2015 metais įvykęs „Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015“ buvo įspūdingas tuo, jog jame buvo galima išvysti didesnį istorinių automobilių kiekį negu įprastai. Jeigu 2013 ar 2014 metais „Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015“ buvo galima išvysti 40 - 50 įvairiausio plauko automobilių, tai šiemet dalyvių skaičius perkopė 70.
Vis dėlto, „Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015“ yra skirtas ne tik klasikinių automobilių mėgėjams. Automobilių gamintojai šį renginį išnaudoja brangių, ribotos laidos arba koncepcinių modelių pristatymui.
Prieš Jūsų akis - 1952 metų gamybos „Cisitalia 202 SC GS Convertible Stabilimenti Farina“. Tai ribotos laidos modelis, kuris buvo sukurtas pasinaudojus „Fiat“ modelių komponentais.
Pavyzdžiui, priekyje buvo sumontuotas 1.1 litro benzininis variklis, pakaba buvo pasiskolinta iš „Fiat 500“. Primityvi elektros instaliacija taip pat buvo pasiskolinta iš mažesnio „Fiat 500“. Tačiau kam tai rūpi, kai automobilis atrodo taip fantastiškai.
Dar vienas „Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015“ perliukas - „Maserati A6G/2000 Berlinetta Zagato“. „A6G54“ buvo vienas iš tų „Maserati“ modelių, kuris buvo sukurtas specialiai lenktynių trasoms, tačiau augant susidomėjimui, „Maserati“ nusprendė pristatyti naują modifikaciją, kuri būtų skirta bendro naudojimo keliams.
Tačiau kol „Maserati“ dirbo prie savo modelio, automobilių dizaino studija „Zagato“ nusprendė sukurti savo ribotos laidos modelį - „Maserati A6G/2000 Berlinetta Zagato“. „Zagato“ pagamino tik 20 šio modelio vienetų, todėl nenuostabu, jog aukcionuose šis automobilis parduodamas už 850 - 950 tūkst. eurų.
„Rolls-Royce Phantom V Touring Limousine James Young“ - dar vienas ribotos laidos modelis, kuris buvo sukurtas „Rolls Royce Phantom“ pagrindu. Kuo jis ypatingas? O gi tuo, jog automobilio kėbulą pagamino ne „Rolls Royce“, bet „James Young“ vardu pasivadinusios dirbtuvės meistrai.
Ši kompanija dirbo su įvairiausiais gamintojais, tačiau ištikimiausias jų klientas buvo „Rolls Royce“.
„Concorso d’Eleganza Villa d’Este“ nebūtų „Concorso d’Eleganza Villa d’Este“, jeigu jame nebūtų bent vieno „Alfa Romeo“ modelio. Šių metų renginio pažiba tapo „Alfa Romeo 8C 2300 Spider Zagato“.
„Alfa Romeo 8C 2300 Spider Zagato“ buvo sukurtas lenktyninio automobilio pagrindu, turėjo 8 cilindrų variklį, kuris išvystė 145 arklio galias ir galėjo pasiekti 185 km/val. maksimalų greitį.