REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos augančios naujų automobilių kainos – tendencija, kurią turėjo pastebėti kiekvienas. Vis dėlto, jeigu pastaruoju metu automobilių kainas augino papildoma saugumo įranga ar įrenginiai, kurie padeda sumažinti CO2 emisijas, netolimoje ateityje įžengsime į naują automobilių brangimo etapą.
Bramas Schotas, lankydamasis „BNR“ radijo stoties „De Nationale Autoshow“ laidoje, kalbėdamasis su laidos vedėju pasidalino savo įžvalgomis.

Nuolatos augančios naujų automobilių kainos – tendencija, kurią turėjo pastebėti kiekvienas. Vis dėlto, jeigu pastaruoju metu automobilių kainas augino papildoma saugumo įranga ar įrenginiai, kurie padeda sumažinti CO2 emisijas, netolimoje ateityje įžengsime į naują automobilių brangimo etapą.
Bramas Schotas, lankydamasis „BNR“ radijo stoties „De Nationale Autoshow“ laidoje, kalbėdamasis su laidos vedėju pasidalino savo įžvalgomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bram Schot


Keletą metų už „Audi“ vairo stovėjęs specialistas mano, jog pagrindinė automobilių kainų augimo priežastis – visuotinė elektrifikacija. Automobilių gamintojai šiuo metu jaučia didžiulį spaudimą, nes vienu metu turi gaminti automobilius, turinčius vidaus degimo arba elektros variklį, o tai – neįtikėtinai brangu.
Automobilių gamintojai norėdami padengti brangų elektromobilių kūrimo ir gamybos procesą, anksčiau ar vėliau, privalės padidinti tradicines jėgaines turinčių automobilių kainas. Bramo Schoto teigimu, būtent ant tradicinių automobilių ir jų pirkėjų pečių bus užkrauta šios transformacijos našta.

REKLAMA

Bram Schot


„Aš manau, jog ateinančiais metais automobiliai pabrangs 4000 - 5000 eurų. Kadangi žmonių pajamos auga gerokai lėčiau, tai reiškia, jog mažiau žmonių galės įsigyti naują automobilį. Nenustebčiau, jeigu žmonės pradėtų žvalgytis į naudotų automobilių rinką ar prieš metus ar du įsigytą naują mašiną eksploatuotų gerokai ilgiau negu dabar“, – radijo laidoje savo įžvalgomis dalinosi Bramas Schotas.
„Aš taip pat manau, jog pabrangusios mašinos kaip reikiant išjudins dalijimosi automobiliu paslaugas, kurios ateityje daugelyje didmiesčių taptų vieninteliu būdu pasinaudoti asmeninės transporto priemonės teikiamais privalumais.“, – priduria specialistas.
Kaip matote patys, Bramo Schoto prognozės ne iš tolo neprimena optimistinių. Kita vertus, visi puikiai žinome, jog elektromobiliai netaps dominuojančia jėga nei po vienerių, nei po dešimties metų.
Praėjusiais metais Europoje elektra varomų automobilių paklausa išaugo 105 procentais arba iki 740 tūkst. vienetų. Tai – stulbinantis augimas, tačiau bendrame kontekste tai tik lašas jūroje. Praėjusiais metais visoje Europoje buvo parduota beveik 12 mln. naujų mašinų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų