REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie „Mercedes Benz“ automobilių ištvermingumą sklando įvairiausios legendos. Nors daugeliui pasirodyti, jog didžioji jų dauguma yra iš piršto laužtos, tačiau štai šis „Mercedes Benz 200D“ bus puikus įrodymas. 
1992 metais nuo „Mercedes Benz“ konvejerio nuriedėjęs „Mercedes Benz 200D“ pateko į savo žmogaus rankas, o tiksliau - „Daimler“ koncerno darbuotojo, Michaelio Nicklio. Prieš 24 metus nusprendęs įsigyti savo kolegų surinktą mašiną, Michaelis pasirinko ne pačią prabangiausią, bet pačią pigiausią „W124“ modelio versiją.
Už pačią kukliausią sumą jam pavyko įsigyti automobilį, kuris turėjo mėlyna spalva nudažytą kėbulą, šviesų interjerą, elektra valdoma stoglangį, centrinį porankį, centrinį užraktą ir magnetolą. Tuo tarpu galinius automobilio ratus suko kuklutis dyzelinis variklis, išvystantis vos 75 arklio galias ir 126 Nm sukimo momentą.

Apie „Mercedes Benz“ automobilių ištvermingumą sklando įvairiausios legendos. Nors daugeliui pasirodyti, jog didžioji jų dauguma yra iš piršto laužtos, tačiau štai šis „Mercedes Benz 200D“ bus puikus įrodymas. 
1992 metais nuo „Mercedes Benz“ konvejerio nuriedėjęs „Mercedes Benz 200D“ pateko į savo žmogaus rankas, o tiksliau - „Daimler“ koncerno darbuotojo, Michaelio Nicklio. Prieš 24 metus nusprendęs įsigyti savo kolegų surinktą mašiną, Michaelis pasirinko ne pačią prabangiausią, bet pačią pigiausią „W124“ modelio versiją.
Už pačią kukliausią sumą jam pavyko įsigyti automobilį, kuris turėjo mėlyna spalva nudažytą kėbulą, šviesų interjerą, elektra valdoma stoglangį, centrinį porankį, centrinį užraktą ir magnetolą. Tuo tarpu galinius automobilio ratus suko kuklutis dyzelinis variklis, išvystantis vos 75 arklio galias ir 126 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz 200D  (2)


Michaelis teigia, jog automobilį jis planavo paturėti vienerius metus ir vėliau įsigyti prabangesnę „W124“ modelio versiją, tačiau planai labai greitai pasikeitė po to, kai visuomenėje pasirodė įvairiausių pranešimų, jog dyzelinių variklių išmetamosios dujos gali sukelti vėžį. Po panašaus pobūdžio žinučių, dyzelinius variklius turėjusių mašinų kainoms nukritus iki neregėtų žemumų, Michaelis nusprendė pasilikti puikiai veikiantį „Mercedes Benz 200D“.
Taip jau atsitiko, jog „Mercedes Benz 200D“ puikiai savo darbą atliko antrus, trečius, ketvirtus, penktus eksploatacijos metus, kol galiausiai Michaelis nusprendė solidų sedaną pasilikti iki tol, kol automobilis išleis paskutinį kvapą.

REKLAMA

Mercedes Benz 200D  (3)


Per ilgus eksploatacijos metus vyras turėjo pakeisti sankabos komplektą, stabdžių diskus, generatorių ir vandens pompą. Tuo tarpu likusieji komponentai iki šiol tarnauja kuo puikiausia.
Įdomu yra tai, jog sankabą Michaelis turėjo pakeisti tik 2003 metais, kai automobilis buvo nuvažiavęs 445 000 kilometrų.
Per daugiau nei 20 metų eksploatacijos, Michaelis šio automobilio priežiūrai išleido 58 563 eurus. Kurui vyras per ilgus eksploatacijos metus išleido 53 786 eurus.
Turite automobilį su kuriuo nuvažiavote daugiau nei 1 mln. kilometrų? Ar galbūt jį įsigijote visiškai naują ir jį eksploatuojate 20 metų? Susisiekite su
mumis!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų