REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ markės įkūrėjas, Enzo Ferrari, kažkada yra pasakęs - „Aerodinamika svarbi tik tiems, kurie nesugeba sukurti normalių variklių“. Šis posakis labai puikiai tinka daugelį dešimtmečių gaminamam G klasės „Mercedes Benz“ visureigiui, kuris net ir esant aukštoms kuro kainoms išlieka populiarus.
Kampuotų, aštrių formų automobilis neatitinka ne vienos modernių mašinų kūrimo taisyklių. G klasės „Mercedes Benz“ šiuolaikiniame pasaulyje atrodo kaip grobuonis. Greičiausiai tai ir yra didžiausias šio automobilio išskirtinumas - jis netelpa į jokius rėmus.
Standartinis automobilis atrodo pakankamai nestandartiškai. Kai prie šio modelio nagus prikiša „Brabus“ specialistai, G klasės „Mercedes Benz“ sugeba ne tik išvesti iš proto šalia gyvenančius kaimynus, bet ir prie šviesoforo sustojusius super-automobilių savininkus.
6.0 litrų, 12 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis turintis automobilis gali pasigirti turintis 800 arklio galių ir 1000 Nm sukimo momentą. Dievas greičiausiai neturėjo tiek daug galios, kiek šis „Mercedes Benz“ inžinierių ir „Brabus“ specialistų patobulintas agregatas.
Kadangi G klasės „Mercedes Benz“ nėra vienas iš tų automobilių su kuriuo norėtųsi išvažiuoti į lenktynių trasą, daugelį dešimtmečių nesikeičiantis visureigis gali būti tinkamas tik kelionėms į bekelę arba į mėgėjiškas traukos varžybas, kuriose G klasės „Mercedes Benz“ atrodo kaip dramblys tarp balerinų.

„Ferrari“ markės įkūrėjas, Enzo Ferrari, kažkada yra pasakęs - „Aerodinamika svarbi tik tiems, kurie nesugeba sukurti normalių variklių“. Šis posakis labai puikiai tinka daugelį dešimtmečių gaminamam G klasės „Mercedes Benz“ visureigiui, kuris net ir esant aukštoms kuro kainoms išlieka populiarus.
Kampuotų, aštrių formų automobilis neatitinka ne vienos modernių mašinų kūrimo taisyklių. G klasės „Mercedes Benz“ šiuolaikiniame pasaulyje atrodo kaip grobuonis. Greičiausiai tai ir yra didžiausias šio automobilio išskirtinumas - jis netelpa į jokius rėmus.
Standartinis automobilis atrodo pakankamai nestandartiškai. Kai prie šio modelio nagus prikiša „Brabus“ specialistai, G klasės „Mercedes Benz“ sugeba ne tik išvesti iš proto šalia gyvenančius kaimynus, bet ir prie šviesoforo sustojusius super-automobilių savininkus.
6.0 litrų, 12 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis turintis automobilis gali pasigirti turintis 800 arklio galių ir 1000 Nm sukimo momentą. Dievas greičiausiai neturėjo tiek daug galios, kiek šis „Mercedes Benz“ inžinierių ir „Brabus“ specialistų patobulintas agregatas.
Kadangi G klasės „Mercedes Benz“ nėra vienas iš tų automobilių su kuriuo norėtųsi išvažiuoti į lenktynių trasą, daugelį dešimtmečių nesikeičiantis visureigis gali būti tinkamas tik kelionėms į bekelę arba į mėgėjiškas traukos varžybas, kuriose G klasės „Mercedes Benz“ atrodo kaip dramblys tarp balerinų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų