Naujienos

BMW sukūrė legendinio modelio modernią interpretaciją – susipažinkite su 3.0 CSL

Galima drąsiai teigti, jog 2022-ieji metai buvo palankūs visiems BMW markės entuziastams. Vokietijoje įsikūręs gamintojas šiemet pristatė keletą visiškai naujų modelių, kurių dėka adrenalino kiekis kraujyje būtų gerokai didesnis.

„BMW M2“, „BMW M4 CSL“ ir „BMW M3 Touring“, o dabar prie prisijungia dar vienas, ribotos laidos modelis – „BMW 3.0 CSL“.

Sukurtas semiantis įkvėpimo iš originalaus modelio, moderni interpretacija siekia pabrėžti tas pačias savybes, kurios būtų svarbios kuriant kiekvieną „CSL“ („Coupe Sport Lightweight“) modelį.

Akivaizdžiausia sąsaja su klasikiniu modeliu pastebima gale, kur „BMW M“ padalinio darbuotojai sumontavo iškilų galinį spoilerį. Galinis spoileris su retro stiliaus „M Power“ logotipu šiame automobilyje atlieka ne tik gražaus aksesuaro funkciją. Pasak BMW, jis užtikrina didžiulę prispaudžiamąją jėgą, važiuojant ypatingai dideliu greičiu. Didžiulį aerodinaminį elementą papildo ant stogo sumontuotas dar vienas spoileris, taip pat demonstruojantis užuominą į įžymųjį pirmtaką.

Naujoji „3.0 CSL“ modelio versija naudoja šešių cilindrų variklį. Aprūpintas dviem turbokompresoriais, 3,0 litrų darbinio tūrio motoras išvysto 553 arklio galias ir 550 Nm sukimo momentą. Nors ribotos laidos modelio pirkėjai, ko gero, tikėjosi, jog šie parametrai bus didesni, tačiau BMW kompanijos atstovai teigia, jog, pavyzdžiui, sukimo momentas buvo sumažintas dėl šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės, kuri negali atlaikyti didesnės galios.

BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL

Mechaninė pavarų dėžė buvo suporuota su galinių varančiųjų ratų pavara bei efektyviau veikiančiu galiniu diferencialu, leidžiančiu užtikrinti didesnį sukibimą posūkiuose. Be to, automobilis taip pat turės iš anglies keramikos pagamintus stabdžių diskus bei lenktynių trasoms tinkamus, adaptyvius amortizatorius.

Per maždaug tris mėnesius BMW planuoja pagaminti tik 50 individualių „3.0 CSL“ užsakymų, mat dažymo darbams atlikti reikalingas specifinis procesas, o kai kurios kėbulo dalys turi būti pagamintos rankiniu būdu.

Kiekvienas ribotos laidos modelis turi praeiti per ne mažiau kaip aštuonis surinkimo punktus. Vieno automobilio gamybos procesas trunka net 10 dienų.

Back to top button