REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automanas.lt skaitytojas mums rašo:
Tekstas neredaguotas

Sveiki, Na ką ir man pribrendo reikalas pateikti savo projektą jūsų teismui.
Prieš 3 metus nusipirkau Opel Corsa, ji buvo visiškai stock'inė . Viskas prasidėjo nuo garsiakalbių "podiumų" perdarymo ir nuo paprasčiausio žemadažnio. Vis labiau domėjausi muzika mašinoje ir garso varžybomis. Po pirmųjų varžybų "pasidarė mažai" garso. :) Teko panaikinti galines sėdynes (paprasčiausiai joms nebeliko vietos) ir vietoj jų instaliuoti keturis JL žemadažnius, bet kokia muzika be aukštų dažnių, todėl į priekines dureles instaliavau šešias poras komponentinių garsiakalbių Cadence. Visa tai užmaitina DD z1 monoblokinis garso stiprintuvas turintis apie 3kw rms ir Cadence keturkanalis.


Be audio aparatūros padarytas pilnas automobilio išorės tiuningas, žeminta važiuoklė su Weitec Gt coilover'iais, įdėti didesni stabdžių diskai ir daug kitų smulkmenų.
Kadangi "pasikrovė" nemažas svoris audio aparatūros, reikia kad ją kas ir "patemtų". :) Todėl nusprendžiau pakeisti automobilio širdį į dviejų litrų darbinio tūrio DOHC variklį turintį apie 200 AG.
















P.S. Foto nėra labai kokybiškos, nes projektas vis dar darbų eigoje. Planuojama viska užbaigti už gero mėnesio.
Atsiuntė Marius Gogelis



Automanas.lt skaitytojas mums rašo:
Tekstas neredaguotas

Sveiki, Na ką ir man pribrendo reikalas pateikti savo projektą jūsų teismui.
Prieš 3 metus nusipirkau Opel Corsa, ji buvo visiškai stock'inė . Viskas prasidėjo nuo garsiakalbių "podiumų" perdarymo ir nuo paprasčiausio žemadažnio. Vis labiau domėjausi muzika mašinoje ir garso varžybomis. Po pirmųjų varžybų "pasidarė mažai" garso. :) Teko panaikinti galines sėdynes (paprasčiausiai joms nebeliko vietos) ir vietoj jų instaliuoti keturis JL žemadažnius, bet kokia muzika be aukštų dažnių, todėl į priekines dureles instaliavau šešias poras komponentinių garsiakalbių Cadence. Visa tai užmaitina DD z1 monoblokinis garso stiprintuvas turintis apie 3kw rms ir Cadence keturkanalis.


Be audio aparatūros padarytas pilnas automobilio išorės tiuningas, žeminta važiuoklė su Weitec Gt coilover'iais, įdėti didesni stabdžių diskai ir daug kitų smulkmenų.
Kadangi "pasikrovė" nemažas svoris audio aparatūros, reikia kad ją kas ir "patemtų". :) Todėl nusprendžiau pakeisti automobilio širdį į dviejų litrų darbinio tūrio DOHC variklį turintį apie 200 AG.
















P.S. Foto nėra labai kokybiškos, nes projektas vis dar darbų eigoje. Planuojama viska užbaigti už gero mėnesio.
Atsiuntė Marius Gogelis

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų