REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kadaise 3 serijos „BMW“ sedanas iš tikrųjų buvo pakankamai kompaktiškas automobilis. Tačiau laikui bėgant, 3 serija vis didėjo, didėjo ir didėjo. Iš kompaktiškų išmatavimų išaugusi 3 serija dabar galėtų labai laisvai lygiuotis su senaisiais 5 serijos „BMW“ modeliais.
Vokiečiai ne vieną kartą iš savo ištikimiausių fanų girdėjo prašymų sukurti mažesnį, kompaktiškesnį sedaną, kuris primintų seną, bet gerą „E30“. Nors apie tokio modelio kūrimą „BMW“ užsiminė prieš maždaug 4 metus, tačiau pirmieji prototipai į bendro naudojimo kelius išriedėjo vos prieš keletą savaičių.
Mažiausias „BMW“ kompanijos sedanas prisijungs prie tokių automobilių kaip „Audi A3“ ir „Mercedes Benz CLA“. 1 serijos (F52) „BMW“ sedanas bus panašių išmatavimų ir bus varomas ne galiniais, tačiau priekiniais ratais.
1 serijos „BMW“ sedanas naudos tą pačią platformą kaip ir neseniai pristatytas 2 serijos „Active Tourer“ vienatūris ar „MINI“ hečbekas.
Kompaktiško sedano variklių gamoje bus keletas benzininių ir dyzelinių motorų, kurių pajėgumas svyruos nuo 136 iki  220 arklio galių. Pačios galingiausios jėgainės bus komplektuojamos su „xDrive“ keturių varančiųjų ratų pavara.
Europa greičiausiai nebus pagrindinė šio modelio rinka, nes kompaktiški sedanai yra populiarūs tik Rytų Europoje, tuo tarpu Vakarų Europoje didesnio dėmesio sulaukia hečbekai.
Pagrindinės 1 serijos „BMW“ sedano rinkos bus Kinija, Jungtinės Valstijos, Australija, Japonija ir greičiausiai Vidurio ir Rytų Europa.

Kadaise 3 serijos „BMW“ sedanas iš tikrųjų buvo pakankamai kompaktiškas automobilis. Tačiau laikui bėgant, 3 serija vis didėjo, didėjo ir didėjo. Iš kompaktiškų išmatavimų išaugusi 3 serija dabar galėtų labai laisvai lygiuotis su senaisiais 5 serijos „BMW“ modeliais.
Vokiečiai ne vieną kartą iš savo ištikimiausių fanų girdėjo prašymų sukurti mažesnį, kompaktiškesnį sedaną, kuris primintų seną, bet gerą „E30“. Nors apie tokio modelio kūrimą „BMW“ užsiminė prieš maždaug 4 metus, tačiau pirmieji prototipai į bendro naudojimo kelius išriedėjo vos prieš keletą savaičių.
Mažiausias „BMW“ kompanijos sedanas prisijungs prie tokių automobilių kaip „Audi A3“ ir „Mercedes Benz CLA“. 1 serijos (F52) „BMW“ sedanas bus panašių išmatavimų ir bus varomas ne galiniais, tačiau priekiniais ratais.
1 serijos „BMW“ sedanas naudos tą pačią platformą kaip ir neseniai pristatytas 2 serijos „Active Tourer“ vienatūris ar „MINI“ hečbekas.
Kompaktiško sedano variklių gamoje bus keletas benzininių ir dyzelinių motorų, kurių pajėgumas svyruos nuo 136 iki  220 arklio galių. Pačios galingiausios jėgainės bus komplektuojamos su „xDrive“ keturių varančiųjų ratų pavara.
Europa greičiausiai nebus pagrindinė šio modelio rinka, nes kompaktiški sedanai yra populiarūs tik Rytų Europoje, tuo tarpu Vakarų Europoje didesnio dėmesio sulaukia hečbekai.
Pagrindinės 1 serijos „BMW“ sedano rinkos bus Kinija, Jungtinės Valstijos, Australija, Japonija ir greičiausiai Vidurio ir Rytų Europa.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų