REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių koncernas pristatė naują „BMW X1“ modelių kartą. Šių vairuotojų pamėgtų kompaktinio dydžio premium visureigių trečioji laida pasižymi moderniu dizainu, dar didesne erdve viduje, skaitmeniniais sprendimais ir pirmą kartą turės tik elektra varomą versiją „iX1“.
„Pristatydama dar vieną elektromobilį BMW pildo savo įsipareigojimą didinti elektromobilių pasiūlą. Šiuo metu vairuotojai gali pasirinkti jau iš 6 BMW elektromobilių – nuo simpatiškojo „i3“ iki prabangiojo „i7“, ir dar apie tuziną iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių. Jau kitąmet BMW grupė planuoja, kad 90 proc. savo rinkos segmentų siūlys bent po vieną tik elektra varomą modelį“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Jis neabejoja, kad naujasis „BMW iX1“ sulauks pasisekimo Lietuvoje. „Matome, kad klientų susidomėjimas elektra varomais modeliais sparčiai didėja. Ypač, lietuvių pamėgtoje didesnio pravažumo automobilių klasėje. Tad „iX1“ dėl savo dydžio, novatoriško dizaino, vairavimo malonumo, technologinių sprendimų ir autonominio vairavimo galimybių bus paklausus Lietuvoje“, – teigia M. Daujotas.

Vokietijos automobilių koncernas pristatė naują „BMW X1“ modelių kartą. Šių vairuotojų pamėgtų kompaktinio dydžio premium visureigių trečioji laida pasižymi moderniu dizainu, dar didesne erdve viduje, skaitmeniniais sprendimais ir pirmą kartą turės tik elektra varomą versiją „iX1“.
„Pristatydama dar vieną elektromobilį BMW pildo savo įsipareigojimą didinti elektromobilių pasiūlą. Šiuo metu vairuotojai gali pasirinkti jau iš 6 BMW elektromobilių – nuo simpatiškojo „i3“ iki prabangiojo „i7“, ir dar apie tuziną iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių. Jau kitąmet BMW grupė planuoja, kad 90 proc. savo rinkos segmentų siūlys bent po vieną tik elektra varomą modelį“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Jis neabejoja, kad naujasis „BMW iX1“ sulauks pasisekimo Lietuvoje. „Matome, kad klientų susidomėjimas elektra varomais modeliais sparčiai didėja. Ypač, lietuvių pamėgtoje didesnio pravažumo automobilių klasėje. Tad „iX1“ dėl savo dydžio, novatoriško dizaino, vairavimo malonumo, technologinių sprendimų ir autonominio vairavimo galimybių bus paklausus Lietuvoje“, – teigia M. Daujotas.

REKLAMA


Sportiškesnė naujos kartos išvaizda
„BMW X1“ modelis priskiriamas „Sports Activity Vehicle“ (SAV) segmentui, ir tą pabrėš atnaujintas modelio dizainas. Jis įgavo naujas, sportiškesnes proporcijas, turi beveik kvadrato formos ratų arkų kontūrus ir BMW X serijos modeliams būdingą atnaujintą priekį ir galą.
Priekiniai „BMW X1“ LED žibintai tapo plonesni, grotelės – griežtesnių linijų, o apačioje – chromuotos oro įsiurbimo angos. Už papildomą mokestį automobilio pirkėjai galės užsisakyti LED žibintus su matricinėmis tolimosiomis šviesomis ir pulsuojančiais posūkio signalais.
BMW modelių gamą papildys elektrinis „BMW iX1“ krosoveris
Automobilio gale išsiskiria siauras galinis langas, horizontalios linijos ir itin išraiškingi galiniai žibintai, o dinamiškumo jausmo suteikia plačios galinių ratų arkos.
Standartiškai „BMW X1“ bus parduodamas su 17 colių skersmens ratlankiais, o papildomų elementų turinios „xLine“ ir „M Sport“ versijos – su 18 colių skersmens ratlankiais. Kėbulo spalvų pasiūlyme – net 12 standartinių variantų.
BMW modelių gamą papildys elektrinis „BMW iX1“ krosoveris
Padidino erdvę viduje
Reikšmingai atnaujintas ir automobilio vidus, kuris tapo erdvesnis, modernesnis. Čia BMW inžinieriai paaukštino sėdimas vietas, vairuotojo zonoje įdiegė išlenktą BMW monitorių (kurį sudaro 10,25 colio dydžio informacinis ekranas ir 10,7 colio skersmens valdymo ekranas). Dėl to automobilio salone BMW galėjo sumažinti fizinių mygtukų kiekį, taip išgaunant daugiau minimalizmo, elegancijos. „BMW X1“ įdiegta naujausia, 8 kartos operacinė sistema, o valdyti įvairius parametrus bus galima ir per lietimui jautrų ekraną, ir balsu.
Nepaisant kompaktinio dydžio, „BMW X1“ yra itin erdvus. Naujo modelio gale yra trys pilnos sėdimos vietos. Bagažinės talpa padidėjo iki 540 litrų, o nulenkus sėdynes gali siekti iki 1600 litrų.
BMW modelių gamą papildys elektrinis „BMW iX1“ krosoveris
Už papildomą mokestį pirkėjai galės pasirinkti sportines sėdynes, taip pat sėdynių elektroninio valdymo opciją su atminties funkcija ar masažo funkcija. Siekiant padidinti saugumą, tarp priekinių sėdynių yra papildoma saugos oro pagalvė.
Naujos kartos „X1“ standartinėje komplektacijoje – daugiau įrangos. Visi nauji modeliai turės „BMW  Maps“ navigacijos sistemą, sportinį odinį vairą, išmanią dviejų zonų automatinę klimato kontrolės sistemą, lietaus jutiklį su automatiniu trumpųjų šviesų įjungimu. Standartinėje įrangoje bus ir 4 USB-C jungtys, dvi 12V rozetės ir daugiau vairuotojo asistento funkcionalumų.
„My Modes“ funkcija leis automobilio salone individualizuoti automobilio važiavimo parametrus ir interjero atmosferą pagal savo poreikius. „X1“ turės vidinę vaizdo kamerą, kuri leis daryti nuotraukas ir siųsti jas tiesiai į išmanųjį telefoną. Papildomai „X1“ pirkėjai galės užsisakyti asmeninę „eSim“ kortelę, palaikančią 5G ryšį, skaitmeninį raktą „BMW Digital Key Plus“, išmaniojo telefono integraciją su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.
BMW modelių gamą papildys elektrinis „BMW iX1“ krosoveris
Viena įkrova – 438 km
Oficialia BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad pirmiausia, 2022 m. spalį, Lietuvoje pasirodys „X1“ versijos su vidaus degimo varikliais. Benzinu varomo „X1 sDrive18i“ ratus suks trijų cilindrų 100 kW/136 AG galios jėgainė. Dyzelinio atitikmens – „X1 sDrive18d“ – variklio galia sieks 110 kW/150 AG.
Po to debiutuos ir elektromobilis „BMW iX1 xDrive 30“ bei dar dvi iš tinklo įkraunamo hibrido versijos.
Elektra varomas „BMW iX1 xDrive 30“ bus pirmasis keturis varančiuosius ratus turintis BMW elektromobilis premium kompaktinės klasės segmente. Jis turės du elektros variklius – ant priekinės ir galinės ašių, o bendra išvystoma galia siekia 230 kW/313 AG. Tai bus itin dinamiškas elektromobilis – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per vos 5,7 sekundės.
Automobilyje naudojama penktos kartos „BMW eDrive“ technologija ir itin efektyvi įkrovimo technologija, kurią „iX1“ paveldėjo iš neseniai pristatyto prabangiojo sedano „i7“. Aukštos įtampos baterija yra sumontuota automobilio dugne, o automobilis viena įkrova galės įveikti 413-438 km (pagal WLTP standartą).
Nesvarbu, kurią variklio versiją pasirinks pirkėjai, „X1“, kaip būdinga BMW, bus itin dinamiškas ir preciziškai valdomas. Tam inžinieriai subalansavo važiuoklę taip, kad ji tiktų ir sportiškam vairavimui, kada to reikia, ir užtikrintų komfortą ilgose kelionėse. Prie to prisideda ir lengvesnės konstrukcijos kėbulas, ir ilgesnė ratų bazė bei platesnės tarpvėžė nei ankstesnės kartos modelyje.
BMW modelių gamą papildys elektrinis „BMW iX1“ krosoveris
Daugiau autonomiškumo
Naujasis „BMW X1“ yra technologiškai pažangesnis už savo pirmtaką bei turi daugiau autonominio valdymo sistemų. Standartinėje įrangoje „X1“ turės greičio kontrolės sistemą su automatinio stabdymo funkcija, perspėjimo apie priekinį susidūrimą sistemą, kuri nuo šiol pastebės ir gresiantį susidūrimą su priešpriešiais atvažiuojančiu automobiliu sukant į kairę ar su dviračiu ar pėsčiuoju sukant į dešinę. Standartinėje įrangoje bus ir parkavimo asistentas su galinio vaizdo kamera.
Už papildomą mokestį bus galima įsigyti vairavimo ir juostos palaikymo asistentą, aktyviąją greičio palaikymo sistemą su Stop&Go funkcija, aktyvią navigaciją, BMW projekcinį ekraną „Head-Up Display“, „Surround View“, „Remote 3D View“, įrašymo funkciją „BMW Drive Recorder“ ir kitas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų