios pertraukos į automanų pasaulį sugrįžta 8 serijos modelių šeimyna. Šiuo metu „BMW“ intensyviai bando kelias dešimtis skirtingų 8 serijos prototipų, kurie inžinieriams leidžia atrasti visas silpnąsias būsimo automobilio vietas.
„BMW“ norėdama atskleisti daugiau detalių apie būsimą modelį, į pagalbą pasikvietė du „M850i xDrive“ modelių prototipus, kurie ne tik papozavo automobilių fotografui. „BMW“ taip pat paskelbė koks motoras bus montuojamas į šį modelį ir kokiomis savybėmis jis išsiskirs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip ir „E31“ – paskutinė 8 serijos modelio karta, naujoji 8 serija sieks pasiūlyti optimalų balansą tarp komforto ir sportiškumo. Akivaizdu, jog tai bus grynakraujis „GT“ klasės automobilis, kuriuo galima leistis į kelionę po Europą ir retkarčiais užsukti į „Nemuno žiedą“.
„M850 xDrive“ bus komplektuojamas su atnaujintu 8 cilindrų, 4,4 litro darbinio tūrio benzininiu motoru, kuris galutinėje versijoje išvystys daugiau kaip 530 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą. Šį itin pajėgų turbininį motorą bandys sutramdyti atnaujinta 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Kaip ir daugelis „xDrive“ sistemų, didžioji dalis variklio galios keliaus į galinius varančiuosius ratus.
Kol kas nėra žinoma ar tai bus tas pats motoras, kurį galima surasti naujos kartos „M5“ ar tai bus tiesiog patobulintas jėgos agregatas, kurį galima surasti „M550i“.

REKLAMA

„BMW“ atskleidė daugiau detalių apie būsimą „M850i xDrive“ kupė


Pasak „BMW“ kompanijos atstovų, pati sunkiausia užduotis surasti optimalius pakabos parametrus. Žinoma, būsimos 8 serijos „BMW“ vairuotojai galės rinktis iš keleto skirtingų važiavimo režimų, kurie keis išmetimo sistemos, amortizatorių standumo, pavarų dėžės efektyvumo ir akceleratoriaus jautrumo parametrus, tačiau visa tai nublanksta prieš tinkamą ir optimalų pakabos balansą tarp komforto ir dinamiškumo.

„BMW“ atskleidė daugiau detalių apie būsimą „M850i xDrive“ kupė


Tad kokiais būdais „BMW“ inžinieriai bando surasti aukso viduriuką? Šiuo metu žinome tik du faktus: „M850i xDrive“ bus komplektuojamas su skirtingo pločio padangomis – priekyje bus montuojamos siauresnės, o gale – platesnė. Atsižvelgiant į tai, jog šis automobilis turi keturių varančiųjų ratų pavarą, tai nėra labai įprastas reiškinys, nes tokią kombinaciją inžinieriai renkasi tik tada, kai automobilis varomas tik galiniais ratais.
„BMW“ kompanijos atstovai taip pat teigia, jog siekiant pašalinti priekinių ratų nepasukamumą ir padidinti automobilio sukibimą posūkiuose, į pagalbą pasitelks neigiamą ratų išvirtimo kampą. Tai reiškia, jog rato viršutinė dalis bus išvirtusi į vidų, link variklio.
Tikimasi, jog oficiali 8 serijos „BMW“ premjera įvyks šių metų vasarą, o visuose markės salonuose automobilis pasirodys iki šių metų pabaigos.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų