REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį, antrame pagal dydį Čekijos mieste, įvyko klasikinių automobilių paroda į kurią buvo kviečiami visi technikos gerbėjai.
„Classic Show Brno“ šiemet šventė ketvirtąjį gimtadienį. Klasikinių automobilių paroda Brno mieste rengiama nuo 2010 metų. Tris dienas vykusi paroda leido sugrįžti į praeitį ir pasigrožėti automobiliais, kurie riedėjo viso pasaulio keliais prieš dešimt, dvidešimt ar net penkiasdešimt metų.
Parodoje taip buvo galima išvysti įmonių, kurios specializuojasi klasikinių mašinų restauravimu, detalių gaminimu. Trumpai tariant - automobilių paroda skirta senų automobilių savininkams, gerbėjams ir šioje srityje dirbantiems žmonėms.
Mūsų skaitytojas Aurelijus, buvo vienas iš parodos lankytojų ir mielai su mumis pasidalino „Classic Show Brno“ parodos įspūdžiais ir nuotraukomis.
Z-Disk - vienintelis pasaulyje išlikęs egzempliorius. Automobilis buvo sukurtas ir gaminamas Brno mieste esančiose dirbtuvėse nuo 1924 iki 1925 metų. Automobilis po savo kapotu turi 0.6 litro, 7.4 kW galingumo variklį.
Vyresnio amžiaus arba senosios technikos gerbėjai atpažins šį „motociklą“. Čekijoje labai populiari tekstilės įmonė siūlo šiuos motociklus apsiūti jūsų pasirinkta medžiaga. Nuotraukose puikiai matyti pavyzdžiai. Norintiems pagražinti savo OS-KAR 52 su Jawa varikliu, reikėtų kreiptis į Velorex.
Amerikietiškų automobilių klubą atstovavo du įspūdingi egzemplioriai : Cadillac Eldorado Brougham ir Chevrolet Bel Air. Pastarasis modelis atrodo labai įdomiai. Tai lyg ir universalas, bet tik su dvejomis durimis.
Įspūdingiausias parodos eksponatas - Horch 750. Pagamintas 1933 metais automobilis turi linijinį aštuonių cilindrų motorą, kurio darbinis tūris siekia 4.5 litro. Maksimalus greitis 120 km/val.
Būtent šitas egzempliorius buvo naudojamas Vokietijos armijos per antrąjį pasaulinį karą. Pasibaigus karui, automobilis buvo rastas Litovel miestelyje, labai prastos būklės.
Automobilio savininkas teigė, kad tai turbūt vienintelis Horch 750 egzempliorius turintis tokį kėbulo tipą.
Škoda Monte Carlo(Type 909). Automobilis buvo gamintas nuo 1935 iki 1938 metų. Škoda iš viso pagamino tik 72 vienetus.
Pabandysite atspėti automobilio markę?
Lagonda V12! 1939 metais pagaminta mašina šiuo metu laukia kada bus užbaigta restauracija. Po variklio gaubtu tupi V formos, 4.5 litro benzininis motoras. Įdomu yra tai, kad variklio kompresija siekia net 8:5:1. Benzininis variklis išvysto 220 arklio galių ir gali mašinai padėti pasiekti 200 km/val. maksimalų greitį.
Mercedes Benz 320(W142). Kadaise šis automobilis priklausė Hitleriui. Pasibaigus karui jį įsigijo automobilių kolekcionierius, kuris iki šiol nesugebėjo prikelti automobilio antram gyvenimui. Šeimininkas teigia, kad mašinos restauracijos suma turi šešis skaičiukus.

Praėjusį savaitgalį, antrame pagal dydį Čekijos mieste, įvyko klasikinių automobilių paroda į kurią buvo kviečiami visi technikos gerbėjai.
„Classic Show Brno“ šiemet šventė ketvirtąjį gimtadienį. Klasikinių automobilių paroda Brno mieste rengiama nuo 2010 metų. Tris dienas vykusi paroda leido sugrįžti į praeitį ir pasigrožėti automobiliais, kurie riedėjo viso pasaulio keliais prieš dešimt, dvidešimt ar net penkiasdešimt metų.
Parodoje taip buvo galima išvysti įmonių, kurios specializuojasi klasikinių mašinų restauravimu, detalių gaminimu. Trumpai tariant - automobilių paroda skirta senų automobilių savininkams, gerbėjams ir šioje srityje dirbantiems žmonėms.
Mūsų skaitytojas Aurelijus, buvo vienas iš parodos lankytojų ir mielai su mumis pasidalino „Classic Show Brno“ parodos įspūdžiais ir nuotraukomis.
Z-Disk - vienintelis pasaulyje išlikęs egzempliorius. Automobilis buvo sukurtas ir gaminamas Brno mieste esančiose dirbtuvėse nuo 1924 iki 1925 metų. Automobilis po savo kapotu turi 0.6 litro, 7.4 kW galingumo variklį.
Vyresnio amžiaus arba senosios technikos gerbėjai atpažins šį „motociklą“. Čekijoje labai populiari tekstilės įmonė siūlo šiuos motociklus apsiūti jūsų pasirinkta medžiaga. Nuotraukose puikiai matyti pavyzdžiai. Norintiems pagražinti savo OS-KAR 52 su Jawa varikliu, reikėtų kreiptis į Velorex.
Amerikietiškų automobilių klubą atstovavo du įspūdingi egzemplioriai : Cadillac Eldorado Brougham ir Chevrolet Bel Air. Pastarasis modelis atrodo labai įdomiai. Tai lyg ir universalas, bet tik su dvejomis durimis.
Įspūdingiausias parodos eksponatas - Horch 750. Pagamintas 1933 metais automobilis turi linijinį aštuonių cilindrų motorą, kurio darbinis tūris siekia 4.5 litro. Maksimalus greitis 120 km/val.
Būtent šitas egzempliorius buvo naudojamas Vokietijos armijos per antrąjį pasaulinį karą. Pasibaigus karui, automobilis buvo rastas Litovel miestelyje, labai prastos būklės.
Automobilio savininkas teigė, kad tai turbūt vienintelis Horch 750 egzempliorius turintis tokį kėbulo tipą.
Škoda Monte Carlo(Type 909). Automobilis buvo gamintas nuo 1935 iki 1938 metų. Škoda iš viso pagamino tik 72 vienetus.
Pabandysite atspėti automobilio markę?
Lagonda V12! 1939 metais pagaminta mašina šiuo metu laukia kada bus užbaigta restauracija. Po variklio gaubtu tupi V formos, 4.5 litro benzininis motoras. Įdomu yra tai, kad variklio kompresija siekia net 8:5:1. Benzininis variklis išvysto 220 arklio galių ir gali mašinai padėti pasiekti 200 km/val. maksimalų greitį.
Mercedes Benz 320(W142). Kadaise šis automobilis priklausė Hitleriui. Pasibaigus karui jį įsigijo automobilių kolekcionierius, kuris iki šiol nesugebėjo prikelti automobilio antram gyvenimui. Šeimininkas teigia, kad mašinos restauracijos suma turi šešis skaičiukus.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų