REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kažkada seniai seniai....automobilių lenktynės gimė kaip malonumo šaltinis: važiuoji ir suvoki papildomą automobilių funkciją: lėkti greičiau nei kas nors galvojo bei leidžiama bet tik trasoje. Pradedant nuo 6 AG turinčių automobilių kokiais 1912 metais iki greitėjančių ir tobulėjančių rankų darbo šedevrų su vis daugiau prijaukinamos arklio galios po kapotu. 
Nuo automobilių išbandymų (kas būtų, jei tą dešinį pedalą spausčiau iki galo), kuomet jie buvo tam nepritaikyti ir po truputį keičiantis situacijai, automobiliai ir jų naudojimas malonumo tikslais perėjo į kitą lygį. Malonumas tapo užmirštu lenktynių elementu, o azartas ir verslas, susierzinimas – natūraliai suvokiamomis emocijomis.
Visai kitokį darbo ir nuotaikų rėžimą...kokį rėžimą iš tikrųjų kai komanda važiuoja malonumui? „Chill and drive“ veiklos pobūdžiu veikianti komanda „Egliana Supergreitis“ primena tai, kad linksma gali būti ir ten kur stresas liejasi upeliais. Seniai patvirtinta taisyklė „nesinervuok, geriau nebus“ jaučiasi apsilankius šios komandos stovykloje.Grįžus prie automobilių sporto ištakų komandos nariai ne tik mėgaujasi lenktynėmis bei prieš-lenktyniniu periodu, bet ir susirenka apdovanojimų tiek, kad jau prie lovos nepasistatysi: tam reikalinga atskira lentyna.
Toliau - „Egliana Supergreitis“ komandoje važiuoja į vieną lapą nebent smulkiu šriftu galintis sutalpinti medalių ir taurių aprašymus Audrius Makarskas. Nuo 1999 pradėjęs dėliotis taures jis vis dar jas dėlioja ant lentynos ir toliau, tik dar kartą patvirtindamas, kad ne lakstyme ir strese visas malonumas įr tikrasis dalyvavimo automobilių sporte rezultatas. Labiausiai krentantys į akis paskutinių sezonų pasiekimai, turbūt, būtų šie:
2011m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės RWD klasėje I vieta metinėje įskaitoje;
2012m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės A3000 I vieta metinėje įskaitoje;
2013m. Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapų A2000+ klasėje nugalėtojas;
2013m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės etapų A3000 klasėje nugalėtojas.
Audrius tapo pavyzdžiu ne tik kitiems lenktynininkams: jo vizitinė kortelė – juodasis dūmų debesis lenktynių starte. Jo baltoji gulbė su dyzeliniu varikliu lenktynių trasoje atpažįstama iš tolo.: išskirtinis baltasis pirmos klasės BMW. Būtent tokiu automobiliu (šį kart – naujuoju, visai neseniai į šeimą atėjusiu) jis ir skraidys Palangos 1000 km lenktynėse.
Kitas „Egliana Supergreitis“ komandos narys – ne ką labiau nervuotas ir stresuojantis žmogus. Ir ne ką lėtesniais tempais pradedantis pildyti savo lentynas taurėmis ir apdovanojimais – Linas Balturšaitis. Tai nuolatinis Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių pirmenybių dalyvis, 2009 m. ilgų distancijų žiedinėse lenktynėse A3000 klasėje iškovojęs 1-ąją vietą. 2010 metais – žiedinių lenktynių pirmenybėse pasiėmė 2-os vietos taurę 2000+ klasėje. Bet tai nereiškia, kad jautė mažiau malonumo dėl pasiskraidymų trasa.
Visai neseniai į automobilių sportą įsitraukė ir Andrius Linauskis. Anksčiau dirbęs rimtą finansų specialisto darbą, po to lygiai taip pat rimtai išbandė ir teisininko kėdę. Didžiausiu hobiu buvę automobiliai tyliai atėjo į visas gyvenimo sritis: vis daugiau laiko atėmus iš kitų sričių ir praleidžiant laiką prie lenktynių bolido – tik geros emocijos: laikas praleistas trasoje kompensuoja visas investicijas ir grįžta su kaupu. Ir paprastai grįžta ne tik kaip pasimėgavimo jausmas: šį turi visi komandos nariai, bet ir taurių pavidalu. Tik pora metų automobilių sporte – o štai ir prizininkas: tiek 2012 metais tiek 2013 BfGoodrich taurės RWD klasėse.
Kartais sunku ir pagalvoti, kad besišypsantys ir atsipalaidavę lenktyninkai, besimėgaujantys variklių murkimu ir greičiu gali būti atsakingas pareigas užimantys žmmonės. Atrodytų gerą nuotaiką spinduliuojanti komanda niekuo daugiau ir nespėtų užsiimti, o čia šalia gyvenimo trasoje ir garažuose yra darbas su atsakingu postu. Panašiai atrodo ir Almanto Sadausko gyvenimas. Pardavimų vadovu tarptautinėje organizacijoje dirbantis Almantas nė per metrą nesitraukia nuo automobilių sporto. Laimėjimai prasidėjo 2008 metais, kuomet A1600 4 val. lenktynėse jis iškovojo III vietą. Prieš tai trasoje lenktyninkas siautėjo su kartingais ir tuo pačiu yra komandos ARTkart narys. Prie hobių galima būtų padaryti ilgą sarašą, pradedant nuo galybės žirgų po kapotu iki vieno konkursiniam jojimui paruošto ristūno.
Atrodytų nieko naujo įspūdingo ar ypatingo....tačiau skirtumai pradeda ryškėti kuomet lenktynės ko ne užuodžiamos, ore tvyro įtampa, o Egliana Supergreitis stovykloje girdisi juokas ir jaučiasi kepamo šašlyko kvapas. Viskas, ką belieka pridurti – Carpe diem.

Kažkada seniai seniai....automobilių lenktynės gimė kaip malonumo šaltinis: važiuoji ir suvoki papildomą automobilių funkciją: lėkti greičiau nei kas nors galvojo bei leidžiama bet tik trasoje. Pradedant nuo 6 AG turinčių automobilių kokiais 1912 metais iki greitėjančių ir tobulėjančių rankų darbo šedevrų su vis daugiau prijaukinamos arklio galios po kapotu. 
Nuo automobilių išbandymų (kas būtų, jei tą dešinį pedalą spausčiau iki galo), kuomet jie buvo tam nepritaikyti ir po truputį keičiantis situacijai, automobiliai ir jų naudojimas malonumo tikslais perėjo į kitą lygį. Malonumas tapo užmirštu lenktynių elementu, o azartas ir verslas, susierzinimas – natūraliai suvokiamomis emocijomis.
Visai kitokį darbo ir nuotaikų rėžimą...kokį rėžimą iš tikrųjų kai komanda važiuoja malonumui? „Chill and drive“ veiklos pobūdžiu veikianti komanda „Egliana Supergreitis“ primena tai, kad linksma gali būti ir ten kur stresas liejasi upeliais. Seniai patvirtinta taisyklė „nesinervuok, geriau nebus“ jaučiasi apsilankius šios komandos stovykloje.Grįžus prie automobilių sporto ištakų komandos nariai ne tik mėgaujasi lenktynėmis bei prieš-lenktyniniu periodu, bet ir susirenka apdovanojimų tiek, kad jau prie lovos nepasistatysi: tam reikalinga atskira lentyna.
Toliau - „Egliana Supergreitis“ komandoje važiuoja į vieną lapą nebent smulkiu šriftu galintis sutalpinti medalių ir taurių aprašymus Audrius Makarskas. Nuo 1999 pradėjęs dėliotis taures jis vis dar jas dėlioja ant lentynos ir toliau, tik dar kartą patvirtindamas, kad ne lakstyme ir strese visas malonumas įr tikrasis dalyvavimo automobilių sporte rezultatas. Labiausiai krentantys į akis paskutinių sezonų pasiekimai, turbūt, būtų šie:
2011m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės RWD klasėje I vieta metinėje įskaitoje;
2012m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės A3000 I vieta metinėje įskaitoje;
2013m. Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapų A2000+ klasėje nugalėtojas;
2013m. automobilių žiedinių lenktynių BfGoodrich taurės etapų A3000 klasėje nugalėtojas.
Audrius tapo pavyzdžiu ne tik kitiems lenktynininkams: jo vizitinė kortelė – juodasis dūmų debesis lenktynių starte. Jo baltoji gulbė su dyzeliniu varikliu lenktynių trasoje atpažįstama iš tolo.: išskirtinis baltasis pirmos klasės BMW. Būtent tokiu automobiliu (šį kart – naujuoju, visai neseniai į šeimą atėjusiu) jis ir skraidys Palangos 1000 km lenktynėse.
Kitas „Egliana Supergreitis“ komandos narys – ne ką labiau nervuotas ir stresuojantis žmogus. Ir ne ką lėtesniais tempais pradedantis pildyti savo lentynas taurėmis ir apdovanojimais – Linas Balturšaitis. Tai nuolatinis Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių pirmenybių dalyvis, 2009 m. ilgų distancijų žiedinėse lenktynėse A3000 klasėje iškovojęs 1-ąją vietą. 2010 metais – žiedinių lenktynių pirmenybėse pasiėmė 2-os vietos taurę 2000+ klasėje. Bet tai nereiškia, kad jautė mažiau malonumo dėl pasiskraidymų trasa.
Visai neseniai į automobilių sportą įsitraukė ir Andrius Linauskis. Anksčiau dirbęs rimtą finansų specialisto darbą, po to lygiai taip pat rimtai išbandė ir teisininko kėdę. Didžiausiu hobiu buvę automobiliai tyliai atėjo į visas gyvenimo sritis: vis daugiau laiko atėmus iš kitų sričių ir praleidžiant laiką prie lenktynių bolido – tik geros emocijos: laikas praleistas trasoje kompensuoja visas investicijas ir grįžta su kaupu. Ir paprastai grįžta ne tik kaip pasimėgavimo jausmas: šį turi visi komandos nariai, bet ir taurių pavidalu. Tik pora metų automobilių sporte – o štai ir prizininkas: tiek 2012 metais tiek 2013 BfGoodrich taurės RWD klasėse.
Kartais sunku ir pagalvoti, kad besišypsantys ir atsipalaidavę lenktyninkai, besimėgaujantys variklių murkimu ir greičiu gali būti atsakingas pareigas užimantys žmmonės. Atrodytų gerą nuotaiką spinduliuojanti komanda niekuo daugiau ir nespėtų užsiimti, o čia šalia gyvenimo trasoje ir garažuose yra darbas su atsakingu postu. Panašiai atrodo ir Almanto Sadausko gyvenimas. Pardavimų vadovu tarptautinėje organizacijoje dirbantis Almantas nė per metrą nesitraukia nuo automobilių sporto. Laimėjimai prasidėjo 2008 metais, kuomet A1600 4 val. lenktynėse jis iškovojo III vietą. Prieš tai trasoje lenktyninkas siautėjo su kartingais ir tuo pačiu yra komandos ARTkart narys. Prie hobių galima būtų padaryti ilgą sarašą, pradedant nuo galybės žirgų po kapotu iki vieno konkursiniam jojimui paruošto ristūno.
Atrodytų nieko naujo įspūdingo ar ypatingo....tačiau skirtumai pradeda ryškėti kuomet lenktynės ko ne užuodžiamos, ore tvyro įtampa, o Egliana Supergreitis stovykloje girdisi juokas ir jaučiasi kepamo šašlyko kvapas. Viskas, ką belieka pridurti – Carpe diem.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų