Naujienos

Du zuikiai vienu šūviu: „Mercedes-Benz CLE“ pakeis C ir E klasės kupė

Sulig kiekvienais metais, kupė arba kabrioleto kėbulo tipą turinčių automobilių paklausa visame pasaulyje menksta. Tai daugeliui gamintojų turėtų būti akivaizdi indikacija, jog ribota paklausa pasižyminčių modelių gamyba nėra verta milžiniškų investicijų. Ir vis dėlto, „Mercedes-Benz“ toliau ryžtingai tęsia automobilių, turinčių kupė ir kabrioleto kėbulo tipą, gamybą.

„Mercedes-Benz CLE“ vardu pakrikštytas modelis sieks įgyvendinti ambicingą bendrovės sprendimą. Su šiuo modeliu „Mercedes-Benz“ sieks pakeisti ne vieną, bet du modelius – C ir E klasės kupė ir kabrioletus, kurie, tiesą sakant, visuomet lipdavo vienas kitam ant sprando.

„Mercedes-Benz“ norėdama tai ištaisyti, pristatė du modelius unifikuojantį „CLE“ kupė ir „CLE“ kabrioletą – automobilius, kurie turėtų sumažinti žiovulio tikimybę sėdint už „Mercedes-Benz“ automobilio vairo.

Didžiausias kupė savo klasėje

Vargu ar bent vienas automobilio su kupė kėbulo tipu pirkėjas galvoja apie ribotas praktiškumo galimybes. Visgi, kupė perkami ne dėl noro pervežti šaldytuvą, o dėl išskirtinio stiliaus ir emocijos, kurią jie teikia.

Vis dėlto, „Mercedes-Benz“ nebūtų „Mercedes-Benz“ jeigu nepagalvotų apie erdvę jūsų keliams arba jūsų kelioniniams krepšiams. Kadangi „CLE“ užima tarpinę poziciją tarp C ir E klasės kupė, „Mercedes-Benz“ išskiria keletą reikšmingų parametrų, dėl kurių, jūs, būsimi pirkėjai, turėtumėte ištarti – oho.

Erdvė gale sėdinčių keleivių galvai padidėjo 10 mm, erdvė pečiams – 19 mm, o erdvė keliams – net 72 mm. Be to, bagažinės tūris išaugo 60 litrų, o tai reiškia, jog dabar į bagažinę laisvai tilps trys golfo lazdų krepšiai.

Mercedes-Benz CLE
Mercedes-Benz CLE
CLESkirtumas lyginant su C klasės kupėSkirtumas lyginant su E klasės kupė
Ilgis (mm)4 850+164+15
Plotis (mm)1 860+500
Aukštis (mm)1 428+23-2
Ratų bazės ilgis (mm)2 865+25-8

Siūlys ne tik keturių cilindrų variklius

Skirtingai nei C klasė, kuri yra siūloma tik su ne visiems priimtinais keturių cilindrų varikliais, „CLE“ pirkėjai galės rinktis iš gerokai platesnės variklių gamos.

Dauguma variklių turės keturis cilindrus, reikalaus juos maitinti benzinu arba dyzeliniu, o jų galia svyruos nuo 200 iki 258 arklio galių, tačiau, tikėtina, jog pati geidžiamiausia versija bus žymima „CLE 450“ vardu.

„CLE 450“ turės šešių cilindrų benzininį variklį. 3,0 litrų darbinio tūrio motoras generuos 376 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą, todėl iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 4,4 sekundės.

Jeigu dar to negana, „Mercedes-Benz“ pristatys „AMG CLE 53“ versiją, kurios epicentre – tas pats 6 cilindrų variklis, tačiau jo pajėgumas sieks 435 arklio galias ir 560 Nm.

CLE 220dCLE 200CLE 200 4MaticCLE 300 4MaticCLE 450 4Matic
Variklio tūris (cm3)1,9931,9981,9981,9982,999
Galia (AG)200204204258381
Sukimo momentas (Nm)440320320400500
Degalų sąnaudos (l/100km)5,27,17,57,68,6
0 – 100 km/val. (s.)7,57,47,56,24,4
Maks. greitis (km/val.)238240236250250
Mercedes-Benz CLE
Mercedes-Benz CLE

Prekyboje – dar šiemet

Skirtingai nei kiti kai kurie gamintojai, „Mercedes-Benz“ pristačiusi naująjį modelį gali pradžiuginti, jog jo nereikės laukti ištisus metus. Automobilių gamintoja tikina, jog „CLE“ kupė visuose prekybos salonuose pasirodys dar šių metų lapkritį. Tuo tarpu kabrioletas turėtų pasirodyti 2024-aisiais. Tikėtina pavasarį – prieš prasidedant kabrioletų sezonui.

Deja, „Mercedes-Benz“ neatskleidė „CLE“ modelio pradinės kainos, tačiau Vokietijoje sklando kalbos, jog kukliausia „CLE“ versija kainuos nuo maždaug 57 tūkst. eurų ir, tikėtina, išsipūs iki 80 tūkst. eurų už versiją su 6 cilindrų benzininiu varikliu.

Panašūs įrašai

Back to top button