REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Brabus“ įvairūs eksperimentai retkarčiais duodavo labai įdomius vaisius.
Praėjusią savaitę jums papasakojome apie „Brabus“ specialistų patobulintą S klasės „Mercedes Benz“ su 7.3 litro benzininiu varikliu. Po pakankamai ilgų paieškų, netikėtai suradome dar vieną modelį, kuris turėjo tą patį 12 cilindrų motorą. 

Kiekvieną kartą, kai „Brabus“ specialistai imasi naujo projekto, jie sugalvoja būsimo automobilio tikslą. Pavyzdžiui, S klasės „Mercedes Benz“ turėjo būti pats prašmatniausias automobilis pasaulyje. Tuo tarpu „Brabus“ dirbtuvėse stovėjusio E klasės sedano misija buvo žymiai sunkesnė. Po gausaus kiekio modifikacijų, visoje Europoje populiarus „Mercedes Benz“ modelis turėjo tapti pačiu greičiausiu sedanu pasaulyje. Taip, greičiausiu.

„Brabus“ įvairūs eksperimentai retkarčiais duodavo labai įdomius vaisius.
Praėjusią savaitę jums papasakojome apie „Brabus“ specialistų patobulintą S klasės „Mercedes Benz“ su 7.3 litro benzininiu varikliu. Po pakankamai ilgų paieškų, netikėtai suradome dar vieną modelį, kuris turėjo tą patį 12 cilindrų motorą. 

Kiekvieną kartą, kai „Brabus“ specialistai imasi naujo projekto, jie sugalvoja būsimo automobilio tikslą. Pavyzdžiui, S klasės „Mercedes Benz“ turėjo būti pats prašmatniausias automobilis pasaulyje. Tuo tarpu „Brabus“ dirbtuvėse stovėjusio E klasės sedano misija buvo žymiai sunkesnė. Po gausaus kiekio modifikacijų, visoje Europoje populiarus „Mercedes Benz“ modelis turėjo tapti pačiu greičiausiu sedanu pasaulyje. Taip, greičiausiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BRAB (1)


Po ranka turėdami visus reikalingiausius komponentus, Vokietijoje įsikūrusių dirbtuvių darbuotojai pasiraitojo tepaluotas rankoves ir kibo į darbus.
Pradėję ardyti E klasės „Mercedes Benz“ sedaną, „Brabus“ turėjo tik vieną tikslą - sukurti automobilį, kuris galėtų pasiekti 330 km/val. maksimalų greitį. Tačiau projekto eigoje keitėsi ne tik norai, bet ir tikslai. Taip, pirminis tikslas nepasikeitė - automobilis vis dar turėjo pasiekti 330 km/val. tačiau keletos „Brabus“ darbuotojų iniciatyva, E klasės sedanas gavo ratų anti-praslydimo kontrolę, elektroninę stabilumo kontrolę ir „Brabus“ dirbtuvėse gimusius amortizatorius, kurie turėjo užtikrinti stabilumą ir komfortą.
Į automobilį pradėjus montuoti elektronines pagalbines sistemas, prie projekto dirbę „Brabus“ specialistai super-sedaną taip pat aprūpino odinėmis sėdynėmis, aukščiausios klasės garso sistema. Tačiau ne vienas, ne vienas „Brabus“ darbuotojas nesutiko E klasės sedaną aprūpinti agresyviomis kėbulo detalėmis, kurios leistų suprasti kas tai per žvėris. Visi „Brabus“ darbuotojai norėjo, jog milžinišką jėgainę turintis automobilis atrodytų beveik taip pat kaip ir kiekvienoje „Mercedes Benz“ atstovybėje stovintis E klasės egzempliorius.

REKLAMA

BRAB (2)


„Brabus“ dirbtuvėse gimė ne tik E klasės sedanas, bet ir universalas. „T V12“ vardu pavadintas modelis turėjo tą pačią, 12 cilindrų jėgainę, kuri leido pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Tuo tarpu 1996 metais pasirodęs „E V12“ visus pribloškė variklio techninėmis charakteristikomis. Priekyje sumontuotas 7.3 litro, 12 cilindrų motoras išvystė 582 arklio galias esant 6000 aps/min. ir 772 Nm sukimo momentu esant 4000 aps/min.  Iki 100 km/val. sedanas įsibėgėdavo tik per 4.9 sekundės, tačiau spidometro rodyklei pasiekus 100 km/val. skaičiai keisdavosi greičiau nei jūs sugebėtumėte pasakyti - mama.
1996 metais debiutavęs „E V12“ kainavo 496 tūkst. Vokietijos markių arba maždaug 250 tūkst. eurų. Šiais laikais už šią sumą pinigų galima įsigyti itališką arba britišką super-automobilį, kuris be didelio vargo pasieks ne tik 330 km/val. , bet ir 350 km/val. greitį, tačiau 1996 metais „E V12“ nusileido tik „McLaren F1“ ir „Ferrari F50“.

GALERIJA


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų