Drąsus, stiprus, vikrus – būsimas MX-5

Vis dažniau ir dažniau interneto platybėse sušmėžuoja gandai apie naująjį Mazdą MX-5. Pasirodo, Mazda ištiesų rengiasi atnaujinti šį modelį ir pagrindinis tikslas – lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis Mazda MX-5. Žinoma, tai reikalauja nemažai inovacijų.

Nuo tada, kai pirmasis Mazda MX-5 išriedėjo į gatves 1989 metais, šis automobilis tiesiog atakavo nominacijų už nuostabų valdomumą, kainą ir kokybę bei „karšto rodsterio” viršūnes. Nuo pirmtako visas sekančias dvi kartas gamintojas atnaujindavo ir padarydavo truputį sunkesnes bei didesnes. Šį kartą Mazda siekia, kad 2014 metų (ketvirtosios kartos) MX-5 taptų lengvesnis, ekonomiškesnis ir gal net truputį mažesnis.

Šiuo metu Mazda inžinieriai susidūrė su „problemėle”. 1,5-litro variklis su SkyActiv sistema, kurį kompanija pasirinko šiam atnaujintam modeliui, netenkina specialistų. Pasak jų, variklis nėra užtektinai pajėgus ir neatitinka jų užsibrėžtų tikslų. Tada jie nusprendė naudoti 2,0-litro variklį, bet šis neatitiko jų keliamų ekonomiškumo standartų. Tad dabar manoma, kad naujasis Mazda MX-5 bus su 1,8-litro SkyActiv sistema arba net 1,3 – 1,5-litro turbokompresorine širdele. Inžinierių tikslas – 150ag bei 10% mažesnės kuro sanaudos nei buvusiame modelyje.  Specialistai taip pat siekia numesti maždaug 100kg svorio nuo MX-5 ir planuoja mažesnį nei vienos tonos svorį. Planuojama bazinės komplektacijos automobilio kaina 25 000 dolerių.

Laiko iki 2014 liko mažai ir žinant, kad MX-5 modelis gali būti drąsiai vadinamas „Mazdos vizitine kortele”, galima teigti, kad specialistai ir inžinieriai turi laaabai daug „gražaus” darbo.

Pamankštinkite akis žiūrėdami į konceptinį Mazda MX-5 „rodsterį”.

Panašūs įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button