REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių tobulinimo kompanija vardu „Edo Competition" nusprendė nuvykti į garsiąją Nurburgringo trasą ir gerai praleisti laiką.
Į kompaniją jie sau pasiėmė du labai galingus ir labai brangius automobilius : „Ferraro Enzo ZXX" ir „Maserati MC12 Corsa".
„Ferrari" broliuku vadinamas „Maserati MC12 Corsa" yra varomas 6 litrų, 12 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvysto net 755 arklio galias ir 740 NM sukimo momentą. Tuo tarpu „Edo Competition" patobulintas „Ferrari Enzo" turi taip pat 12 cilindrų motorą, kurio darbinis tūris yra 6,3 litro. Šis variklis išvysto 840 arklio galių ir 780 NM sukimo momentą.
Nors šie automobiliai puikiai tinka sudrumsti ramybę Nurburgringe, tačiau vairuotojams nebuvo leista atskleisti pilno automobilių potencialo. Kodėl? Nes abudu automobiliai yra per daug triukšmingi.
Gal reikėjo keliauti į Aukščiausios pavaros būstinę?

Automobilių tobulinimo kompanija vardu „Edo Competition" nusprendė nuvykti į garsiąją Nurburgringo trasą ir gerai praleisti laiką.
Į kompaniją jie sau pasiėmė du labai galingus ir labai brangius automobilius : „Ferraro Enzo ZXX" ir „Maserati MC12 Corsa".
„Ferrari" broliuku vadinamas „Maserati MC12 Corsa" yra varomas 6 litrų, 12 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvysto net 755 arklio galias ir 740 NM sukimo momentą. Tuo tarpu „Edo Competition" patobulintas „Ferrari Enzo" turi taip pat 12 cilindrų motorą, kurio darbinis tūris yra 6,3 litro. Šis variklis išvysto 840 arklio galių ir 780 NM sukimo momentą.
Nors šie automobiliai puikiai tinka sudrumsti ramybę Nurburgringe, tačiau vairuotojams nebuvo leista atskleisti pilno automobilių potencialo. Kodėl? Nes abudu automobiliai yra per daug triukšmingi.
Gal reikėjo keliauti į Aukščiausios pavaros būstinę?

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų