REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1.0 litro darbinio tūrio benzininis variklis nėra vienintelis projektas prie kurio dirbo „VAG“ koncerno inžinieriai. Austrijos sostinėje „VAG“ koncernas pristatė dar du visiškai naujus variklius, kurie artimiausiu metu bus montuojami į beveik visus šiam koncernui priklausančių markių automobilius.
Pradėkime nuo to variklio su kuriuo galės susidurti beveik kiekvienas mūsų šalies gyventojas. Tai - 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis agregatas. 190 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą išvystantis taps ne tik efektyviausiu, bet ir ekonomiškiausiu 2.0 litrų benzininiu varikliu savo klasėje.
Iš pradžių, naujasis motoras bus montuojamas į naujos kartos „Audi A4“, kuri bus pristatyta šių metų rudenį. Vėliau 190 arklio galių išspaudžiantis turbininis agregatas pasirodys ir kituose „Audi“, „Seat“, „Škoda“ bei „Volkswagen“ modeliuose.
Pasak „Audi“ kompanijos atstovų, naujasis motoras sveria vos 140 kilogramų, 100 kilometrų suvartos maždaug 5 litrus benzino ir didžiausią sukimo momentą pasieks esant 1450 - 4400 sūkių diapazone.

1.0 litro darbinio tūrio benzininis variklis nėra vienintelis projektas prie kurio dirbo „VAG“ koncerno inžinieriai. Austrijos sostinėje „VAG“ koncernas pristatė dar du visiškai naujus variklius, kurie artimiausiu metu bus montuojami į beveik visus šiam koncernui priklausančių markių automobilius.
Pradėkime nuo to variklio su kuriuo galės susidurti beveik kiekvienas mūsų šalies gyventojas. Tai - 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis agregatas. 190 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą išvystantis taps ne tik efektyviausiu, bet ir ekonomiškiausiu 2.0 litrų benzininiu varikliu savo klasėje.
Iš pradžių, naujasis motoras bus montuojamas į naujos kartos „Audi A4“, kuri bus pristatyta šių metų rudenį. Vėliau 190 arklio galių išspaudžiantis turbininis agregatas pasirodys ir kituose „Audi“, „Seat“, „Škoda“ bei „Volkswagen“ modeliuose.
Pasak „Audi“ kompanijos atstovų, naujasis motoras sveria vos 140 kilogramų, 100 kilometrų suvartos maždaug 5 litrus benzino ir didžiausią sukimo momentą pasieks esant 1450 - 4400 sūkių diapazone.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2065187636115120685


Antroji naujiena - 6.0 litrų darbinio tūrio, W12 tipo benzininis variklis. Tai nėra visiškai naujas motoras. „VAG“ inžinieriai nenorėdami „nužudyti“ šio įstabaus agregato, jį - tiesiog modernizavo.
Į visus „Bentley“ modelius montuojamas motoras gavo „Start/Stop“ ir cilindrų išjungimo sistemas. 12 cilindrų agregatas taip pat gavo „Audi“ inžinierių sukurtą „FSI“ įpurškimo sistemą, kurios dėka pavyko optimizuoti variklio darbą.
Kalbant apie technines charakteristikas, tai naujasis motoras išvysto 608 arklio galias ir 900 Nm sukimo momentą.

4711957581592426965

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų