REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai yra vienas iš tų automobilių, kuriuos verta pamatyti, apžiūrėti, pačiupinėti ir žinoma - aprašyti. Tarp vokiškų automobilių gerbėjų ši Mazda atrodys kaip balta varna, tačiau vargu ar kiekvienas pagalvojantis apie Mazda, įsivaizduoja būtent 929. Greičiausiai ne.
Mazda 929 arba Cosmo (Japonijoje), buvo gaminamas nuo 1967 iki 1996 metų, tačiau šį kartą pakalbėsime apie antros kartos modelį, gamintą nuo 1981 iki 1989 metų. Anuomet, tai buvo pats brangiausias, prabangiausias Mazda modelis ir turėjo beveik kiekvieną privalumą, kurį tuo metu galėjo pasiūlyti prašmatniausi japoniški automobiliai.

Tai yra vienas iš tų automobilių, kuriuos verta pamatyti, apžiūrėti, pačiupinėti ir žinoma - aprašyti. Tarp vokiškų automobilių gerbėjų ši Mazda atrodys kaip balta varna, tačiau vargu ar kiekvienas pagalvojantis apie Mazda, įsivaizduoja būtent 929. Greičiausiai ne.
Mazda 929 arba Cosmo (Japonijoje), buvo gaminamas nuo 1967 iki 1996 metų, tačiau šį kartą pakalbėsime apie antros kartos modelį, gamintą nuo 1981 iki 1989 metų. Anuomet, tai buvo pats brangiausias, prabangiausias Mazda modelis ir turėjo beveik kiekvieną privalumą, kurį tuo metu galėjo pasiūlyti prašmatniausi japoniški automobiliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0410


Europoje šis modelis buvo siūlomas su sedano ir kupė kėbulais. Nors sedanas buvo pakankamai populiarus, tačiau kupė net ir šiandien yra labai retas reiškinys ne tik senajame žemyne, bet ir Lietuvoje.
Todėl, kai gavome galimybę susipažinti su Edmundu ir parodyti jo automobilį jums visiems - nieko nelaukėme, nes tai labai retaa, labai graži(skonio reikalas), išskirtinė ir truputėlį patobulinta Mazda 929 kupė.

REKLAMA

DSC_0330


Kiekvieno klausiame to paties - Prisistatyk kas toks esi, kuo užsiimi gyvenime?  
- Esu Edmundas, šiuo metu gyvenu Klaipėdoje. O gyvenime nieko per daug neveikiu. Darbas, garažas, draugai, namai. Kartais net nežinau kuris iš šių dalykų užima didžiąją dalį laiko.
Kaip susidomėjai automobiliais? Nuo mažumės sėdėjai ant domkrato ar kažkas pastūmėjo?
- Vaikystėje buvau pamišęs dėl sporto ir jeigu kas nors būtų pasakęs, kad kada nors susidomėsiu automobiliais, tikrai nebūčiau tuo patikėjęs. Bet jau taip atsitiko, kad sportas „nepaėjo“ ir net pats to nepastebėdamas, vis daugiau ir daugiau savo laiko pradėjau leisti draugo garaže prie automobilių. Manau, kad didžiausią postūmį ir padarė draugas, kuris domėjosi ir užsiiminėjo automobilių sportu. Dabar jau net neįsivaizduoju, kur reikėtų leisti laisvą laiką, jeigu nebūtų traukos garažui ir technikai.

REKLAMA
REKLAMA

DSC_0377


Kaip gi ši Mazda atsidūrė pas tave? 
- Istorija iš tikro įdomi ir neeilinė. Ją nusipirko mano draugas per gerą balių ir tik susidėliojus geroms aplinkybėms, ji atsirado pas mane. Kelias iki to kaip ji atrodo dabar buvo ilgas ir vingiuotas. Būdavo dienų, kai jau atrodo - viskas, spjaunu į šitą reikalą, parduodu už centus ir nebekvaršinu galvos. Vis dėlto, kitą dieną vėl einu į garažą ir vėl visas tepaluotas, nudaužytais pirštais ir pilnom akim rūdžių. Taip po truputį, po truputį ir baigiu ją privesti prie tokios, kokią ją įsivaizdavau nuo pat pradžių. Tik dabar suprantu, kad darbas atsiperka, ypač kai žmonės į ją atkreipia dėmesį ir kelia nykščius į viršų. Viso šito tikrai nebūčiau pasiekęs be draugų, kurie visą laiką spirdavo į užpakalį ir taip nuteikdavo judėti į priekį. Ačiū jiems už tai!
Kas paskatino tave tobulinti automobilius? Noras išsiskirti?
- Kas paskatino tobulinti? Manau, kad noras kažką įrodyti sau ir kitiems. Pasikartosiu, tačiau malonu, kai darbas atsiperka. Norą išsiskirti turi kiekvienas, tik visi jį parodo kitaip : vienas kažką laužo, o kita kažką prikelia antram gyvenimui. Aš save priskiriu prie antros grupės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0365


Kas tavo nuomone yra automanas?
- Žmogus, kuriam reikia minimum tris dienas nesilankyti garaže, kad atsiplautų nuo tepalo. Kuriam garažas ne tik darbas, bet hobis suteikiantis didelį malonumą ir nesvarbu - ar dirbti prie mašinos ar šiaip gerai leidi laiką su draugais. Vieni eina tūsintis į klubą, o mes einam tūstintis į garažo naktinę pamainą.
Jeigu galėtum išsirinkti bet kokį automobilį – koks jis būtų?
- Net negalvodamas - Nissan Skyline GT-X. Tai yra mašina - kažkas tokio, kuriai atsiduočiau nedraugavęs.

DSC_0388


Kokie tavo manymu, didžiausi skirtumai tarp senų-klasikinių ir modernių automobilių?
- Galbūt manęs daug kas nesupras, tačiau nauji - modernūs automobiliai pasidarė visi vienodai. Tokie - be sielos, visi kažkuo panašūs. O klasika yra klasika. Aštrūs kampai kaip kapoti kirviu, piktos lempos - atrodo, kad mašina turi sielą. Naujuose automobiliuose kažkaip šito pasigendu. Manau, kad pastačius šalia naują ir seną automobilį, daugiau žvilgsnių sulauktų senasis. Jie tiesiog turi kažką neapčiuopiamo, kas priverčia atsisukti.
Ką manai apie patobulintų automobilių kultūrą?
- Juda teisinga linkme. Kultūra tobulėja ne pačiais didžiausiais žingsniais, tačiau progresas matyti. Dar atrodo visai neseniai matydavau pilnas gatves „drakonų“ : Calibros, golfukai, kregždės. Dabar šitą prisimename su šypsena. Bet kiekvienas turi savo stilių ir skonį. Žinau, kad yra žmonių, kurie nesupranta mano automobilio. Čia juk sena lupena - kaip kad pasakytų kai kurie komentatoriai.

REKLAMA

DSC_0373


Ateities planai? 
- Laukia labai ilgi žiemos vakarai garaže tvarkant variklio skyrių. Jis liko vienintelis neliestas. Tik dabar nesugalvoju ar priversti šitą širdutę plakti iš naujo ar įdiegti kažką galingesnio.
Modifikacijų sąrašas?
Sąrašas kaip ir labai trumpas, nes viską stengiausi laikyti kuo arčiau originalo. Neoriginalūs yra veidrodėliai ant kapoto ir reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie buvo pasiskolinti iš Mazda RX-7. Žinoma - ratai. Net gėda pasakyti, tačiau net nežinau jų pavadinimo ir nuo ko jie.

DSC_0397


Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu : 
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis 
„Facebook“.

Galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų