REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinote kodėl „Datsun 510“ buvo vadinamas varguolio „BMW“? Nuo 1968 iki 1973 metų gamintas automobilis buvo sukurtas galvojant būtent apie „BMW 1600-2“. Inžinieriai norėdami sukurti puikiai valdomą, išvaizdų ir techniškai pažangų automobilį, kaip pavyzdį turėjo ne ką kitą, o anksčiau paminėtą „BMW 1600-2“.
Kompaktiškas sedanas buvo aprūpintas „SOCH“ tipo varikliu, „McPherson“ tipo priekine pakaba ir nepriklausoma galine pakaba gale. Net ir automobilio kėbulo detalės buvo gaminamos pagal europietišką receptūrą.
Beveik visame pasaulyje pardavinėtas automobilis tapo „Nissan“ kompanijos vėliavnešiu, kuris padėjo pakeisti gamintojo įvaizdį visame pasaulyje.
Vis dėlto, šis žavus klasikinis automobilis daugeliui europiečių asocijuojasi su automobilių sporto arena. Septinto dešimtmečio pabaigoje, šis „Datsun 510“ dalyvavo įvairiose ralio ir žiedinėse lenktynėse, kuriose sugebėdavo įveikti prestižiškesnį vardą dėvintį bolidą.
Johnas Paulas Ellis yra vienas iš tų žmonių, kuriam „Datsun 510“ yra kultinis automobilis. Todėl nenuostabu, jog jis nusprendė pereiti tikrą pragarą ir seną automobilį prikelti antrajam gyvenimui, jog jis galėtų dar kartą išvažiuoti į lenktynių trasą.
Puiki istorija, puikus automobilis!

Ar žinote kodėl „Datsun 510“ buvo vadinamas varguolio „BMW“? Nuo 1968 iki 1973 metų gamintas automobilis buvo sukurtas galvojant būtent apie „BMW 1600-2“. Inžinieriai norėdami sukurti puikiai valdomą, išvaizdų ir techniškai pažangų automobilį, kaip pavyzdį turėjo ne ką kitą, o anksčiau paminėtą „BMW 1600-2“.
Kompaktiškas sedanas buvo aprūpintas „SOCH“ tipo varikliu, „McPherson“ tipo priekine pakaba ir nepriklausoma galine pakaba gale. Net ir automobilio kėbulo detalės buvo gaminamos pagal europietišką receptūrą.
Beveik visame pasaulyje pardavinėtas automobilis tapo „Nissan“ kompanijos vėliavnešiu, kuris padėjo pakeisti gamintojo įvaizdį visame pasaulyje.
Vis dėlto, šis žavus klasikinis automobilis daugeliui europiečių asocijuojasi su automobilių sporto arena. Septinto dešimtmečio pabaigoje, šis „Datsun 510“ dalyvavo įvairiose ralio ir žiedinėse lenktynėse, kuriose sugebėdavo įveikti prestižiškesnį vardą dėvintį bolidą.
Johnas Paulas Ellis yra vienas iš tų žmonių, kuriam „Datsun 510“ yra kultinis automobilis. Todėl nenuostabu, jog jis nusprendė pereiti tikrą pragarą ir seną automobilį prikelti antrajam gyvenimui, jog jis galėtų dar kartą išvažiuoti į lenktynių trasą.
Puiki istorija, puikus automobilis!

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų