REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Milžinišką, ištikimų gerbėjų armiją turinti BMW, dėl mums nesuprantamų priežasčių niekada nepanoro sukurti 1 serijos BMW hečbeko, kuris būtų gavęs „BMW M“ padalinio palaiminimą.
Net neabejojame, jog dabar norite priminti „M140i“ versiją, kuri turėjo itin pajėgią šešiukę, tačiau tai nebuvo pilnavertė „M1“ versija, dėl kurios automanai visame pasaulyje išsilydytų tą pačią akimirką.

Milžinišką, ištikimų gerbėjų armiją turinti BMW, dėl mums nesuprantamų priežasčių niekada nepanoro sukurti 1 serijos BMW hečbeko, kuris būtų gavęs „BMW M“ padalinio palaiminimą.
Net neabejojame, jog dabar norite priminti „M140i“ versiją, kuri turėjo itin pajėgią šešiukę, tačiau tai nebuvo pilnavertė „M1“ versija, dėl kurios automanai visame pasaulyje išsilydytų tą pačią akimirką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW M140i xDrive


Jeigu BMW nusprendė, jog „M1“ hečbeko projektas nėra vertas serijinės gamybos, pasaulyje gyvena užtektinai žmonių, kurie geba ir nori „BMW M1“ versiją sukurti savomis jėgomis. Štai kodėl „Rampage Racing“ ir „Bmw & Mini UK Group“ dirbtuvėse kavą geriantys ir 1 eurą kainuojančius dešrainius pietums valgantys mechanikai sulipdė automobilį, kurį oficialiai galėtume vadinti „BMW M1“ hečbeku.
Jūsų nuostabai – ši konversija nėra tokia sudėtinga. Tiek 1 serijos BMW hečbekas, tiek „BMW M2“ kupė buvo sukurti ant tos pačios platformos, tad daugelis komponentų tiesiog persidėjo iš vieno automobilio į kitą.

REKLAMA

BMW M1 hečbekas


Visos kėbulo dalys buvo nuimtos nuo „BMW M2“ kupė. Tiesiog pažvelkite į priekinę dalį, kuri yra kone identiška „M2“ kupė. Slenksčiai ir modifikuoti galiniai sparnai taip pat buvo paimti nuo donoru tapusio „M2“.

BMW M1 hečbekas


Tuo tarpu techninė automobilio dalis išliko ištikima „BMW M140i“ modeliui. Nors projekto autorius teigia, jog „M2“ jėgainė galima labai lengvai įgrūsti ir į vokiško hečbeko variklio skyrių, tačiau tam nemato prasmės. Į eilę skirtingų BMW modelių montuojamas „B58“ motoras yra labai lengvai modifikuojamas. Atlikus vos keletą reikšmingų modifikacijų, nereikalaujančių lysti į variklio vidų, iš „B58“ agregato galima išspausti 450 - 480 arklio galių.
Ir dabar atėjo metas džiugiai žiniai. Projekto autorius netolimoje ateityje siekia pasiūlyti pardavinėti detalių komplektą, kuris leistų kiekvieną „BMW M140i“ hečbeką paversti į „BMW M1“ hečbeką. Dabar tik lieka sulaukti kada projektas bus visapusiškai užbaigtas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų