REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol Lietuvoje visi kalba apie Lietuvos ralio čempionato etapą Zarasų apylinkėse, Lenkijoje 2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas startuos Lenkijos ralio čempionato 4-ajame etape.
Šį savaitgalį bus duotas startas ketvirtajam Lenkijos Ralio Čempionato etapui „23 Rajd Rzesowski“. Tai yra pats sezono vidurys – trys etapai jau praėjo ir dar tiek pat laukia priešaky. Sezonui įpusėjus, galiu pasakyti, kad vis dar džiaugiuosi čia būdamas. Prieš kiekvienas lenktynes ir jų metu, išmokstu aibę naujų dalykų.
Ruošdamiesi šioms varžyboms turėjom gerą treniruočių dieną. Nors nuo praeito ralio jau praėjo daugiau nei du mėnesiai, grįžti į ralio mašiną nebuvo sunku. Po pirmo šimto kilometrų automobilio testavimo trasoje galėjau drąsiai pasakyti – esu visiškai patenkintas mašinos nustatymais ir sureguliavimu. Jei žmonėms smalsu, ką ten tokio galima bolide reguliuoti, galiu patikinti, kad yra daugybė smulkių ir ne tokių smulkių detalių, kurios daro įtaką rezultatui.
Per testus išbandėm kelis skirtingus amortizatorių reguliavimo variantus, šiek tiek eksperimentavome su ratų suvedimų kampais, išbandžiau keturis komplektus asfaltinių padangų, įvartinant jų kaitimą ir kintančias valdomumo savybes kas kelis kilometrus.
Prieš kiekvieną artėjantį ralį jaučiuosi vis geriau – ant asfalto įgyta nauja patirtis kaupiasi, o kai kurie mažiau reikalingi žvyrinio vairavimo įgūdžiai vis mažiau apie save primena trasoj.
Prognozuoti rezultatą svečioje šalyje visuomet yra šiek tiek keblu. Visų pirma, Rzesowo ralis yra klasikinis ir puikiai pažįstamas vietiniams ralistams. Nors ir sklando kalbos, kad bus nemažai naujų trasų, pranašumą šioje vietoje jie turi. Bet aš ieškosiu savo pranašumo kitur. Mano tikslas – sudaryti puikią stenogramą, kuri leis neabejoti savimi net ir visiškai svetimose trasose. Džiaugiuosi, kad su šturmanu Kamiliu susišnekame vis geriau – jo anglų kalbos įgūdžiai duoda savo vaisių ir papildomo komforto važiuojant.
Be to, tai bus jau antras ralis, kuriame startuoju su N grupės automobiliu – kitoje klasėje nei sezono pradžioje. Praeitas ralis buvo sėkmingas ir šioje grupėje nugalėjome. Neslėpsiu, kad komandos tikslas artimiausią savaitgalį padaryti tą patį. Jaučiu nemažą įtampą ir spaudimą, bet man tai jau tapo kasdienybe Lenkijoje. Nepaisant to, komandoje atmosfera yra gera ir visi pakiliai laukia varžybų.
Malonu, kad dažnai sulaukiu klausimų iš draugų ir ralio fanų: „kada ir kur galime atvykti jūsų palaikyti?“. Šiais metais visi būsimi raliai vyks toliau nuo Lietuvos sienos, todėl reikia nusiteikti keliauti pusdieniu ilgiau. Tačiau kiek teko šnekėtis su apsilankiusiais čia – nusiskundimų negirdėjau. Asfaltinis lenkiškas ralis kitoks, nei tas, kurį pratę matyti Lietuvoje. Kalnai ir gamta palieka visai kitą įspūdį, o ir automobiliai čia startuoja tokie, kurių mūsų trasose dar nėra buvę. Taigi, visus norinčius kviečiu nepatingėti ir atvažiuot pamatyti kitokį ralį. Mano ilgametis šturmanas ir draugas Renatas Vaitkevičius šiais metais nepraleido nei vieno ralio etapo. „Rzesowo“ ralis – ne išimtis. Jo parama, kaip ir ralio fanų Lietuvoje, man labai svarbi ir suteikia papildomų jėgų trasoje.

Kol Lietuvoje visi kalba apie Lietuvos ralio čempionato etapą Zarasų apylinkėse, Lenkijoje 2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas startuos Lenkijos ralio čempionato 4-ajame etape.
Šį savaitgalį bus duotas startas ketvirtajam Lenkijos Ralio Čempionato etapui „23 Rajd Rzesowski“. Tai yra pats sezono vidurys – trys etapai jau praėjo ir dar tiek pat laukia priešaky. Sezonui įpusėjus, galiu pasakyti, kad vis dar džiaugiuosi čia būdamas. Prieš kiekvienas lenktynes ir jų metu, išmokstu aibę naujų dalykų.
Ruošdamiesi šioms varžyboms turėjom gerą treniruočių dieną. Nors nuo praeito ralio jau praėjo daugiau nei du mėnesiai, grįžti į ralio mašiną nebuvo sunku. Po pirmo šimto kilometrų automobilio testavimo trasoje galėjau drąsiai pasakyti – esu visiškai patenkintas mašinos nustatymais ir sureguliavimu. Jei žmonėms smalsu, ką ten tokio galima bolide reguliuoti, galiu patikinti, kad yra daugybė smulkių ir ne tokių smulkių detalių, kurios daro įtaką rezultatui.
Per testus išbandėm kelis skirtingus amortizatorių reguliavimo variantus, šiek tiek eksperimentavome su ratų suvedimų kampais, išbandžiau keturis komplektus asfaltinių padangų, įvartinant jų kaitimą ir kintančias valdomumo savybes kas kelis kilometrus.
Prieš kiekvieną artėjantį ralį jaučiuosi vis geriau – ant asfalto įgyta nauja patirtis kaupiasi, o kai kurie mažiau reikalingi žvyrinio vairavimo įgūdžiai vis mažiau apie save primena trasoj.
Prognozuoti rezultatą svečioje šalyje visuomet yra šiek tiek keblu. Visų pirma, Rzesowo ralis yra klasikinis ir puikiai pažįstamas vietiniams ralistams. Nors ir sklando kalbos, kad bus nemažai naujų trasų, pranašumą šioje vietoje jie turi. Bet aš ieškosiu savo pranašumo kitur. Mano tikslas – sudaryti puikią stenogramą, kuri leis neabejoti savimi net ir visiškai svetimose trasose. Džiaugiuosi, kad su šturmanu Kamiliu susišnekame vis geriau – jo anglų kalbos įgūdžiai duoda savo vaisių ir papildomo komforto važiuojant.
Be to, tai bus jau antras ralis, kuriame startuoju su N grupės automobiliu – kitoje klasėje nei sezono pradžioje. Praeitas ralis buvo sėkmingas ir šioje grupėje nugalėjome. Neslėpsiu, kad komandos tikslas artimiausią savaitgalį padaryti tą patį. Jaučiu nemažą įtampą ir spaudimą, bet man tai jau tapo kasdienybe Lenkijoje. Nepaisant to, komandoje atmosfera yra gera ir visi pakiliai laukia varžybų.
Malonu, kad dažnai sulaukiu klausimų iš draugų ir ralio fanų: „kada ir kur galime atvykti jūsų palaikyti?“. Šiais metais visi būsimi raliai vyks toliau nuo Lietuvos sienos, todėl reikia nusiteikti keliauti pusdieniu ilgiau. Tačiau kiek teko šnekėtis su apsilankiusiais čia – nusiskundimų negirdėjau. Asfaltinis lenkiškas ralis kitoks, nei tas, kurį pratę matyti Lietuvoje. Kalnai ir gamta palieka visai kitą įspūdį, o ir automobiliai čia startuoja tokie, kurių mūsų trasose dar nėra buvę. Taigi, visus norinčius kviečiu nepatingėti ir atvažiuot pamatyti kitokį ralį. Mano ilgametis šturmanas ir draugas Renatas Vaitkevičius šiais metais nepraleido nei vieno ralio etapo. „Rzesowo“ ralis – ne išimtis. Jo parama, kaip ir ralio fanų Lietuvoje, man labai svarbi ir suteikia papildomų jėgų trasoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų