REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aerodinamika automobilių industrijoje yra svarbiausių dalykų, ypač pastaruosius dešimt metų. Griežtėjant reikalavimams, automobilių gamintojai atsigręžia ne tik į pažangias medžiagas, bet ir į automobilių kėbulų aerodinamiką. 
Vienas didžiausių automobilių aerodinamikos specialistų buvo Charlesas Dennistounas Burney. Nors šis vyras daugeliui buvo žinomas kaip aeronautikos specialistas, tačiau britas turėjo silpnybę automobiliams.
Aistra kurti automobilius atsirado dar 1922 metais, kai britas su savo šeima keliavo po Prancūziją ir Italiją, kuriose išvydo nemažai įvairių formų ir stilių automobilių. Vis dėlto, Charlesas nuolatos galvojo kaip pritaikyti aeronautikos žinias automobilių industrijoje.

Aerodinamika automobilių industrijoje yra svarbiausių dalykų, ypač pastaruosius dešimt metų. Griežtėjant reikalavimams, automobilių gamintojai atsigręžia ne tik į pažangias medžiagas, bet ir į automobilių kėbulų aerodinamiką. 
Vienas didžiausių automobilių aerodinamikos specialistų buvo Charlesas Dennistounas Burney. Nors šis vyras daugeliui buvo žinomas kaip aeronautikos specialistas, tačiau britas turėjo silpnybę automobiliams.
Aistra kurti automobilius atsirado dar 1922 metais, kai britas su savo šeima keliavo po Prancūziją ir Italiją, kuriose išvydo nemažai įvairių formų ir stilių automobilių. Vis dėlto, Charlesas nuolatos galvojo kaip pritaikyti aeronautikos žinias automobilių industrijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

06


Po daugybės tyrinėjimų ir net trylikos prototipų, specialistas pirmąjį savo automobilį pristatė 1930 metais. Tai buvo neįprastų formų, šešių vietų automobilis, kurio visus keturis ratus suko 2 litrų, šešių cilindrų agregatas.
Nors automobilis nebuvo paruoštas serijinei gamybai, tačiau pirmuoju Streamline pirkėju tapo Velso princas. Vis dėlto, tai buvo pirmasis ir paskutinis modelio gerbėjas, nes mašinos kūrėjas pradėjo susidurti su sunkumais.
2 litrų benzininis variklis nebuvo pats patikimiausias, todėl vėlesni Streamline modelio turėjo šiek tiek patobulintą, 2.3 litro benzininį agregatą. Jis padėjo išspręsti patikimumo problemas, tačiau to neužteko.
04
1900 kilogramų svėręs automobilis galėdavo pasiekti tik 122 km/val. maksimalų greitį, nors Burney Streamline kūrėjas teigė, jog mašina gali be problemų pasiekti 163 km/val. greitį.
Vis dėlto, didžiausia problema buvo automobilio kaina. 1930 metais pristatytas automobilis kainavo net 1500 svarų sterlingų. Šiais laikais, tai nėra labai didelė suma, tačiau anuomet už šią sumą buvo galima įsigyti namą.
Nors per šešeris gamybos metus buvo pagaminti 32 vienetai, tačiau iki ne vienas egzempliorius neišgyveno iki šios dienos.

44

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų