REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai prieš maždaug šešis mėnesius paprašėme parodyti kaip pasikeitė jūsų vairuojamas automobilis, sulaukėme labai, labai daug žinučių ir nuotraukų, kuriose išvydome daugybę įvairių automobilių, kurie per vienerius, dvejus ar net trejus metus pasikeitė ne vieną, bet keletą kartų. 
Didžioji dauguma automanų, kurie siuntė savo automobilių nuotraukas buvo iš Lietuvos, tačiau mūsų pašto dėžutėje suradome keletą laiškų, kuriuos atsiuntė užsienyje gyvenantys lietuviai. Vienas iš jų - Danijoje gyvenantis Dovydas.
Nuo kitų automanų automobilių, į Dovydo rankas patekusi mašina nebuvo tipinė ar labai dažnai matoma bendro naudojimo keliuose. Iš pradžių mūsų akys užkliuvo už nuotraukos, kurioje išvydome apleistą, ne pačios geriausios būklės 7 serijos „BMW“. Bet kai pamatėte sekančią nuotrauką - nustebome. Negalėjome patikėti, jog prieš mūsų akis yra to pačio automobilio nuotraukos.

Kai prieš maždaug šešis mėnesius paprašėme parodyti kaip pasikeitė jūsų vairuojamas automobilis, sulaukėme labai, labai daug žinučių ir nuotraukų, kuriose išvydome daugybę įvairių automobilių, kurie per vienerius, dvejus ar net trejus metus pasikeitė ne vieną, bet keletą kartų. 
Didžioji dauguma automanų, kurie siuntė savo automobilių nuotraukas buvo iš Lietuvos, tačiau mūsų pašto dėžutėje suradome keletą laiškų, kuriuos atsiuntė užsienyje gyvenantys lietuviai. Vienas iš jų - Danijoje gyvenantis Dovydas.
Nuo kitų automanų automobilių, į Dovydo rankas patekusi mašina nebuvo tipinė ar labai dažnai matoma bendro naudojimo keliuose. Iš pradžių mūsų akys užkliuvo už nuotraukos, kurioje išvydome apleistą, ne pačios geriausios būklės 7 serijos „BMW“. Bet kai pamatėte sekančią nuotrauką - nustebome. Negalėjome patikėti, jog prieš mūsų akis yra to pačio automobilio nuotraukos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20151011_170026


Į Danijos sostinę, Kopenhagą persikraustęs vaikinas, po pirmosios dienos pastebėjo gausų senų, klasikinių automobilių skaičių. Dovydą sužavėjo ne tik didžiulis išpuoselėtų automobilių skaičius, bet ir kultūra, kuri mūsų šalyje dar tik atsiranda.
Paskatintas Danijoje gyvenančių automanų aistra klasikiniams automobiliams, Dovydas nusprendė įsigyti ne visiškai naują, ekologišką, dar gamyklos dažais kvepiančią transporto priemonę, o seną, keletos dešimtmečių senumo automobilį. Vaikino akys iškart nukrypo į pirmosios kartos 7 serijos „BMW“, kuri daugeliui automanų geriau žinoma kaip „E23“.
„Kodėl būtent E23? Tiesiog - pamačiau ir ilgai nesvarstęs nusipirkau. Nesigailiu iki šiol“, - priduria Dovydas.

REKLAMA

20151011_165939-001


Prireikė restauracijos
Kaip ir daugelis automanų, Dovydas tik paėmęs naujo pirkinio raktelius į rankas žinojo kaip jis turėtų atrodyti jau riedantis gatvėje. Tačiau iki tol, nuo vaikystės automobilių dirbtuvėse praleidęs Dovydas pasiraitojo rankoves ir kibo į darbus, kuriuos norėjosi atlikti kuo greičiau.
Įsigytas automobilis nebuvo idealus. Kėbulas turėjo ryškių ir labai pastebimų rūdžių židinių, Dovydas pasigedo keletos detalių, tačiau tai nebuvo labai didžiuliai trūkumai. Vaikiną artėjantis automobilio tvarkymo procesas nuteikė optimistiškai, nes kartu su įsigytu „BMW“ atkeliavo ir didžiulė naujų detalių krūva. Tad galima drąsiai pasakyti, jog Dovydas nušovė du zuikius vienu metu - senas, dėmesio prašantis automobilis atkeliavo su naujomis, jam tinkančiomis detalėmis.

REKLAMA
REKLAMA

20151011_170325


Dar prieš pradedant automobilio surinkimo procesą, Dovydas išrinko kiekvieną smulkiausią detalę, pašalino visas ant kėbulo buvusias rūdis, gabių specialistų pagalba perdažė septintuko kėbulą. Vėliau „E23“ atsarginių detalių kambarį papildė nauji galiniai žibintai, moldingai, išmetimo sistema, trijų laipsnių automatinė pavarų dėžė, amortizatoriai, perrinktas ir išvalytas karbiuratorius.
Originalus
Pažvelgus į šiuolaikines klasikinių automobilių tendencijas, labai dažnai išvystame daugybę modernizuotų automobilių. Nesvarbu ar tai būtų europietiškas, japoniškas ar amerikietiškas - vis daugiau žmonių trokšta turėti klasikinės išvaizdos, tačiau pakankamai modernų automobilį. Dovydas tokio neturėjo.
Nuo pat pradžių vaikinas žinojo, kad 1977 metų gamybos „BMW 728“ privalo išlikti originalus. Toks kaip išvažiavo iš gamyklos, toks jis turi išriedėti ir iš Dovydo garažo, kuriame Danijoje gyvenantis vaikinas laiko savo mylimą sedaną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_1150-001


 
„Viskas palikta arba pakeista originaliomis detalėmis. Kai kurios detalės buvo atrestauruotos“, - sako iš Lietuvos kilęs automanas.
Tik nereikėtų susidaryti įspūdžio, jog Dovydas nemėgsta šiuolaikinių automobilių tobulinimo tendencijų. Nors planų šiam automobiliui Dovydas turi pakankamai daug, tačiau jo planuose nėra pakabos žeminimo ar orinės pakabos montavimo darbų.
„Nereikėtų pamiršti, jog tai mano kasdieninis automobilis, kuriam 38 metai, tad laiko ir pastangų jis karts nuo karto pareikalauja“, - didžiuodamasis savo mylimu „BMW“ priduria Dovydas.
Automobilio vizitinė kortelė : 


  • Modelis - „BMW 728“

  • Variklis - 2.8 litro darbinio tūrio.

  • Galia - 170 arklio galių, 233 Nm.

  • 0 - 100 km/val. iki per 9.3 sek.

  • 3 laipsnių automatinė pavarų dėžė.

  • Ratų bazės ilgis - 2795 mm.

  • Ilgis - 4860 mm.

  • Plotis - 1800 mm.

  • Aukštis - 1430 mm.

  • Svoris - 1530 - 1670 kg.


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų