REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kitaip negu „Chevrolet Corvette“, kuri mėgaujasi viso pasaulio automanų dėmesiui, tik pagal užsakymą gaminamas „Dodge Viper“ per pastaruosius metus negalėjo pasigirti tokiu didžiuliu dėmesiu. 
Automobilį kūrę inžinieriai norėdami atsikovoti prarastas pozicijas, pristatė naują „Dodge Viper ACR“ modifikaciją, kuri buvo sukurta specialiai automobilių entuziastams. Kodėl būtent jiems? Nes tai pati greičiausia „Dodge Viper“ versija, skirta bendro naudojimo keliams.
Iš esmės, tai lenktyninis bolidas su valstybiniais numeriais. Nors priekyje sumontuotas motoras vis dar turi 10 cilindrų ir yra 8.4 litro darbinio tūrio, tačiau jo pajėgumas siekia 645 arklio galias ir 812 Nm.
„Dodge“ specialistai naująjį modelį aprūpino nauja išmetimo sistema, „Bremba“ 390 mm stabdžių diskais priekyje ir 360 mm stabdžių diskais gale, naujomis kėbulo detalėmis, kurios pagerina automobilio aerodinamiką ir padidina „Viper ARC“ prispaudžiamąją jėgą. Juk galinis spoileris ir ant priekinio buferio esantys „pelekai“ buvo sumontuoti ne veltui.

Kitaip negu „Chevrolet Corvette“, kuri mėgaujasi viso pasaulio automanų dėmesiui, tik pagal užsakymą gaminamas „Dodge Viper“ per pastaruosius metus negalėjo pasigirti tokiu didžiuliu dėmesiu. 
Automobilį kūrę inžinieriai norėdami atsikovoti prarastas pozicijas, pristatė naują „Dodge Viper ACR“ modifikaciją, kuri buvo sukurta specialiai automobilių entuziastams. Kodėl būtent jiems? Nes tai pati greičiausia „Dodge Viper“ versija, skirta bendro naudojimo keliams.
Iš esmės, tai lenktyninis bolidas su valstybiniais numeriais. Nors priekyje sumontuotas motoras vis dar turi 10 cilindrų ir yra 8.4 litro darbinio tūrio, tačiau jo pajėgumas siekia 645 arklio galias ir 812 Nm.
„Dodge“ specialistai naująjį modelį aprūpino nauja išmetimo sistema, „Bremba“ 390 mm stabdžių diskais priekyje ir 360 mm stabdžių diskais gale, naujomis kėbulo detalėmis, kurios pagerina automobilio aerodinamiką ir padidina „Viper ARC“ prispaudžiamąją jėgą. Juk galinis spoileris ir ant priekinio buferio esantys „pelekai“ buvo sumontuoti ne veltui.

REKLAMA


Amerikiečiai tikina, jog jiems pavyko sukurti bolidą su nepriekaištingu svorio paskirstymu tarp ašių (50:50). Vairuojant „Volkswagen Golf“ ar „Toyota Corolla“, tai nėra labai svarbu, tačiau kai automobilis yra orientuotas į automanus, kurie savaitgalius praleidžia lenktynių trasoje, nepriekaištingas svorio paskirstymas yra vienas svarbiausių kriterijų.
Nors automobilis turi reguliuojamo aukščio amortizatorius, iš anglies pluošto pagamintą galinį difuzorių ir kitus lenktyniniams automobiliams būdingus atributus, tačiau „Dodge Viper ACR“ išliko civilizuotu.
„Viper ACR“ turi automatinę greičio palaikymo sistemą, elektra valdomus langus, oro kondicionierių ir net navigacijos sistemą. Juk tokį automobilį įsigijęs automanas nenorėtų su „Viper ACR“ važinėti tik šeštadieniais ir sekmadieniais, ar ne?
Serijinė „Dodge Viper ACR“ gamyba prasidės šių metų rudenį.
[nqspoll id="177"]

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų