Naujienos

„Caterham“ sieks praplėsti modelių gamą su moderniu elektriniu kupė

Ištisus dešimtmečius „Caterham“ nuolatos ieškojo būdų kaip patobulinti senąją „Lotus Seven“ automobilio koncepciją. Ir „Caterham“ specialistams reikėtų patapšnoti per petį už jų išradingumą, nes tai buvo ir yra ganėtinai sudėtinga užduotis.

Dar 1973 metais pristatytas pirmasis „Caterham“ automobilis per keletą dešimtmečių evoliucionavo į vieną mylimiausių, lenktynių trasoms skirtų žaisliukų, siūlančių išskirtinę adrenalino injekciją. Puikus to pavyzdys – 2013 metais pristatytas „Caterham Seven 620R“. Vos 610 kilogramų svėręs automobilis turėjo 2,0 litrų, 310 arklio galių išvystantį variklį, kurio dėka britiškas ratuotis iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti vos per 2,79 sekundės.

Nors „Caterham“ inžinieriams netrūksta noro ir įgūdžių tobulinant kelis dešimtmečius gamintą modelį, tačiau šioje bendrovėje plušantys specialistai taip pat nori, jog „Caterham“ galiausiai išliptų iš senamadiškų žaisliukų dėžės ir taptų modernių automobilių gamintoju. Ir „Caterham Project V“ koncepcija yra bendrovės bilietas į šviesą ateitį.

Caterham Project V
Caterham Project V

Didžiųjų automobilių gamintojų diktuojamas elektrifikacijos tempas skatina net ir tokias mažytes kompanijas kaip „Caterham“ imtis projektų, kurie leistų įžengti į teritoriją, kurioje šiandien dominuoja visiems gerai pažįstami gamintojai. Pavyzdžiui, „Alpine“ ar „Porsche“.

Pagal sumanymą, „Project V“ vardu pavadinta koncepcija į serijinę gamybą turėtų patekti turėdama 200 kW galios elektrinį motorą. Jis bus sumontuotas ant galinės ašies ir elektros energiją siurbs iš 55 kWh talpos baterijos. Pastaroji, teoriškai, su pilna įkrova turėtų leisti nuvažiuoti 400 kilometrų distanciją. Žinoma, važiuojant ramiu tempiu.

Nors „Project V“ naudoja sunkias baterijas, tačiau „Caterham“ kurdama šį automobilį taip pat ieškojo būdų kaip galėtų išlaikyti kuo mažesnį automobilio svorį. Ir panašu, jog jiems pavyko tai padaryti, mat koncepcija sveria tik 1190 kilogramų.

„Caterham“ tvirtina, jog ypatingai tvirta konstrukcija leidžia užtikrinti, jog jis iki 100 km/val. įsibėgės per 4,5 sekundės ir pasieks maksimalų 230 km/val. greitį. Tai nėra „Caterham Seven 620R“ pranokstantys rodikliai, tačiau „Project V“ sveria beveik 600 kilogramų daugiau bei turi tiek pat daugiau modernių technologijų.

Caterham Project V
Caterham Project V

Jame taip pat numatyta gana keista sėdimų vietų konfigūracija. „Caterham“ nurodo, jog automobilyje rasime 2+1 tipo konfigūraciją. Trumpai tariant – dvi sėdynės bus sumontuotos priekyje, o trečia sėdynė buvo sumontuota gale, per vidurį.

Tikėtina, jog „Caterham“ leis pasirinkti tradicinės konfigūracijos 2+2 tipo sėdynių konfigūraciją, kuri bent jau leistų gale pasisodinti ne vieną, bet du keleivius. Kita vertus, kuomet automobilis buvo kuriamas galvojant vien apie mažą svorį, galbūt galinių sėdynių čia net nereikia?

Panašūs įrašai

Back to top button