REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienos didžiausių automobilių komponentų gamintoja – „Bosch“, paskelbė, jog šios kompanijos inžinieriai surado būdą kaip drastiškai sumažinti dyzelinių variklių taršos emisijas ir tokiu būdu sustabdyti nuolatinę kritiką, kuri skrieja dyzelinio variklio atžvilgiu.
Pasak „Bosch“ atstovų, šviežiai sukurtą technologiją sudaro pažangi tiesioginio įpurškimo sistema, patobulintas „MAP“ daviklis bei nauja išmetimo sistema su pažangiau veikiančiu „SCR“ katalizatoriumi. Visų šių komponentų dėka dyzeliniai varikliai greičiau pasiekia darbinę temperatūrą, nepriklausomai nuo oro temperatūros ar kitų sąlygų.
Komponentų gamintoja teigia, jog azoto oksidų kiekiai bendro naudojimo keliuose bandomuose automobiliuose, kuriuose įdiegta ši technologija, jau šiandien neviršija vidutiniškai 13 mg azoto oksidų vienam kilometrui kelio, o tai yra kur kas mažiau už didžiausią 120 mg kiekį, kuris bus leidžiamas po 2020 metų. Net kai automobilis stovi kamščiuose ar yra priverstas nuolatos didinti arba mažinti greitį, bandomųjų automobilių taršos emisijų vidurkis niekuomet neviršydavo 40 mg azoto oksidų vienam kilometrui!
Geriausia naujiena yra ta, jog šią technologiją galima pradėti diegti jau dabar, į variklius, kurie atitinka „Euro 6“ taršos reikalavimus. Be to, naujoji technologija automobilius pabrangintų vos keliasdešimt, o ne keliais tūkstančiais eurų!

Vienos didžiausių automobilių komponentų gamintoja – „Bosch“, paskelbė, jog šios kompanijos inžinieriai surado būdą kaip drastiškai sumažinti dyzelinių variklių taršos emisijas ir tokiu būdu sustabdyti nuolatinę kritiką, kuri skrieja dyzelinio variklio atžvilgiu.
Pasak „Bosch“ atstovų, šviežiai sukurtą technologiją sudaro pažangi tiesioginio įpurškimo sistema, patobulintas „MAP“ daviklis bei nauja išmetimo sistema su pažangiau veikiančiu „SCR“ katalizatoriumi. Visų šių komponentų dėka dyzeliniai varikliai greičiau pasiekia darbinę temperatūrą, nepriklausomai nuo oro temperatūros ar kitų sąlygų.
Komponentų gamintoja teigia, jog azoto oksidų kiekiai bendro naudojimo keliuose bandomuose automobiliuose, kuriuose įdiegta ši technologija, jau šiandien neviršija vidutiniškai 13 mg azoto oksidų vienam kilometrui kelio, o tai yra kur kas mažiau už didžiausią 120 mg kiekį, kuris bus leidžiamas po 2020 metų. Net kai automobilis stovi kamščiuose ar yra priverstas nuolatos didinti arba mažinti greitį, bandomųjų automobilių taršos emisijų vidurkis niekuomet neviršydavo 40 mg azoto oksidų vienam kilometrui!
Geriausia naujiena yra ta, jog šią technologiją galima pradėti diegti jau dabar, į variklius, kurie atitinka „Euro 6“ taršos reikalavimus. Be to, naujoji technologija automobilius pabrangintų vos keliasdešimt, o ne keliais tūkstančiais eurų!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Emisijų rezultatai


(„Bosh“ norėdama įrodyti, jog ši technologija nėra tik gražaus sapno vaisius, visiems konferencijos dalyviams leido išbandyti automobilius, kuriuose yra įdiegta ši technologija. Taršos rezultatų skirtumai matyti viršuje esančioje nuotraukoje.)
„Netrukus išmetamieji teršalai šiame sektoriuje nebekels problemų.“, - pristatydamas šią technologiją pareiškia „Bosch“ valdybos pirmininkas Volkmaras Denneris.
Naujoji technologija buvo pristatyta kasmet organizuojamoje „Bosch“ spaudos konferencijoje į kurią kasmet atvyksta gausus būrys savo srities specialistų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų